ik heb nog 2 van deze jongens staan. ze zijn in goede staat en waren vroeger flink aan de prijs. heeft iemand enig idee hoeveel zo'n turntable nog waard is? wil ze eventueel gaan verkopen over een tijdje. (heb ze gebruikt om te oefenen als DJ) dus kenners geef es een analyse, alvast bedankt.
Maar dit is wel erg old school
25 eurootjes denk ik
quote:euh 25 euro voor technics? euh jij bent er niet helemaal bij...die dinge zijn toch echt wel wat meer waard hoor. als je er van uitgaat dat de net wat modernere technics nog steeds voor 800 euro per stuk over de toon bank gaan.
Op dinsdag 18 november 2003 14:07 schreef Careca het volgende:
Er gaat niks boven TechnicsMaar dit is wel erg old school
25 eurootjes denk ik
quote:Hij wil ze zelf gewoon strontgoedkoop hebben
Op dinsdag 18 november 2003 14:13 schreef NeMe het volgende:[..]
euh 25 euro voor technics? euh jij bent er niet helemaal bij...die dinge zijn toch echt wel wat meer waard hoor. als je er van uitgaat dat de net wat modernere technics nog steeds voor 800 euro per stuk over de toon bank gaan.
Ik geef je 400 pleuro voor beiden.
quote:Volgens mij heeft alleen een SL1200 enige waarde.
euh 25 euro voor technics? euh jij bent er niet helemaal bij...die dinge zijn toch echt wel wat meer waard hoor. als je er van uitgaat dat de net wat modernere technics nog steeds voor 800 euro per stuk over de toon bank gaan.
quote:zou jij eventueel intresse hebbe? (over een kort poosje dus?)
Op dinsdag 18 november 2003 14:15 schreef jinxedworld het volgende:[..]
Hij wil ze zelf gewoon strontgoedkoop hebben
Ik geef je 400 pleuro voor beiden.
quote:technics staat zowiezo voor kwaliteit onder de draaitafels. dus niet alleen dat model.
Op dinsdag 18 november 2003 14:16 schreef cosmick het volgende:[..]
Volgens mij heeft alleen een SL1200 enige waarde.
quote:direct drive dus
Op dinsdag 18 november 2003 14:22 schreef Luxxx het volgende:
issie direct of snare drive??
heeft ie pitch-control???
quote:ik kon er prima op oefenen, zijn inderdaad geen prof. DJ tafels maar verder wel prima kwaliteit en zeker om er mee te beginnen.
Op dinsdag 18 november 2003 14:23 schreef Astherushcomes het volgende:
Er zit op deze technics helemaal geen pitch control, dus wat heb je er als DJ zijnde aan?? Je kunt onmogelijk mixen met die dingen. Ik geloof er niks van dat die dingen zoveel geld moeten opleveren, dat geldt alleen voor de SL 1200 van Technics. Maar als ik fout zit hoor ik t graag.
quote:Welk wieltje ik zie m niet, kun je uitleggen waar dat zit?
Op dinsdag 18 november 2003 14:23 schreef NeMe het volgende:[..]
direct drive dus
en zie plaatje, je kan wel snelheid aan passen (d.m.v. wieletje)
quote:ok. die ziet er trouwens wel gaar uit. maar goed.
Op dinsdag 18 november 2003 14:27 schreef cosmick het volgende:
Sorry NeMe, maar op marktplaats.nl staan twee SLD-3's waarvan de vraagprijs ¤ 100,- is.
de rest mag je blij zijn als je die voor 20 euro kan verkopen.,..
quote:Geef jij ook geld voor een Snickers die iemand al in zijn bek heb gehad en helemaal heeft afgelikt? Nee toch?
Lul niet! Dit is ouwe crap!
quote:euh loze vergelijking. met 100 euro per stuk zal ik het dan maar moeten doen. maarja ik zie ook nog wel.
Op dinsdag 18 november 2003 14:35 schreef Careca het volgende:[..]
Geef jij ook geld voor een Snickers die iemand al in zijn bek heb gehad en helemaal heeft afgelikt? Nee toch?
Hee maar het is wel een Snickers!!Lul niet! Dit is ouwe crap!
denk dat je blij mag zijn als je er 75euro p/s voor kan vangen
quote:Deze man heeft gelijk..
Op dinsdag 18 november 2003 14:32 schreef reem het volgende:
Alleen de SL12xx zijn wat waard,de rest mag je blij zijn als je die voor 20 euro kan verkopen.,..
(kenner speaking here.. )
quote:jij draait ook?
Op donderdag 20 november 2003 20:38 schreef Omkron het volgende:[..]
Deze man heeft gelijk..
(kenner speaking here..
)
quote:Niet meer nee.. ik ben ik gestopt met muziek maken..
Op donderdag 20 november 2003 22:56 schreef reem het volgende:[..]
jij draait ook?
(Heb nog wel een Creamware Pulsar1 te koop.. )
quote:Ik hoop toch niet dat dat een serieus bod is. Zo ja, dan ga ik nu direct een stel gare Technics draaitafels inslaan (erg goede handel op die manier!)
Op dinsdag 18 november 2003 14:15 schreef jinxedworld het volgende:
Hij wil ze zelf gewoon strontgoedkoop hebbenIk geef je 400 pleuro voor beiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |