quote:Helaas in de ArenA
PHIL COLLINS livefirst final farewell tour
Zaterdag 19 juni geeft Phil Collins een eenmalig concert in de Amsterdam ArenA. Het is ruim zes jaar geleden dat de Engelsman live in Nederland te zien was, in oktober 1997 gaf Collins twee uitverkochte concerten in Ahoy Rotterdam. De kaartverkoop start aanstaande zaterdag bij de bekende adressen.
Volgend jaar doet Phil Collins een tournee door Europa. De Amsterdam ArenA is een van de grootste zalen die hij aandoet tijdens deze tour. Het podium in de ArenA zal over de lengte van het stadion staan, iedereen heeft daardoor erg goed zicht op het podium.
Recentelijk is de soundtrack van de nieuwe Disney Film Brother Bear uitgekomen. De plaat heeft tevens zes nieuwe tracks van Phil Collins waaronder de hitsingle Look Through My Eyes, die momenteel in de hitlijsten staat. Drie maanden geleden is de DVD Serious Hits Live op de markt gebracht met daarop het legendarische concert van Phil Collins.
Phil Collins heeft in zijn leven altijd meerdere dingen tegelijk gedaan zoals een heel succesvolle solocarrière combineren met de ook evenzeer succesvolle band Genesis. Terwijl hij met Genesis een wereldtournee maakte en de band nummer één albums maakte als Invisible Touch en We Cant Dance, scoorde Collins tevens solo hits als Against All Odds, Sussudio, Another Day in Paradise, Two Hearts en Both Sides of the Story. Daarnaast speelde hij de hoofdrol in de film Buster, doet een duet Easy Lover met Philip Bailey en wint hij een Oscar voor Youll Be My Heart afkomstig uit de film Tarzan. En dan hebben we het nog niet eens over de basis van dit alles namelijk dat Phil Collins naast begenadigd songwriter, zanger en acteur hij bovenal een zeer talentvolle drummer is. Een drummer met ook nog eens een geweldig gevoel voor humor. Zoals nu ook weer blijkt uit de titel die deze tournee meegekregen heeft, First Final Farewell Tour. Om een lang verhaal kort te maken; het concert op zaterdag 19 juni zal absoluut een uniek gebeuren worden.
Phil is een ras-artiest en ik luister graag naar zijjn muziek.
Ik heb echter wat minder feeling met zijn werk avn de laatste jaren (zeg maar het softere disney-werk)
Ben toch meer een lefhebber van zijn repertoire met wat meer pit.
(Easy lover met Philip Bailey, Can't hurry love, Sussudio In the Air Tonight)
Het is me de laatste tijd wat te zoetsappig, vandaar dat ik twijfel.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 11:57 schreef Seborik het volgende:
Oh, dat moet calvobbes weten.
WOw!!! Goed nieuws!!! Dacht dat die nooit meer op zou treden vanwege de problemen met zijn oren. Dus dit is wel erg onverwacht maar zeker zo goed nieuws
quote:Hmmm.... Zou die echt zo vroeg beginnen!?!? Dan word het wel een heel lang concert! Meestal heeft die geen support act
Entree: ¤ 49,-/¤ 46,-/¤ 43,-/¤ 40,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 18.45 uur
quote:Hij wordt oud en wil vroeg gaan slapen.
Op dinsdag 18 november 2003 23:03 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm.... Zou die echt zo vroeg beginnen!?!? Dan word het wel een heel lang concert! Meestal heeft die geen support act
quote:Owja... Dat zal het wel zijn
Op dinsdag 18 november 2003 23:05 schreef Seborik het volgende:Hij wordt oud en wil vroeg gaan slapen.
Overigens is er dit keer wel een support act volgens de Amsterdam ArenA site.
quote:Ik vind het ook niet om aan te horen. En die man sowieso
Op dinsdag 18 november 2003 23:20 schreef Seborik het volgende:
Ik krijg al hersenkrampen bij de gedachte aan die stem.
quote:Ja hij is natuurlijk ook niet van zo'n kaliber als Jim
Op dinsdag 18 november 2003 23:26 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind het ook niet om aan te horen. En die man sowieso
.
En naar Phil Collins ga ik niet om "die man" of zijn uiterlijk, maar om de muziek.
quote:Wat heeft Jim er mee te maken??
Op dinsdag 18 november 2003 23:43 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ja hij is natuurlijk ook niet van zo'n kaliber als Jim
En naar Phil Collins ga ik niet om "die man" of zijn uiterlijk, maar om de muziek.
quote:[offtopic] Maar wie weet hoe Jim eruitziet op die leeftijd (misschien is andre hazes er dan knap bij
Op dinsdag 18 november 2003 23:43 schreef StrayDog het volgende:Ja hij is natuurlijk ook niet van zo'n kaliber als Jim
Het is waarschijnlijk de laatste kans om phil nog een keer te zien, dus ik ben er zeker bij
Dus verstokte voetbalfans moeten wel goed in de gaten houden wat ze belangrijker vinden
quote:Verrek nu je het zegt.
Op woensdag 19 november 2003 10:43 schreef calvobbes het volgende:
Wel gewaagd hoor om op tournee te gaan tijdens het EK 2004!Dus verstokte voetbalfans moeten wel goed in de gaten houden wat ze belangrijker vinden
Maar na vanavond is het probleem misschien al opgelost
quote:Maar zo heeft Phil wel een excuus achter de hand als de belangstelling een beetje tegenvalt...
Op woensdag 19 november 2003 10:43 schreef calvobbes het volgende:
Wel gewaagd hoor om op tournee te gaan tijdens het EK 2004!
quote:Of het EK als de Stadions niet gevuld raken
Op woensdag 19 november 2003 14:44 schreef MuadDib het volgende:Maar zo heeft Phil wel een excuus achter de hand als de belangstelling een beetje tegenvalt...
quote:Niet dus.
Op woensdag 19 november 2003 14:04 schreef StrayDog het volgende:[..]
Verrek nu je het zegt.
Maar na vanavond is het probleem misschien al opgelost
prachtige muziek! Dat word wel een avondje meebleren
maar hmmm t EK. Als het Nederlands elftal dan maar niet moet
edit: komt Nederland in poule D dan moet het spelen op 19 juni.
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 20-11-2003 00:47]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |