abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2003 @ 16:59:03 #126
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15063763
Al zou ik het willen snappen ik kan het gewoon niet...

Ik kan me nog iets voorstellen bij de gedachtegang van mensen om te kijken hoe ze in de markt liggen, de spanning van het verleiden maar daar houd het dan ook wel op.... verder dan dat hoeft het voor mij niet te gaan, daar heb ik echt geen begrip voor.

If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
  maandag 1 december 2003 @ 17:44:39 #127
63900 xelzix
Get on with it!
pi_15064962
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:33 schreef Bombie het volgende:

[..]

En groot gelijk heb je.
En er vanuit gaan dat hij dat weer niet afstraft door met iemand anders naar bed te gaan.
[..]

Ik denk niet dat hij dat zal doen. Maar ja ik dacht ook dat hij nooit met een ander zou zoenen...

Maar mocht hij idd zo stom zijn om elders zijn bevrediging te zoeken, maakt hij het me wel heel erg makkelijk. Met zo iemand wil ik geen relatie hebben.

quote:
Op maandag 1 december 2003 15:35 schreef milagro het volgende:

[..]

gaat hij die sex weer elders zoeken
dat is de consequentie die hij aan pikstraf bindt

Moet tie vooral doen... heeft tie een heel groot probleem...een probleem van één meter en eenenzestig en een halve centimeter... (sorry, ik ben nou eenmaal niet groter)
I can resist everything but temptation.
pi_17056445
Ik denk dat er een aantal aanleidingen kunnen zijn;
Let wel, aanleidingen, dit zijn geen excusen.

Je hebt ruzie met je partner en hij of zij straft je met langere tijd geen sex. (Los van de discussie of dit wel of niet goed is, maar het gebeurt maar al te vaak)

Je heb een sexuele fantasie die je partner niet wil of kan uitvoeren, maar hebt toch de behoefte hiervoor

Je hebt een sexuele fantasie maar je durft het uberhuabt niet te vragen aan je partner

Je partner is ver weg waardoor je lange tijd met een sexuele behoefte hebt gezeten en deze moet uiten.

De laatste vind ik de slapste aanleiding, maar het gebeurt erg vaak bij mensen die bijvoorbeeld in hun eentje op wereldreis gaan, wat ook al hier in deze draad langs kwam.

Nogmaals, als excuus vind ik ze niet gelden, maar het kan wel een aanleiding zijn. Feit is natuurlijk dat je die drang moeten tegenhouden, maar dat was de discussie volgens mij niet.

Het lijkt net of ik aan het werk ben
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:09:22 #129
63900 xelzix
Get on with it!
pi_17061951
jij laat het klinken alsof het een (dierlijke?) lichamelijke behoefte is, terwijl ik denk dat het meer met emoties te maken heeft.
I can resist everything but temptation.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 17:15:57 #130
72282 360sjors
King of the Hill
pi_17064089
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:09 schreef xelzix het volgende:
jij laat het klinken alsof het een (dierlijke?) lichamelijke behoefte is, terwijl ik denk dat het meer met emoties te maken heeft.
Verschil mannen/vrouwen..
pi_18000462
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:09 schreef xelzix het volgende:
Seks is ook een dierlijke lichamelijke behoefte, maar wat ons mensen anders maakt dan dieren is dat wij ook de implicaties en gevolgen weten van seks. Dit komt door ons leuke brein.

Ik weet ook wel dat andere dieren emoties hebben zoals wij ze hebben, verdriet, vreugde, jaloezie, maar of ze dat ook kunnen matchen met seks, betwijfel ik.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_18000531
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:06 schreef MAXImouse het volgende:
Ik denk dat er een aantal aanleidingen kunnen zijn;
Let wel, aanleidingen, dit zijn geen excusen.

Je hebt ruzie met je partner en hij of zij straft je met langere tijd geen sex. (Los van de discussie of dit wel of niet goed is, maar het gebeurt maar al te vaak)

Je heb een sexuele fantasie die je partner niet wil of kan uitvoeren, maar hebt toch de behoefte hiervoor

Je hebt een sexuele fantasie maar je durft het uberhuabt niet te vragen aan je partner

Je partner is ver weg waardoor je lange tijd met een sexuele behoefte hebt gezeten en deze moet uiten.

De laatste vind ik de slapste aanleiding, maar het gebeurt erg vaak bij mensen die bijvoorbeeld in hun eentje op wereldreis gaan, wat ook al hier in deze draad langs kwam.

Nogmaals, als excuus vind ik ze niet gelden, maar het kan wel een aanleiding zijn. Feit is natuurlijk dat je die drang moeten tegenhouden, maar dat was de discussie volgens mij niet.
Mijns inziens is elke aanleiding die je gebruikt om buiten de deur te eten een slap excuus. Er is nl. geen excuus voor vreemdgaan. Elke aanleiding tot een actie buiten de relatie geeft stof tot gesprek binnen de relatie, als je dat nalaat dan kan je net zo goed de relatie stoppen...let wel als het gaat om cruciale elementen die een relatie een relatie maken..seks zijnde 1 van die elementen.

Ne de drang tegenhouden is een hele goede, maar beter is niet tegenhouden, maar accepteren dat je die drang hebt en dan zoeken naar een oplossing....samen wel te verstaan.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')