quote:volgens mij werkt cb_17 in een bouwmarkt
Op dinsdag 25 november 2003 09:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:[..]
Koop een chocoladeletter. Natuurlijk wel de eerste letter van haar naam. En zeg dat die voor haar is. Als dat geen duidelijke hint is. En je test meteen of je lef hebt
quote:Erm..... een chocoletter hoef je ook niet in een bouwmarkt te kopen, ik denk dat cb_17 echt wel een supermarkt weet te vinden....
Op dinsdag 25 november 2003 15:15 schreef Brammie1 het volgende:[..]
volgens mij werkt cb_17 in een bouwmarkt
quote:klopt.. Nee ik koop gewoon ff iets makkelijks, wat ik eigenlijk niet nodig heb, maar je moet er wat voor over heben.
Op dinsdag 25 november 2003 15:15 schreef Brammie1 het volgende:[..]
volgens mij werkt cb_17 in een bouwmarkt
quote:Wel doen hoor, ik zag je op de vorige pagina twijfelen, maar zo kom je natuurlijk nergens. Je moet gewoon gaan! En ons op de hoogte houden.
Op dinsdag 25 november 2003 17:31 schreef cb_17 het volgende:[..]
klopt.. Nee ik koop gewoon ff iets makkelijks, wat ik eigenlijk niet nodig heb, maar je moet er wat voor over heben.
quote:Don't worry, ik zag blijven updaten totdat er gewoon geen nieuws meer is. Topic zal dus niet doodbloeden zoals de andere 2 gelijksoortige topics als dit.
Op dinsdag 25 november 2003 17:37 schreef Roa het volgende:[..]
Wel doen hoor, ik zag je op de vorige pagina twijfelen, maar zo kom je natuurlijk nergens. Je moet gewoon gaan! En ons op de hoogte houden.
En ja morgenavond ga ik even langs.
kommop jong trek nou gewoon ff de stoute schoenen aan.
persoonlijk vindt ik dat idee van die chocolade letter wel een erg orgineel idee.
Ben niet helemaal wakker ![]()
kan gewoon beter mijn mond houden ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 26-11-2003 12:29]
quote:Volgens mijn informatie is het woensdagochtend
Op woensdag 26 november 2003 10:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Uh volgens mij is het woensdag geweest.....dus wat heeft ie gekocht..en belangrijker nog. Wat is er gebeurd!
Vraagje: welke chocoladeletter ga je kopen?
quote:Ga gewoon vandaag man! Ik heb echt alles voor een meisje over als ik er tot over m'n oren op verliefd ben
Op woensdag 26 november 2003 17:36 schreef cb_17 het volgende:
jup.. Ik weet niet of ik ga, het regent superhard. Niet dat ik dat niet voor haar over heb hoor, als het wat minder word ga ik wel, en anders gewoon zaterdag dan kan ik het net zo goed doen, en ook wat kopen als ik klaar ben.
En nee ik ga geen chocalade letter voor haar kopen, en als ik dat had gedaan werd het de E.
quote:Inderdaad, vandaag is DE kans. Van uitstel komt afstel....
Op woensdag 26 november 2003 17:37 schreef Dezz het volgende:[..]
Ga gewoon vandaag man! Ik heb echt alles voor een meisje over als ik er tot over m'n oren op verliefd ben
quote:Hee, we moeten toch niet met z'n allen langskomen...?
Op woensdag 26 november 2003 18:17 schreef Roa het volgende:[..]
Inderdaad, vandaag is DE kans. Van uitstel komt afstel....
quote:nee hoor.. als het zo ff droog word stap ik gelijk op, naar me werk
Op woensdag 26 november 2003 18:47 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Hee, we moeten toch niet met z'n allen langskomen...?
quote:Heel benieuwd is. En TS succes wenst
Op woensdag 26 november 2003 17:37 schreef bondgirl het volgende:
*terugvindpost*
Regen regen regen regen dat was het onderweg ![]()
Eenmaal aangekomen ff tweewieler parkeren en naar binnen. Gelukkig zag ik d'r staan dus ik helemaal blij ![]()
Nou ff rondhangen en voor een trouwe topiclezer ff wat opzoeken in de winkel ![]()
Toen naar de afdeling om hetgeen te halen wat ik eigenlijk niet nodig had, iets van ¤ 0,35 !
Huppa naar de kassa 1 waar ze stond. Toen ik d'r kassa kwam binnenlopen zag ze me en ik zei hey waarop ze hetzelfde terug-antwoordde.
Ze was nog bezig met iets afrekenen voor een andere klant dus ff wachten.
Nou toen ik, iets lulligs van ¤ 0,35.
Leuke aankoop zei ze met een glimlach, ik zei jaja (in me gedachten zei ik ja dit doe ik allemaal voor jouw lieve schat
)
Toen vroeg ik was het nog druk afgelopen zondag, ja best wel.
Zal ik ff wat op het bonnetje schrijven vroeg ze, ik zei ja doe maar. Word meestal gedaan als personeel iets koopt dus was geen verassing.
Nou tot zaterdag hé, oke is goed doei doei.
Dat was em lezers. Toen ik buiten kwam zag ik pas haar achternaam + voorletter op de bon staan, eh daar heb ik wat aan!!
Ik voelde me helemaal niet zenuwachtig meer ofzow, net alsof we gewoon vrienden waren ![]()
Eigenlijk wel lekker, en ik denk dat ik zaterdag maar tot 6 uur vrijwillig blijf en van 8 tot 5 uitbetaald krijg terwijl ik van 8 tot 6 werk.
quote:Is dat ook normaal waar jij werkt of zou ze dat speciaal voor je gedaan hebben?
Op woensdag 26 november 2003 20:35 schreef cb_17 het volgende:
Dat was em lezers. Toen ik buiten kwam zag ik pas haar achternaam + voorletter op de bon staan,
quote:hmm weet niet... vaak is het gewoon een krabbel ofzow, heb nog nooit een naam gehad, gewoon een handtekening maar misschien is dit wel haar handtekening.
Op woensdag 26 november 2003 20:37 schreef Joenes het volgende:[..]
Is dat ook normaal waar jij werkt of zou ze dat speciaal voor je gedaan hebben?
En bij deze nog, E ik vind je superleuk ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 26-11-2003 20:48]
Ok ik begrijp dat zoiets al best wat is voor je (niet lullig bedoeld!), maar je had r toch best wat meer kunnen vragen (gesprekje aanknopen?)
Iig suc6 nog, want ik vind dit een geweldige reeks topics
quote:jup.. en dit wil ik gaan proberen as zaterdag.. gewoon een gesprek, maar waarover een beetje, school? hobby's?
Op woensdag 26 november 2003 20:49 schreef Logix het volgende:
Maar nog steeds niets echt ondernomen he?Ok ik begrijp dat zoiets al best wat is voor je (niet lullig bedoeld!), maar je had r toch best wat meer kunnen vragen (gesprekje aanknopen?)
Iig suc6 nog, want ik vind dit een geweldige reeks topics
quote:He ouwe Rus, niet zo grof ja
Op woensdag 26 november 2003 20:56 schreef Spartak het volgende:
Het duurt wel lang. Ik zou dan toch maar eens zorgen dat het geen obsessie begint te worden die teef.
quote:mag ook wel iets vriendelijker he?
Op woensdag 26 november 2003 20:56 schreef Spartak het volgende:
Het duurt wel lang. Ik zou dan toch maar eens zorgen dat het geen obsessie begint te worden die teef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |