Misschien is het leuk om elke vaste VBL user te gaan voorzien van een bijnaam. Deze bijnaam zou een naam van een voetballer kunnen zijn, het zou ook een kreet kunnen zijn (De Verschrikkelijke oid).
VB
Speed1971
AJAX AMSTERDAM
Speed1971
De Emotionele
De bedoeling is dat elke user minstens 1 eventuele bijnaam voor zichzelf bedenkt (we beschikken toch allemaal wel over een gezonde dosis zelfspot!) en dat je er ook 1 of meer verzint voor 1 of meer users. Uit al die inzendingen zullen dan per user 3 nominaties voortvloeien. Vervolgens gaan we dan met zn alle stemmen en voila.....je bijnaam voor VBL is geboren.
Dit is natuurlijk een spin-off van het idee van Dylan Dog die afgelopen zomer op het leuke idee kwam om awards te gaan uitreiken. Het is absoluut niet de bedoeling om onder zijn duiven te gaan schieten. Het kan ook alleen maar doorgaan als er een meerderheid voor dit idee is.
Het is alleen maar een hersenspinsel van mij. Ik weet niet hoe andere hierover denken maar laat weten wat jij ervan vindt.
aldostuta
Van Nistelrooy
quote:Ik nomineer hem alvast!
Op dinsdag 18 november 2003 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Mag je, zoals in het eerdere topic ook werd vermeld, ook jezelf vergelijken met een speler? Bijvoorbeeld:aldostuta
Van Nistelrooy
quote:Ja, vind ik ook.
Op dinsdag 18 november 2003 12:34 schreef Frenkie het volgende:
IS het niet leuker als anderen de bijnaam/ondertitel verzinnen. En dat je dat dus niet zelf doet..??
Verder een klasse idee
Op zich leuker als de bijnamen door anderen worden verzonnen, met "uitleg". Erg leuk aan de awards vind ik onder andere de namen van de awards en waar ze voor staan.
Ik kan overigens al wel zeggen dat ik m'n ondertitel niet zal veranderen: die is al 4 jaar dezelfde, en die blijft ook hetzelfde
(anderen de bijnaam verzinnen)
Ook leuker dan "de emotionele" is imho dan ook de naam van een voetballer/trainer/etc te kiezen die model staat voor "de emotionele".
Bijvoorbeeld Tony "de man met twee gezichten" Montana is dan bijvoorbeeld Tony "Don Leo" Montana .
quote:Tony Adams?
Op dinsdag 18 november 2003 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER
Guinness man
quote:voetballer te asocieëren met Fristi
DutchGooner
Fristi graag
quote:Rene van der Gijp
zjroentje
one liner king
quote:Carrincha (of hoe heet die Braziliaan waar Tong80 zo fan van is).
Tong80
Geniaal onbegrepen
quote:1 en 3 kan je denk ik weglaten.
Op dinsdag 18 november 2003 12:46 schreef Doc het volgende:[..]
Tony Adams?
Gazza?
George Best?
[..]
quote:Garrincha. Of het vogeltje.
Carrincha (of hoe heet die Braziliaan waar Tong80 zo fan van is).
quote:Ze hebben alle 3 voor vreselijk foute clubs gespeeld
Op dinsdag 18 november 2003 12:47 schreef zjroentje het volgende:1 en 3 kan je denk ik weglaten.
quote:Newcastle is niet fout...
Op dinsdag 18 november 2003 13:07 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ze hebben alle 3 voor vreselijk foute clubs gespeeld
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 11:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tony_Montana67De ideale schoonzoon
quote:Lazio en de Rangers wel
Op dinsdag 18 november 2003 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Newcastle is niet fout...
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:36 schreef Doc het volgende:
Ik kan overigens al wel zeggen dat ik m'n ondertitel niet zal veranderen: die is al 4 jaar dezelfde, en die blijft ook hetzelfde
Doc
- Professortje
Frenkie
- Vrijgezellig
Eilanden
- Molshoop
- Galg en Rad
Legolas
- 't Wonderkind
JustMe
- JustLucius
Bluezz
- Truus van Hanegem
quote:Ik heb verkering en al een tijdje ook
Op dinsdag 18 november 2003 15:22 schreef SCH het volgende:
Frenkie
- Vrijgezellig
quote:Over tien dagen vieren we dat SCH hier 1 jaar staat ingelogd, en wat heeft SCH je dit toch al vaak horen zeggen
Op dinsdag 18 november 2003 15:24 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb verkering en al een tijdje ook
quote:Da's waar, maar dit keer is het écht serieus
Op dinsdag 18 november 2003 15:26 schreef SCH het volgende:
Over tien dagen vieren we dat SCH hier 1 jaar staat ingelogd, en wat heeft SCH je dit toch al vaak horen zeggen![]()
quote:Frenkie
Op dinsdag 18 november 2003 15:32 schreef Frenkie het volgende:
Da's waar, maar dit keer is het écht serieus
Fulton
- The Bachelor
- Klootzakkuuuh
SCH
- SCHatje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |