abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15120335
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 23:33 schreef El_Fenomino het volgende:
En je kunt beter morgen op je bek gaan (of slagen) dan over twintig weken, want dan heb je twintig weken voorbereiding gehad om op je bek te gaan. En die voorbereiding beinvloed het resultaat naar mijn mening toch niet echt.
Ok. Ik ga straks weer ernaar toe
  woensdag 3 december 2003 @ 18:32:21 #202
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_15122886
Neem je digi eens mee man, dan kunnen we zien waar je achteraan gaat..
pi_15124120
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Neem je digi eens mee man, dan kunnen we zien waar je achteraan gaat..
ach was vandaag toch niet nodig. Ze was er GVD!! niet. Wel stond er een (nieuwe) cassiere achter de kassa. Is ze nog steeds ziek, vrij, ontslag genomen, ik weet het echt even niet meer.

Het is duidelijk, ik heb er moeite mee leuk met haar in contact te komen, hints geven ed.
Het stelt zich dus iedere keer uit, dat ik niet durf, of dat zij er niet is.
Er zal vast wel een moment komen dat het lukt met aanspreken enzo, maar dit zou aankomende week kunnen zijn, maar ook pas volgend jaar, of nooit meer omdat ze ontslag heeft genomen
Ik merk dat ik zelf een beetje op een moment zit te wachten wanneer het voor mij goed uitkomt, dan kan ik mezelf het beste opstellen. Niet in een drukke kantine, niet als het even snel moet.
Want het op een moment doen wanneer het eigenlijk ongelegen uitkomt, dan ga ik denk ik rare dingen doen, verkeerde dingen zeggen zodat het helemaal de soep in loopt en ik het 100% kan vergeten.
Makkelijker zou zijn via een brief(je), maar dit staat zo debiel dat ik me denk ik de volgende dag niet eens voor haar zou durven vertonen.
Het is dus steeds iets wat me ervan weerhoudt om het te doen, een soort rem die niet los wil, die onzekerheid dat het niks word.

Straks neemt ze wel ontslag of iets dergelijks, dat is toch veel erger dat ik dan niks gedaan heb terwijl het bijvoorbeeld wel wat kon worden?
Wat houd me dan nog tegen, die onzekerheid dat het niks word denk ik.
Blijkbaar vindt iets in mij het lekkerder om in die spanning te zitten of ze me wel of niet leuk vind, dan het definitieve antwoord van ja ze vind me leuk of nee ze vind me niet leuk.

Het is dus echt weer balen met mij, ik zal als ik nu niks doe echt volgende week als die "kansloze kut gozer die altijd bij m'n kassa komt staan" in haar hoofd zitten.
D'r moet echt een wonder gebeuren dat het wat word.

woensdag 3 december 2003 @ 21:21:43 #204
11102 knep
Mountainfreak
pi_15127902
Vraag eens na bij collega's of je baas of ze ziek is. Als ze dat inderdaad is kun je proberen aan haar collega's of baas haar telefoonnummer te vragen of, indirecter, haar adres voor een kaartje.
Zo kun je haar beterschap toewensen.

Moet ze natuurlijk wel grieperig zijn .

pi_15132986
quote:
Blijkbaar vindt iets in mij het lekkerder om in die spanning te zitten of ze me wel of niet leuk vind, dan het definitieve antwoord van ja ze vind me leuk of nee ze vind me niet leuk.
Doe nou maar gewoon íets, zonder er teveel over na te gaan denken, want een afwijzing is dus écht wel beter dan niets geprobeerd te hebben en/of blijven zitten met het vraagstuk 'heb ik nou iets misgelopen ja of nee?'.
Je leert echt van (voor de volgende keer).
pi_15134997
Dit gaat hem niet worden, mark my words....
pi_15135580
Nee idd, de kans dat deze hele situatie tot een goed einde komt voor de TS lijkt me erg klein...
pi_15144645
Ik herken deze soap en je gevoel, maar gelukkig wist ik in het begin al dat het niks zou worden of kunnen worden. Gevoel ging echter niet weg en wou toch 100% zekerheid hebben.
Je lijkt geobsedeerd en moet blijkbaar ook achter de harde waarheid komen. Haar signalen zijn normaal en lijkt het erop dat ze je in ieder geval niet leuk vind ofzo, hooguit aardig en oke als collega. Beetje naar elkaar kijken en lachen doen ik en velen op het werk of op school ook en dat heeft natuurlijk niks met liefde te maken. Ook ook flirten zijn, maar wat stelt dat nu eenmaal voor

Je moet in ieder geval "gewoon" met haar praten als het uitkomt en misschien krijgen jullie een band. Misschien klikt het voor geen meter en is het soqieso hopenloze zaak. Als dat lukt kun je verder kijken...

donderdag 4 december 2003 @ 17:52:07 #209
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_15151685
Niet wachten tot volgend jaar, gewoon er op afstappen.

Vision without Action is merely Dreaming, Action without vision is just passing Time
Nelson Mandela

Als ze maar niet thuiszit met een SOA

[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
  donderdag 4 december 2003 @ 20:11:46 #210
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_15155015
Ja, waarom vraag je het niet gewoon of ze ziek is, als ze toch al lomp door de winkel lopen te blèren, of zij dat is die jij leuk vind... Who Cares...

En als ze ziek is, sla dan je slag, zoek een kaartje uit met beterschap en zet er dan zoiets bij van. Misschien zou je het leuk vinden om met mijw at te gaan zodra je beter bent...

pi_15179773
morgen zien we het wel.

misschien lukt het in contact komen beter doordat ik er minder hoop in zie.

Ook zie ik dat sommige trouwe topiclezers niet meer posten, ik geef ze volledig gelijk, hier is niks meer aan.
Ik zal wanneer het moment er voor is aangegeven dat ik ga stoppen, zodat we met z'n alle een weer niet goed aflopen soap kunnen uitzwaaien.

[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 05-12-2003 17:42]

pi_15181335
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:04 schreef cb_17 het volgende:
morgen zien we het wel.

Ook zie ik dat sommige trouwe topiclezers niet meer posten, ik geef ze volledig gelijk, hier is niks meer aan.
Ik zal wanneer het moment er voor is aangegeven dat ik ga stoppen, zodat we met z'n alle een weer niet goed aflopen soap kunnen uitzwaaien.

Lekker positief Steef!!
Kom op jonge... wat er ook gebeurt..........
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_15182687
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:07 schreef rx7_turbo_II het volgende:

[..]

Lekker positief Steef!!
Kom op jonge... wat er ook gebeurt..........

Positief niet misschien, wel realistisch?
Als de romance zich in dit tempo voortzet, zal hij tegen de tijd dat de eerste tongzoen zich aandient waarschijnlijk een kunstgebit en Parkinson hebben....

Ach, je kunt in ieder geval zeggen dat je geen blauwtje gelopen hebt...

vrijdag 5 december 2003 @ 20:32:31 #214
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_15184970
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:04 schreef cb_17 het volgende:
morgen zien we het wel.

De rede dat ik even niet post is dat het even stilligt ik blijf het wel volgen, kom op man, je vraagt morgen of ze zin heeft om DIE AVOND wat met je te gaan drinken
ga je op je bek? jammer dan Wie weet dat je wel niet op je bek gaat, en dan heb je een veel boeiender verhaal te posten. Of je gaat door met het 'ik durfde het niet te vragen want misschien zegt ze wel nee'-verhaal...
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:31:43 #215
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_15186127
Ik kan Roa niet minder gelijk geven. Een waarheid als een . Je vraagt haar morgen of ze mee gaat een biertje drinke of op z'n minst waar. 'Zegt ze nee, of word het 's avonds niks, nou dan kan je op z'n minst je zelf nog troosten en heb je een HELE week om erover te komen. Oja, wees verstandig en drink niet te veel. Morgen is de groot dag
pi_15186347
ach ik moet morgen eigenlijk gelijk naar huis als ik klaar ben.. En zondag hebben we ook nog, als ze er dan is zijn voor iedereen de begin en eindtijden hetzelfde, dan zou het dus wel kunnen.
Ik zie het wel en ik laat het horen
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:49:49 #217
51865 _OehOe_Loenatik_
Ook mooie vrouwen worden oud..
pi_15186492
Hej joh niet bij de pakken neer gaan zitten, heeft slechte invloed op je uitstraling. Gewoon borst vooruit kop op en met een blik ik ga de wereld veroveren en dan gaat het vast een stukje makkelijker..
En dat heeft niks met romantiek te maken.
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:53:40 #218
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_15186598
Bah, stel het nou niet uit man, anders ben je al met iemand anders en nog steeds bezig om haar te krijgen
pi_15189256
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:43 schreef cb_17 het volgende:
ach ik moet morgen eigenlijk gelijk naar huis als ik klaar ben.. En zondag hebben we ook nog, als ze er dan is zijn voor iedereen de begin en eindtijden hetzelfde, dan zou het dus wel kunnen.
Ik zie het wel en ik laat het horen
doe het of doe het niet. Morgen wil ik een sluitend antwoord

Misschien een leuke kerst-bats

vrijdag 5 december 2003 @ 23:37:51 #220
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_15189468
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 23:30 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

doe het of doe het niet. Morgen wil ik een sluitend antwoord

Misschien een leuke kerst-bats

Gelijk je Gourmet Calorieën ervanaf sporten.

Gewoon erop af. Van elke fout die je maakt wordt je sterker. En je kunt beter 10 keer proberen en 1 keer slagen in 3 weken, dan 3 keer proberen en misschien 1 keer slagen in een jaar..

[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_15189496
Ik denk dat we met dit verhaal nog wel 10 jaar verder kunnen, het wordt een echte soap.....

Maar of dit nou goed is

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zaterdag 6 december 2003 @ 00:10:17 #222
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_15190359
Ik ben ook jarenlang zo'n soapie geweest, bracht weinig succes. Nu ook nog geen succes, maar ik doe er tenminste ook geen moeite voor. En ga van het weekend ff iemand opbellen van mijn oude school. Lekker oportunistisch. IK ben echt zoveel makkelijker geworden.
  zaterdag 6 december 2003 @ 22:04:42 #223
72743 ennaxor
[AM] forever
pi_15209186
sow, hier spreekt een trouwe lezeres die een week niet heeft kunnen reageren. ik heb net ff alles gelezen, en ik moet zeggen dat tot haar ziek zijn alles weer stukken beter ging!
just give it time! als ze erg ziek is kan je dr inderdaad een kaartje sturen, zal ze altijd leuk vinden( en als je niet durft dr een te sturen uit alleen jouw naam, vraag nog wat collegaatjes van je dr ook de naam eronder te zetten, maar laat wel zien dat het jouw initiatief was!)
ik wacht op nieuwe post van je!
"Be reasonable, do it my way"
  zondag 7 december 2003 @ 03:34:54 #224
76030 Honda_Crx_V-tec
Japanse auto freak
pi_15215408
Gewoon er voor gaan joh.
Als je het steeds maar uitstelt en op het laatst blijkt dat ze niet wil.
Dan komt het alleen maar harder aan en dat is niet cool en ik kan het weten
.

mazzel, Honda_Crx_V-tec

[Dit bericht is gewijzigd door Honda_Crx_V-tec op 07-12-2003 03:35]

zondag 7 december 2003 @ 13:51:23 #225
52363 Logix
love the cow..
pi_15220145
En hoe was 't dit weekend? Nog vorderingen?
ginormous, egantic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')