quote:Enkele quotes van je:
Op dinsdag 18 november 2003 16:04 schreef methodmich het volgende:
Ik zou deze ploeg nemen:van der Sar op doel
achterin Reiziger, Ooijer, Bouma (jaja) en Zenden
Ooijer en Bouma vormen een ingespeeld duo en tegen Schotland zou het niet te veel kwaad moet kunnen. Zenden kan diep gaan.
middenveld Sneijder, van der Vaart en Cocu
Dan heb je alles denk ik.
voorin van der Meyde, van Nistelrooij (toch maar) en Robben.
quote:
De enige positie waarop ik Bouma als international bruikbaar vind is die van linksback. Dus als Dick dat wil proberen, okee, maar centraal toch echt niet hoor.
quote:Vanwaar deze ommezwaai? Ik begrijp best, dat ook jij (vrijwel) alles beter vindt dan De Boer, maar je was m.i. vrij resoluut in je standpunt mbt Bouma en die was wat betreft het Nederlands Elftal nou niet bepaald positief.
Ik heb hem tegen AEK inderdaad slechts op één miniscuul foutje kunnen betrappen. Meer van dit soort duels, dan kan je gaan denken aan Oranje. Dan graag ook tegen Monaco en Depor.
Het probleem is echter dat ik in deze selectie geen alternatieven zie. Ik wil geen F. de Boer meer. Dan is mijn eerste optie Cocu en dan zou Bouma kunnen backen of naar de bank. Alleen, Cocu heb ik op het middenveld nodig. Davids en Seedorf zijn namelijk niet in staat voor de ploeg te spelen.
Meest ideaal was geweest als Bosvelt wedstrijdritme had en Bosschaart was geselecteerd, maar ja.
Omdat Bouma samen met Ooijer een redelijk duo vormt en ik niet verwacht dat de Schotse spitsen hen zwaar in problemen zullen brengen, deze noodoplossing.
quote:** Ik wrijf mijn ogen uit **
Op dinsdag 18 november 2003 16:04 schreef methodmich het volgende:
Ik zou deze ploeg nemen:van der Sar op doel
achterin Reiziger, Ooijer, Bouma (jaja) en Zenden
Ooijer en Bouma vormen een ingespeeld duo en tegen Schotland zou het niet te veel kwaad moet kunnen. Zenden kan diep gaan.
middenveld Sneijder, van der Vaart en Cocu
Dan heb je alles denk ik.
voorin van der Meyde, van Nistelrooij (toch maar) en Robben.
** Nog een keertje **
"Finally, he has seen the light!"
code:Van Hooydonk kan prima als voorstopper/libero functioneren en daar waar nodig eventueel mee naar voren en vrije trappen nemen.v.d. Sar Ooyer Van Hooydonk Bouma
Sneyder Cocu Zenden
v.d. Vaart
v.d. Meyde Makaay Robben
Van der Sar
Reiziger, Ooijer, Bouma, Van Hooijdonk
Sneijder, Cocu
Van der Meyde, Van der Vaart, Robben
Van Nistelrooy
quote:En wie gaat die voorzetten van Robben en vd Meyde inkoppen? Makaay
Op dinsdag 18 november 2003 16:51 schreef golfer het volgende:
Een beetje de Jan Mulder-variant:code:Van Hooydonk kan prima als voorstopper/libero functioneren en daar waar nodig eventueel mee naar voren en vrije trappen nemen.v.d. Sar Ooyer Van Hooydonk Bouma
Sneyder Cocu Zenden
v.d. Vaart
v.d. Meyde Makaay Robben
quote:Bij Celtic krijgt Sutton de rol toebedeeld welke je hier voor Pi-Air bedeelt als de situatie er om vraagt, met als enig verschil dat Sutton dan niet direct middels de vrije trap gevaarlijk is, maar wel in de lucht bij de indirecte of de corners.
Op dinsdag 18 november 2003 16:51 schreef golfer het volgende:
Een beetje de Jan Mulder-variant:code:Van Hooydonk kan prima als voorstopper/libero functioneren en daar waar nodig eventueel mee naar voren en vrije trappen nemen.v.d. Sar Ooyer Van Hooydonk Bouma
Sneyder Cocu Zenden
v.d. Vaart
v.d. Meyde Makaay Robben
Zou dus op zich kunnen.
Ik zou als coach echter opteren voor de opstelling van Methodmich/Dylan Dog even hierboven en als de situatie er om vraagt Bouma/Zenden inwisselen voor Pi-air als blijkt dat je veel vrije trappen krijgt en de stand er om roept.
Van Hooydonck centraal achterin vind ik eigenlijk een briljant idee, zo heeft hij Feyenoord ook al aan de UEFA cup geholpen
quote:Hij heeft alleen de laatste 2 minuten tegen Dortmund meeverdedigd. Verder stond hij gewoon inh de spits. Flauwekul dus, om v Hooijdonk achterin te zetten.
Op dinsdag 18 november 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
methodmich has seen the lightVan Hooydonck centraal achterin vind ik eigenlijk een briljant idee, zo heeft hij Feyenoord ook al aan de UEFA cup geholpen
Wanneer maakt ome Dick deze keer de 11 bekend?
---------------------------Van der Sar------------------------
Bosvelt --------- Ooijer ---------Bouma ---------Cocu
Vd Meyde ---------------Sneijder--------------Robben
-------------------------Van der Vaart---------------------
---------Van Nistelrooy---Van Hooijdonk-----------
Als Van Nistelrooy weer zo bagger speelt, dan moet al voor de rust Makaay erin, dan zie ik het misschien nog wel goed komen. Nu staat er met Ooijer - Bouma een ingespeeld duo achterin en de rest van het team zijn volgens mij wel spelers die graag willen. Misschien zou Cocu nog wel door kunnen schuiven naar het middenveld, als die Schotten met 1,5 spits spelen.
Waarom Pierre?!?!?!?!?!?!?!
Om het simpele feit dat hij super goed vrije trappen kan nemen
En dat weten die schotten ook.... dus als van advocaat hem erin zet dan zullen die schotten echt niet zo lomp zijn om continu overtredingen rond "de 16" gaan maken...
omdat het laatste wat ze willen is dat Van Hooijdonk aan de lopende band vrije trappen gaat nemen.... (want 1tje zal er dan toch wel ingaan )
dus dan krijgen de andere aanvallers, vrij spel wil ik niet zeggen, veel meer ruimte om hun directe tegenstanders voorbij te gaan!!!
Ik stem voor dat koppel...... wie het hier NIET mee eens is mag mij een verdomd goeie reden geven
Ik heb er eigenlijk wel zin in!
quote:Wil je echt die 16 miljoen reakties van de overige "bondscoaches" in Nederland hier hebben?
Op dinsdag 18 november 2003 19:32 schreef onlogisch het volgende:wie het hier NIET mee eens is mag mij een verdomd goeie reden geven
quote:waar jij er ook 1 van bent
Op dinsdag 18 november 2003 19:37 schreef golfer het volgende:[..]
Wil je echt die 16 miljoen reakties van de overige "bondscoaches" in Nederland hier hebben?
code:Lekker 4-3-3 zoals in '74v.d. Sar de Boer
Reiziger Zenden
CocuSneijder vd Vaart Davids
vd Meijde Hooijdonk Robben
Ik stuur de link van dit topic wel even naar d.advocaat@knvb.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Zweetbek op 18-11-2003 19:56]
quote:Als je dan de Boer weghaald uit de verdediging, want ik denk dat iedereen liever met 11 man speelt en niet met 10 en een half
Op dinsdag 18 november 2003 19:49 schreef Zweetbek het volgende:code:Lekker 4-3-3 zoals in '74v.d. Sar de Boer
Reiziger Zenden
CocuSneijder vd Vaart Davids
vd Meijde Hooijdonk Robben
Twee snelle backs en een stofzuiger, Davids, op het middelveld. Vleugeverdegiers die een lekkere voorzet kunnen geven op een kopsterke spits of het balletje terug kan leggen op vd Vaart of Sneijder die dan uit kan halen.Ik stuur de link van dit topic wel even naar d.advocaat@knvb.nl
quote:Misschien zelfs liever met 10 dan met de Boer...
Op dinsdag 18 november 2003 20:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:Als je dan de Boer weghaald uit de verdediging, want ik denk dat iedereen liever met 11 man speelt en niet met 10 en een half
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 20:31 schreef Suijk het volgende:[..]
Misschien zelfs liever met 10 dan met de Boer...
quote:De scheidsrechter omkopen om, mocht de Boer spelen, hem er binnen 5 minuten uit te sturen lijkt me de laatste reddingsactie
Op dinsdag 18 november 2003 20:31 schreef Suijk het volgende:
Misschien zelfs liever met 10 dan met de Boer...
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 20:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:De scheidsrechter omkopen om, mocht de Boer spelen, hem er binnen 5 minuten uit te sturen lijkt me de laatste reddingsactie
quote:Oke, dan maar Cocu laatste man en Bosvelt stopper.
Op dinsdag 18 november 2003 20:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als je dan de Boer weghaald uit de verdediging, want ik denk dat iedereen liever met 11 man speelt en niet met 10 en een half
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |