quote:Nee, ze spelen niet 4-3-3, maar ze spelen wél altijd met buitenspelers. Het is dus onzin om te beweren dat Ruud niet overweg kan met voorzetten vanaf de buitenkanten. En Giggs trekt niet altijd naar binnen, hij geeft vaak genoeg een voorzet vanaf de zijkant, Van Nistelrooy scoort daar ook redelijk vaak uit.
Op woensdag 19 november 2003 15:31 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Je gaat me toch niet echt met een stalen gezicht vertellen dat Man Utd 4-3-3 speelt of vorig jaar heeft gespeeld. Die Ronaldo en vorig jaar Beckham halen vanuit het middenveld wel eens de achterlijn, en Giggs trekt altijd naar binnen.
quote:United speelt niet 4-4-2, United speelt 4-4-1-1. Dat ze laatst begonnen met Van Nistelrooy en Forlan in de spits wil nog niet zeggen dat dat de normale opstelling is.
Man Utd speelt 4-4-2 , misschien wist je dat nog nietEn de zenuwen ja dat klopt
ik ben namelijk voor de Schotten als Hooiberg niet in de basis start. Kortom: Ik ben dus voor de Schotten
quote:Als je enigszins snelheid in het spel wilt houden moet je niet met lange Piet gaan spelen. Hij is de ideale pinch hitter, niet goed genoeg voor de basis.
Op woensdag 19 november 2003 15:46 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Natuurlijk komen die er, dat zei ik ook. Omdat we buitenspelers opstellen, maar dan moet je Nistelrode dus niet in de spits zetten. De man weet echt niet wat hij aanmoet met ballen van de zijkant. Bij Man Utd krijgt hij ze 9 van de 10 keer in de voetjes aangespeeld. Met buitenspelers moet Hooidonk erin, en je Nistelrode opstelt zet je Makaay ernaast.
De schotten gaan vanaf het begin alles dicht gooien...
ik denk dat het moet gebeuren uit een dood spel moment.
Het enige waar ik bang voor ben is als Reiziger speeld centraal achterin.
Daar ben ik echt geen voorstander van.
verder kies ik idd. ook voor Robben... ipv Overmars.
Makaay in de spits en zowel " Van the Man" d'r uithouden als Kluivert.
Ook zie ik liever Sneijder op het middenveld naast van der Vaart.
En altijd een wissel achter de hand houden voor van Hooijdonk
(ben geen voorstander van hem maar hij kan wel het verschil maken
met z'n vrije trappen...)
Slot conclusie... kantje bord zoals wel vaker bij het Ned.11 tal.
quote:Zo (volgens de Telegraaf):
Op woensdag 19 november 2003 14:43 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:NEDERLAND: v.d.Sar, Reiziger, Ooijer, Cocu, Bouma, Sneijder, v.d.Vaart, Davids, v.d.Meyde, v.Nistelrooij, Overmars.
Hoe moet ik deze formatie nou zien? 4-3-3, 4-2-4, of 4-4-2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |