Ik vroeg mij af, of het mogelijk is, om 2 keer bij hetzelfde stagebedrijf stage te lopen. Dit omdat ik komende stageperiode bij het zelfde stage bedrijf stage wil lopen, als een jaar geleden.
Het gaat daarbij wel om een andere stageplek, aangezien ik multimedia studeer. Vorig jaar was het de grafische plek, en nu gaat het om de programmeer plek.
Ik hoop dat jullie het weten, want op internet kan ik er weinig over vinden....
Alvast bedankt!
Maar volgens mij moet het kunnen, als jij dat graag wilt doen, en het jou nuttig lijkt.
sux6!
Daar komt nog bij dat het een hele andere functie binnen het bedrijf is. Van de andere bedrijven die de school heeft verzameld, weet ik dat het vaak stages zijn, waarbij ze zich de hele dag aan het vervelen zijn. Bij dit bedrijf is dat dus niet zo.
En zelf een stagebedrijf zoeken... dat gaat echt heel erg lastig, zeker gezien de tijd die we nog hebben, voor het zoeken. (lees, is eigenlijk al niet meer mogelijk)
quote:Moet je dat niet gewoon met je stagecoördinator overleggen???
Op dinsdag 18 november 2003 21:27 schreef Ikke123 het volgende:
Of het niet verstandig is, dat weet ik niet, aangezien ik er tot op de laatste dag wel wat geleerd heb.Daar komt nog bij dat het een hele andere functie binnen het bedrijf is. Van de andere bedrijven die de school heeft verzameld, weet ik dat het vaak stages zijn, waarbij ze zich de hele dag aan het vervelen zijn. Bij dit bedrijf is dat dus niet zo.
En zelf een stagebedrijf zoeken... dat gaat echt heel erg lastig, zeker gezien de tijd die we nog hebben, voor het zoeken. (lees, is eigenlijk al niet meer mogelijk)
quote:Natuurlijk moet dat.. De mensen op Fok of internet in het algemeen weten natuurlijk niks van de specifieke regels van jouw opleiding af. Zeker niet als je de naam van de onderwijsinstelling niet vermeldt.
Op woensdag 19 november 2003 00:26 schreef Biancavia het volgende:[..]
Moet je dat niet gewoon met je stagecoördinator overleggen???
quote:De jongen die bij ons stage loopt is er al twee weken en heeft nog geen stagecoordinator
Op woensdag 19 november 2003 12:51 schreef _Flash_ het volgende:[..]
Natuurlijk moet dat.. De mensen op Fok of internet in het algemeen weten natuurlijk niks van de specifieke regels van jouw opleiding af. Zeker niet als je de naam van de onderwijsinstelling niet vermeldt.
quote:Nou, het is bijna niet te geloven, maar ik loop nog geen twee weken stage en ik weet al wie mijn stagedocent is!!!
Op donderdag 20 november 2003 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
De jongen die bij ons stage loopt is er al twee weken en heeft nog geen stagecoordinator
quote:zit ook op deze school en wist zowaar al twee dagen voor de stage begon (!) wie mijn stagedocent was!
Nou, het is bijna niet te geloven, maar ik loop nog geen twee weken stage en ik weet al wie mijn stagedocent is!!!
Zou het dan toch nog goed komen met de organisatie op KIMHOLLAND Hogeschool?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:15 schreef polly_rulez het volgende:[..]
zit ook op deze school en wist zowaar al twee dagen voor de stage begon (!) wie mijn stagedocent was!
Onmogelijk!
Toppie!
quote:Natuurlijk maakt het je school niet uit, maar om jezelf te verbreden kun je beter wel verschillende stages doen. Stageplekken liggen trouwens wel degelijk voor het oprapen, alleen moet je contacten (durven) leggen. Stagiaires zijn voor een bedrijf zo goed als gratis werknemers - het risico dat een bedrijf loopt is vooral dat iemands project mislukt. Je doet tenslotte een stage om iets te leren en een stage kan bij onervaren mensen eerder fout gaan.
Op dinsdag 18 november 2003 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Aangezien stageplekken niet voor het oprapen liggen, zullen ze denk ik niet moeilijk doen (..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |