abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14759463
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:05 schreef Devano het volgende:
Ik twijfel zelf heel sterk tussen Overmars en Robben. Met Robben heb je wel een heel erg (misschien tè) jonge ploeg, en met Overmars heb je een half (lees -niet) fitte speler. Ik pleit ook voor een basisplaats voor de Boer.
Overmars is op zijn best als ie invalt. Robben dus in de basis.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 19 november 2003 @ 15:12:22 #227
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_14759512
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Overmars is op zijn best als ie invalt. Robben dus in de basis.

Dan heb je dus 6 spelers in je basis die nog nooit onder zoveel druk hebben gestaan (vdVaart, Sneijder ,Robben, vdMeyde, Bouma en Ooijer) das toch wel gevaarlijk.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_14759534
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:05 schreef Devano het volgende:
Ik pleit ook voor een basisplaats voor de Boer.
Waarom
Je begint zelf over fitte spelers.. Was je op vakantie de afgelopen weken??
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 19 november 2003 @ 15:14:07 #229
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_14759564
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Waarom
Je begint zelf over fitte spelers.. Was je op vakantie de afgelopen weken??

Kom op, die brok ervaring en die fantastische lange bal zijn gewoon ontzettend belangrijk. Die foutjes nemen we dan maar op de koop toe
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_14759661
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:41 schreef Zweetbek het volgende:
Nistelrode in de spits met een 4-3-3 opstelling Die kerel heeft nopg nooit gespeeld met 2 buitenspelers naast zich. Hij weet niet eens wat ie moet doen als er een voorzet van de zijkant komt. KOPPEN RUUD !!
Nog nooit gespeeld met twee buitenspelers naast zich? WTF!? Bij Manchester United speelt Ruud altijd met twee buitenspelers naast zich. Vorig seizoen Giggs - Beckham, en dit seizoen Giggs/Ronaldo - Fletcher/Ronaldo.
pi_14759666
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:14 schreef Devano het volgende:

[..]

Kom op, die brok ervaring en die fantastische lange bal zijn gewoon ontzettend belangrijk. Die foutjes nemen we dan maar op de koop toe

Fantastische lange bal...? (je was op vakantie!!) Lang misschien wel, fantastisch zelden
Foutjes? Als die ons weer een of twee doelpunten kosten, lijkt me niet slim!

Nee, laat dan maar iemand als Bosvelt of Cocu op zo'n positie spelen. Ook niet fantastisch, maar wel wakker.

pi_14759686
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:14 schreef Devano het volgende:

[..]

Lange ballen, gaan niet werken tegen de schotten. Met die Wilkie in de verdediging.

De vleugelspitsen Robben, van der Meyde zullen hun mannetje voorbij moeten en op heub hoogte tussen de verdediging en keeper de bal moeten spelen zodat van Nistelrooy die balletjes erin schopt.

lollig
pi_14759787
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:17 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Lange ballen, gaan niet werken tegen de schotten. Met die Wilkie in de verdediging.

Geniale vent trouwens!! Kopt idd alles weg wat uit de lucht aankomt in de 16

Tevens een bewijs dat we met voorzetten/lange ballen (de favoriete inkaktactiek van het NL-11tal) sowieso niet ver gaan komen.
We zullen op combinaties en over de grond moeten winnen vanavond. Van der Vaart dus.

woensdag 19 november 2003 @ 15:21:27 #234
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_14759809
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:12 schreef Devano het volgende:

[..]

Dan heb je dus 6 spelers in je basis die nog nooit onder zoveel druk hebben gestaan (vdVaart, Sneijder ,Robben, vdMeyde, Bouma en Ooijer) das toch wel gevaarlijk.

Kijk jij weleens CL ?? Vd Vaart, Sneijder, Vd Meyde hebben dus echt wel onder druk gestaan he...enne Robben, Bouma en Ooijer ook, maar das omdat ze voor de zoveelste keer de 2e ronde CL nie gingen halen!!
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_14759913
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:21 schreef Archie het volgende:

[..]

Kijk jij weleens CL ?? Vd Vaart, Sneijder, Vd Meyde hebben dus echt wel onder druk gestaan he...enne Robben, Bouma en Ooijer ook, maar das omdat ze voor de zoveelste keer de 2e ronde CL nie gingen halen!!

Oranjesupporters kijken geen CL

Maar je hebt zeker een punt! Ik denk dat na Valencia en Manchester of Monaco deze jongens absoluut weten wat druk is

pi_14760128
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:17 schreef Qi het volgende:

[..]

Nog nooit gespeeld met twee buitenspelers naast zich? WTF!? Bij Manchester United speelt Ruud altijd met twee buitenspelers naast zich. Vorig seizoen Giggs - Beckham, en dit seizoen Giggs/Ronaldo - Fletcher/Ronaldo.

Ze spelen al jaren 4-4-2 eerst met die 2 zwartjes Yorke en Wright en nu met twee anderen voorin waaronder Nistelrode vaak speelt

Je gaat me toch niet echt met een stalen gezicht vertellen dat Man Utd 4-3-3 speelt of vorig jaar heeft gespeeld. Die Ronaldo en vorig jaar Beckham halen vanuit het middenveld wel eens de achterlijn, en Giggs trekt altijd naar binnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Zweetbek op 19-11-2003 15:35]

signature
pi_14760130
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:17 schreef Qi het volgende:

[..]

Zweetbek kletst er wel vaker langs in dit topic: zullen de zenuwen wel zijn.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14760146
We zullen op combinaties en over de grond moeten winnen vanavond. Van der Vaart dus.

Precies
en daar hij alleen dat niet kan (sorry) moet seedorf naast hem spelen.

Ik zie verder geen enkele middenvelder die vanuit het middenveld, de spitsen kan aanspelen. Dus Van der Vaart en Seedorf. (eventueel Cocu)

Kunnen we Wim Jonk niet vragen of hij weer effe zijn sloffen wil aantrekken??
Zo´n man hebben we nodig.
Ach wat was dat een mooie combinatie Jonk en Bergkamp.
Zuccchhhhhhhhhhhhhttttttt

[Dit bericht is gewijzigd door CANARIS op 19-11-2003 15:33]

pi_14760152
Er is amar 1 remedie tegen druk en dat is er zo snel mogelijk onder vandaan komen. Dus 3-0 na 10 minuten en dan rustig uittikken.
pi_14760209
Kwam net trouwens langs de ArenA met de trein en de Schotten waren alvast niet te ver te zoeken, wel geestig die rokjes.
pi_14760280
waar ik dus echt doodsbank voor ben is een vroeg doelpunt van die Schotten.

Dan vallen ze (ie wij) dus helemaal uitelkaar.

Je moet er niet aan denken
8. Minuut
eerste aanval van die Schotten.
Blunder v d sar
0:1

pi_14760304
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zweetbek kletst er wel vaker langs in dit topic: zullen de zenuwen wel zijn.

Man Utd speelt 4-4-2 , misschien wist je dat nog niet En de zenuwen ja dat klopt ik ben namelijk voor de Schotten als Hooiberg niet in de basis start. Kortom: Ik ben dus voor de Schotten
signature
pi_14760371
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:32 schreef CANARIS het volgende:
Kunnen we Wim Jonk niet vragen of hij weer effe zijn sloffen wil aantrekken??
Zo´n man hebben we nodig.
Ach wat was dat een mooie combinatie Jonk en Bergkamp.
Zuccchhhhhhhhhhhhhttttttt

Meteen een bewijs dat spelers als Van Nistelrooy of Makaay erg beperkte spelers zijn. Eigenlijk kunnen die verder niets behalve af en toe dat perfect gegeven balletje erin pissen. Jammer maar helaas.
Daarom zeg ik ook al tijden dat oranje zijn spelsysteem had moeten aanpassen aan dit soort spelers. Dus een meer countergericht snel omschakel systeem, met idd goede middevelders die gelijk naar voren schieten als nodig. Dan heb je iets aan een spits als makaay of nistelrooy. Maar nee, oranje wil oeverloos naar iedereen blijven doortikken

Ach we hebben de banden uit 98 of 88 (of 74 of 78) nog

pi_14760422
Konden we Bergkamp maar 1 wedstrijdje lenen, wij naar portugal. iedereen blij.
pi_14760446
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:37 schreef Zweetbek het volgende:

[..]

Man Utd speelt 4-4-2 , misschien wist je dat nog niet En de zenuwen ja dat klopt ik ben namelijk voor de Schotten als Hooiberg niet in de basis start. Kortom: Ik ben dus voor de Schotten

Je had het toch over de voorzetten van de zijkanten? Die komen er echter wel, dus ook vanavond en ook bij Man. Utd.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14760452
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:36 schreef CANARIS het volgende:
waar ik dus echt doodsbank voor ben is een vroeg doelpunt van die Schotten.

Dan vallen ze (ie wij) dus helemaal uitelkaar.

Je moet er niet aan denken
8. Minuut
eerste aanval van die Schotten.
Blunder v d sar
0:1

Daarnaast is v/d sar een erg beroerd penaltypakker, dus bij de 1-0 stand na verlenging hebben we ook niets aan hem
pi_14760463
maar bergkamp is nostalgie inmiddels, goed hoop het maar het beste van. In het Utrechts nieuwsblad stonden trouwens geestige spotprentjes, ook nog in andere kranten?
pi_14760576
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:41 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daarnaast is v/d sar een erg beroerd penaltypakker, dus bij de 1-0 stand na verlenging hebben we ook niets aan hem

Westerveld er 1 minuut voor tijd in, die kan wel penalties pakken
pi_14760598
1,5 uur untill lift off

FUCK OFF SCOTLAND!! (en de fucking teletoeters!!!!!!!!! )

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_14760606
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Je had het toch over de voorzetten van de zijkanten? Die komen er echter wel, dus ook vanavond en ook bij Man. Utd.

Natuurlijk komen die er, dat zei ik ook. Omdat we buitenspelers opstellen, maar dan moet je Nistelrode dus niet in de spits zetten. De man weet echt niet wat hij aanmoet met ballen van de zijkant. Bij Man Utd krijgt hij ze 9 van de 10 keer in de voetjes aangespeeld. Met buitenspelers moet Hooidonk erin, en je Nistelrode opstelt zet je Makaay ernaast.
signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')