abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14756590
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:35 schreef nurdasbeste het volgende:
ik zit vanavond in het stadion.
ben benieuwd wat het gaat worden...

a) kwalificatie.
b) afscheidsfeestje van Frank de Boer, Van Hooijdonck, Bosvelt etc.

v Hooijdonk en Bosvelt hebben nooit een serieuze kans gekregen van Dick Head, hij stelt liever continu Kluivert en prutser de Boer op.
signature
pi_14756664
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Tis toch zo.

Hoeveel zullen we erop zetten dat de Nederlanders vanavond d'r bek niet opentrekken?

Ja, en WTF??????????????

Ik vind het allemaal leuk en aardig hoor. Al die Schotten die al zeikbezopen zijn voor het eerste fluitsignaal. Het voetbal interesseert ze geen ruk. Of wel - en dan zingen ze lekker mee.

En die Afrikanen met hun trommeltjes - prima, gezellig.

En Nederlanders beleven dat weer anders?

Het is typische van die Hollandse zelfhaat om je dan van je eigen mensen af te keren en er een kwalitatief oordeel aan te verbinden. Ik geniet van dat Schotse gezang maar walg net zo hard van dat extreme domme Schotse gezuip. Prima dat jij er van houdt, maar doe niet alsof het zoveel beter is

woensdag 19 november 2003 @ 13:47:15 #203
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_14756713
Kluivert???
Nou doe je het weer!
  woensdag 19 november 2003 @ 13:48:06 #204
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14756747
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, en WTF??????????????

Ik vind het allemaal leuk en aardig hoor. Al die Schotten die al zeikbezopen zijn voor het eerste fluitsignaal. Het voetbal interesseert ze geen ruk. Of wel - en dan zingen ze lekker mee.

En die Afrikanen met hun trommeltjes - prima, gezellig.

En Nederlanders beleven dat weer anders?

Het is typische van die Hollandse zelfhaat om je dan van je eigen mensen af te keren en er een kwalitatief oordeel aan te verbinden. Ik geniet van dat Schotse gezang maar walg net zo hard van dat extreme domme Schotse gezuip. Prima dat jij er van houdt, maar doe niet alsof het zoveel beter is

typisch gevalletje Heerenveen-publiek
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14756781
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:35 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Daarvoor zijn de oranje fans al lang veel te mur gebeukt door dat slome trutten tempo, die kutwedstrijden etc.

Ach, als Nederland (vroeg) op voorsprong komt staat heel Nederland, inclusief de negatievelingen, ineens weer als een blok achter Oranje. Het beeld van een superieur en wereldklasse Oranje wordt dan weer bevestigd.
quote:
Zit niet in de aard van het NL volkje, hier is voetbal de belangrijkste bijzaak, in een land als Schotland is voetbal gewoon hoofdzaak.
Voetbal is óók in Nederland heel belangrijk. Er is in Nederland geen sport groter dan voetbal en als er belangrijke wedstrijden, of zelfs nietszeggende oefenwedstrijden, gespeeld worden dan staat heel het land op z'n kop. Ik ben het wel met je eens dat het Nederlandse volk het voetbal anders beleeft, maar niet per se minder fanatiek dan Schotten. Nederlanders hebben zoveel vertrouwen in hun nationale elftal, hoe gek het ook klinkt, dat ze het niet kunnen begrijpen als ze slecht spelen of verliezen. Dat laatste verklaart ook waarom Nederlanders altijd zo negatief zijn na slecht spel of verlies, dat past helemaal niet in het beeld dat ze van hun nationale elftal hebben. Schotten hebben niet zoveel vertrouwen in hun elftal, daarom zijn ze zelfs vaak na een Nederlaag of slecht spel positief.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 19-11-2003 13:49]

woensdag 19 november 2003 @ 13:49:24 #206
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_14756793
Mooi gebaar van die schotse supporters aan het emma ziekenhuis!

tja zo kan voetbal dus ook zijn, niet altijd rellen

OJAAJOH?
pi_14757233
Weer haarscherpe analyses in de krant over Dick trom
Ach had hij maar genoeg hersens om een conclusie te trekken, dan had hij dat na Van Gaal al gedaan en zaten we nu wellicht met een kansrijker elftal. Ik verwacht er heeel weinig van, ik hoop stiekem op veel
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 19 november 2003 @ 14:07:28 #208
72019 zaffi
iek heb twee blaffer!!!
pi_14757419
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:48 schreef Qi het volgende:

Voetbal is óók in Nederland heel belangrijk. Er is in Nederland geen sport groter dan voetbal en als er belangrijke wedstrijden, of zelfs nietszeggende oefenwedstrijden, gespeeld worden dan staat heel het land op z'n kop. Ik ben het wel met je eens dat het Nederlandse volk het voetbal anders beleeft, maar niet per se minder fanatiek dan Schotten. Nederlanders hebben zoveel vertrouwen in hun nationale elftal, hoe gek het ook klinkt, dat ze het niet kunnen begrijpen als ze slecht spelen of verliezen. Dat laatste verklaart ook waarom Nederlanders altijd zo negatief zijn na slecht spel of verlies, dat past helemaal niet in het beeld dat ze van hun nationale elftal hebben. Schotten hebben niet zoveel vertrouwen in hun elftal, daarom zijn ze zelfs vaak na een Nederlaag of slecht spel positief.

Dit is nu precies waar het om draait. Al zouden bijvoorbeeld Fletcher en McFadden het meest gevreesde spitsenkoppel van Europa zijn en Jackie McNamara had al 3 Champions Leaguefinales gewonnen, dan zouden die Schotten ook verwachten dat ze van iedereen winnen.

Het is gewoon het verschil in verwachtingspatroon tussen Nederland en Schotland, dat ook het verschil tussen beide supportersgroepen maakt. Wij mogen (terecht) de lat wat hoger leggen dan onze Schotse vrienden.

pi_14757435
Hup!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14758256
Teletekst vermoedt dat ook De Boer niet in de basis zal staan...
quote:
Vermoedelijke opstellingen:

NEDERLAND: v.d.Sar, Reiziger, Ooijer, Cocu, Bouma, Sneijder, v.d.Vaart, Davids, v.d.Meyde, v.Nistelrooij, Overmars.

Schotland: Douglas, McNamara, Pressley, Wilkie, Naysmith, Rae, Fletcher, Ferguson, McCann, McFadden, Dickov.

http://teletekst.nos.nl/tekst/662-02.html

pi_14758355
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:30 schreef Kozzmic het volgende:
Teletekst vermoedt dat ook De Boer niet in de basis zal staan...
[..]
Geen Robben, geen Hooijdonk ..... het heeft dus geen enkel nut om het veld op te gaan met zo'n kutteam
signature
  woensdag 19 november 2003 @ 14:36:12 #212
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_14758428
toch Davids

Ik snap die kritiek op hem niet. Ok ik geef toe hij speelde van de week niet goed. Maar andere wedstrijden deed hij het wel redelijk tot goed. Je ziet toch echt de inzet aan z'n hoofd af.

We kunnen toch niet zonder de pitbull in zo'n duel!!!!

Eerst houdt iedereen van hem door z'n gedreven spel. Krijgt hij er eens wat kaarten voor valt meteen de hele natie erover.

Dat hoort erbij jongens

Go Davids!

woensdag 19 november 2003 @ 14:36:51 #213
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14758451
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:33 schreef Zweetbek het volgende:

[..]

Geen Robben, geen Hooijdonk ..... het heeft dus geen enkel nut om het veld op te gaan met zo'n kutteam

inderdaad, aflassen die hele handel, geef de Schotten hun ticket...

De Narcis van Gabon
pi_14758589
Nistelrode in de spits met een 4-3-3 opstelling Die kerel heeft nopg nooit gespeeld met 2 buitenspelers naast zich. Hij weet niet eens wat ie moet doen als er een voorzet van de zijkant komt. KOPPEN RUUD !!
signature
  woensdag 19 november 2003 @ 14:43:39 #215
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_14758664
Vermoedelijke opstellingen:

NEDERLAND: v.d.Sar, Reiziger, Ooijer, Cocu, Bouma, Sneijder, v.d.Vaart, Davids, v.d.Meyde, v.Nistelrooij, Overmars.

Hoe moet ik deze formatie nou zien? 4-3-3, 4-2-4, of 4-4-2?

woensdag 19 november 2003 @ 14:45:35 #216
9983 pulse80
we weten niks
pi_14758728
weet iemand ergens een plaatje van het huidige elftal van Nederland te staan? van een beetje kwaliteit..
I am not here. this is not happening.
pi_14758761
LOL

nee het is echt erg

Weer vleugel spitsen. Gaan ze weer hoog in de pot spelen op een spits die niet kan koppen , maar wel werelds is met zijn benen.

Ik begrijp er echt niets meer van

Nistelrooy en makaay. Geen vleugels. Van de Vaart en Seedorf als offensief middenveld. Cocu en davids als verdedigend middenveld
DOOR HET MIDDEN DICKIE!!!!!!!

als je al met vleugels denkt te moeten spelen zet dan GVD Pierre er in. Is de enige die koppend een doelpunt kan maken

[Dit bericht is gewijzigd door CANARIS op 19-11-2003 14:47]

pi_14758774
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:45 schreef pulse80 het volgende:
weet iemand ergens een plaatje van het huidige elftal van Nederland te staan? van een beetje kwaliteit..
Wil je er tegenaan pissen?
signature
pi_14758796
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:42 schreef Zweetbek het volgende:

[..]

Cocu rechts half
vd Vaart links half
Robben rechts buiten

Dat dacht ik dus ook, op robben na ik heb geen idee waar die normaal speelt. Hey misschien kunnen we dan overmars in het centrum van de verdediging zetten
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:46 schreef CANARIS het volgende:
LOL

nee het is echt erg

Weer vleugel spitsen. Gaan ze weer hoog in de pot spelen op een spits die niet kan koppen , maar wel werelds is met zijn benen.

Ik begrijp er echt niets meer van

Nistelrooy en makaay. Geen vleugels. Van de Vaart en Seedorf als offensief middenveld. Cocu en davids als verdedigend middenveld
DOOR HET MIDDEN DICKIE!!!!!!!

als je al met vleugels denkt te moeten spelen zet dan GVD Pierre er in. Is de enige die koppend een doelpunt kan maken

Idd, makaay naast v. Nistelrooy laat overmars dan maar vanaf het middenveld opkomen ofzo, 2 diepe spitsen die allebei zoveel scoren moeten het toch zelf kunnenklaren lijkt me.

[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 19-11-2003 14:50]

woensdag 19 november 2003 @ 14:48:21 #220
9983 pulse80
we weten niks
pi_14758805
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:47 schreef Zweetbek het volgende:

[..]

Wil je er tegenaan pissen?

zoiets ja
I am not here. this is not happening.
pi_14758816
als laatste man
pi_14759116
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ja en?
Niet iedereen hoeft dronken te zijn om het leuk te hebben hoor
pi_14759274

idd Ja en?
Heereveen is net als Maastricht , Breda, Leeuwarden en Zelfs Capelle a/d Ijsel....... Nederland.

Moet je je voorstellen, Nederland is zelfs groter als Rotterdam Zuid.

woensdag 19 november 2003 @ 15:05:19 #224
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_14759316
Ik twijfel zelf heel sterk tussen Overmars en Robben. Met Robben heb je wel een heel erg (misschien tè) jonge ploeg, en met Overmars heb je een half (lees -niet) fitte speler. Ik pleit ook voor een basisplaats voor de Boer.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_14759422
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:03 schreef CANARIS het volgende:

Heereveen is net als Maastricht , Breda, Leeuwarden en Zelfs Capelle a/d Ijsel....... Nederland.

Heerenveen in Fryslân

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')