abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14740083
Hallo,

Ik vroeg mij af, of het mogelijk is, om 2 keer bij hetzelfde stagebedrijf stage te lopen. Dit omdat ik komende stageperiode bij het zelfde stage bedrijf stage wil lopen, als een jaar geleden.

Het gaat daarbij wel om een andere stageplek, aangezien ik multimedia studeer. Vorig jaar was het de grafische plek, en nu gaat het om de programmeer plek.

Ik hoop dat jullie het weten, want op internet kan ik er weinig over vinden....

Alvast bedankt!

pi_14740200
Tuurlijk magda, tis alleen niet zo verstandig...
Maar das jouw keuze, hé .
pi_14740209
ehm.. dat moet je overleggen met je opleiding en de stage-instelling!

Maar volgens mij moet het kunnen, als jij dat graag wilt doen, en het jou nuttig lijkt.

sux6!

Twinkle Twinkle Little *
pi_14740269
Dat hangt helemaal van je school af.
Toch is het niet handig om te doen. De plek is wel makkelijk geregeld en dat is het enige voordeel.
Bedenk dat je nu (redelijk vrijblijvend) de kans hebt om bij een bedrijf in de keuken te kijken en door verschillende bedrijven te bezoeken doe je ook verschillende ervaringen op (organisatorisch gezien).
Ik hoef er denk ik niet bij te zeggen dat dit ook beter staat op je CV als je voor een 'echte' baan gaat.
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_14740876
Of het niet verstandig is, dat weet ik niet, aangezien ik er tot op de laatste dag wel wat geleerd heb.

Daar komt nog bij dat het een hele andere functie binnen het bedrijf is. Van de andere bedrijven die de school heeft verzameld, weet ik dat het vaak stages zijn, waarbij ze zich de hele dag aan het vervelen zijn. Bij dit bedrijf is dat dus niet zo.

En zelf een stagebedrijf zoeken... dat gaat echt heel erg lastig, zeker gezien de tijd die we nog hebben, voor het zoeken. (lees, is eigenlijk al niet meer mogelijk)

† In Memoriam † dinsdag 18 november 2003 @ 23:13:51 #6
43556 miss_dynastie
pi_14744197
Een kennis van mij loopt op dit moment voor de tweede keer in een jaar stage bij hetzelfde bedrijf. Aangezien stageplekken niet voor het oprapen liggen, zullen ze denk ik niet moeilijk doen en al blij zijn dat je wat hebt!
pi_14746178
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:27 schreef Ikke123 het volgende:
Of het niet verstandig is, dat weet ik niet, aangezien ik er tot op de laatste dag wel wat geleerd heb.

Daar komt nog bij dat het een hele andere functie binnen het bedrijf is. Van de andere bedrijven die de school heeft verzameld, weet ik dat het vaak stages zijn, waarbij ze zich de hele dag aan het vervelen zijn. Bij dit bedrijf is dat dus niet zo.

En zelf een stagebedrijf zoeken... dat gaat echt heel erg lastig, zeker gezien de tijd die we nog hebben, voor het zoeken. (lees, is eigenlijk al niet meer mogelijk)

Moet je dat niet gewoon met je stagecoördinator overleggen???
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_14748182
Ik doe mijn stage en afstuderen zelfs in hetzelfde project. Gewoon goed overleggen met je school en dan is er geen enkel probleem.
  woensdag 19 november 2003 @ 12:51:18 #9
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_14754821
quote:
Op woensdag 19 november 2003 00:26 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Moet je dat niet gewoon met je stagecoördinator overleggen???

Natuurlijk moet dat.. De mensen op Fok of internet in het algemeen weten natuurlijk niks van de specifieke regels van jouw opleiding af. Zeker niet als je de naam van de onderwijsinstelling niet vermeldt.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 21:26:35 #10
43556 miss_dynastie
pi_14799514
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:51 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Natuurlijk moet dat.. De mensen op Fok of internet in het algemeen weten natuurlijk niks van de specifieke regels van jouw opleiding af. Zeker niet als je de naam van de onderwijsinstelling niet vermeldt.

De jongen die bij ons stage loopt is er al twee weken en heeft nog geen stagecoordinator
pi_14800528
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De jongen die bij ons stage loopt is er al twee weken en heeft nog geen stagecoordinator

Nou, het is bijna niet te geloven, maar ik loop nog geen twee weken stage en ik weet al wie mijn stagedocent is!!!
Zou het dan toch nog goed komen met de organisatie op KIMHOLLAND Hogeschool??
is vast tevergeefse hoop
  woensdag 7 januari 2004 @ 12:15:48 #12
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_16033764
quote:
Nou, het is bijna niet te geloven, maar ik loop nog geen twee weken stage en ik weet al wie mijn stagedocent is!!!
Zou het dan toch nog goed komen met de organisatie op KIMHOLLAND Hogeschool?
zit ook op deze school en wist zowaar al twee dagen voor de stage begon (!) wie mijn stagedocent was!
pi_16053453
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:15 schreef polly_rulez het volgende:

[..]

zit ook op deze school en wist zowaar al twee dagen voor de stage begon (!) wie mijn stagedocent was!

Onmogelijk!

zondag 11 januari 2004 @ 18:37:52 #14
73109 immenslope
#1 Soulbrother
pi_16159954
Heb ik ook gedaan, en ik werk er nu voor vast.
Ik heb mijn eerste stage bij een Ingenieursburo op de afdeling Technisch Beheer gelopen.
Mijn eindstage heb ik op hetzelfde bedrijf gelopen, maar dan op de afdeling Technisch Advies

Toppie!

Flexi wit da tech(nique)
pi_16162461
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Aangezien stageplekken niet voor het oprapen liggen, zullen ze denk ik niet moeilijk doen (..)
Natuurlijk maakt het je school niet uit, maar om jezelf te verbreden kun je beter wel verschillende stages doen. Stageplekken liggen trouwens wel degelijk voor het oprapen, alleen moet je contacten (durven) leggen. Stagiaires zijn voor een bedrijf zo goed als gratis werknemers - het risico dat een bedrijf loopt is vooral dat iemands project mislukt. Je doet tenslotte een stage om iets te leren en een stage kan bij onervaren mensen eerder fout gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')