Net zomin als Seedorf op rechts speelde bij Milan en Kaka op links... Kaka speelde centraal, Clarence op links en Pirlo op rechts.
Zie ook dit:
http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=112092/typeofpage=40435/sc=18fd60
quote:Hoezo zou Van der Vaart niet vanaf links spelen? Speelde gewoon op links hoor, zoals altijd.
Op vrijdag 28 november 2003 20:09 schreef methodmich het volgende:
Nou, van der Vaart speelde ook niet vanaf links natuurlijk..
quote:Clarence speelde die wedstrijd wel op rechts, hij werd later vervangen door Serginho, dat weet ik nog. En Kaka speelde inderdaad centraal, dat is dan toch een foutje van Soccerage.
Net zomin als Seedorf op rechts speelde bij Milan en Kaka op links... Kaka speelde centraal, Clarence op links en Pirlo op rechts.
edit:
Je hebt ook gelijk wat betreft Seedorf, die speelde inderdaad op links kan ik me nu herinneren.
In Amsterdam speelde Ajax in ieder geval wel in eerste instantie 5-3-2, over San Siro zijn de meningen dus verdeeld...
quote:Eens, erg onzinnige discussie. Belangrijker is wat Ajax tegen Club Brugge gaat doen.
Op zaterdag 29 november 2003 11:09 schreef methodmich het volgende:
Overigens wel een lekker onzinnige discussie, maar goed, da's ook wel leuk.In Amsterdam speelde Ajax in ieder geval wel in eerste instantie 5-3-2, over San Siro zijn de meningen dus verdeeld...
Overigens, ik heb toch sterk de indruk dat Ajax in Amsterdam 3-5-2 speelde...
4-4-3
6-7-9
Who cares?
Winnen, desnoods op z'n Italiaans.
quote:Dat is inderdaad hoe je het bekijkt. De Jong en Maxwell speelden aanvallend genoeg om het 3-5-2 te noemen. Officieel stonden ze wel als backs op het veld natuurlijk, maar de invulling was vrij offensief.
Op zaterdag 29 november 2003 13:54 schreef Qi het volgende:[..]
Eens, erg onzinnige discussie. Belangrijker is wat Ajax tegen Club Brugge gaat doen.
Overigens, ik heb toch sterk de indruk dat Ajax in Amsterdam 3-5-2 speelde...
[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 29-11-2003 18:05]
quote:idd
Op zondag 30 november 2003 15:32 schreef methodmich het volgende:
Zo, dat ging nog makkelijker dan gedacht vandaag.. 10 punten voor Feyenoord, maar dat was al geen concurrent. Belangrijker is dat we PSV voorblijven.
Van Marwijk neem je zooitje mee!!!! *zwaaien met de vuilniszakken*
Ik heb me weer uitstekend vermaakt in de Arena ![]()
AJAX AMSTERDAM AJAX AMSTERDAM AJAX AMSTERDAM
En het 'legioen' is met PENSIOEN
Ajax Feyenoord in 11 minuten beslist! Beetje jammer dat Ajax het zo cool en zakelijk uitspeelde maar aan de andere kant, het resultaat telt. Ajax had geen kind aan Feyenoord en Feyenoord heeft misschien 1 goede kans gehad en dat was het dan.
Ajax is verder dan ik dacht. Zo n jong elftal en toch zo volwassen al. En Heitinga gaat zeker een hele grote, wat speelde hij weer super. Ik moet de wedstrijd nog terug kijken maar ik heb hem op niet 1 fout kunnen betrappen.
Feyenoord volgend seizoen misschien.......
compleet verdiende overwinning, dus alle Ajacieden gefeliciteerd
En het is niet jammer voor de neutrale toeschouwer! Het was na 11 minuten over en uit en dat is voor het grootste deel te danken aan de zwakte van de tegenstander van vandaag. Dat Ajax de wedstrijd op slot gooit is uiteindelijk alleen maar heel goed en volwassen!
quote:Dank je Tony.
Op zondag 30 november 2003 16:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goede overwinning van Ajax, jammer dat de wedstrijd voor de neutrale toeschouwer na 11 minuten op slot zat. Wereldgoal van Van Der Vaart en een zeer goede Maxwell en Heitingacompleet verdiende overwinning, dus alle Ajacieden gefeliciteerd
Het zal spannend blijven tussen Ajax en PSV, maar dat is niet verrassend. Steken ver boven de rest van Nederland uit. Ajax moet kleine misstappen zien te voorkomen, dan kunnen ze PSV voorblijven.
quote:veranderen we de traditionele top-3 nu dan maar in een top-2?
Op zondag 30 november 2003 16:15 schreef methodmich het volgende:[..]
Dank je Tony.
Het zal spannend blijven tussen Ajax en PSV, maar dat is niet verrassend. Steken ver boven de rest van Nederland uit. Ajax moet kleine misstappen zien te voorkomen, dan kunnen ze PSV voorblijven.
quote:Zou wel jammer zijn maar het gaat wel die kant op. Feyenoord is al een tijdje de financiele aansluiting aan het missen met PSV en Ajax en dat zal verlopig ook wel zo blijven. Zie het somber in voor de Rotterdammers.
Op zondag 30 november 2003 16:18 schreef snowwie2 het volgende:[..]
veranderen we de traditionele top-3 nu dan maar in een top-2?
quote:zeker, maar een 8-6 wedstrijd is natuurlijk veel leuker dan de 2-0. Ajax heeft het zeer goed en professioneel uitgespeeld. Feyenoord was kansloos en dat was voor een groot deel te danken aan het ijzersterke middenveld van Ajax. Schreuder en Buffel had totaal niks in te brengen tegen met name Galasek.
Op zondag 30 november 2003 16:15 schreef Speed1971 het volgende:
ThnxEn het is niet jammer voor de neutrale toeschouwer! Het was na 11 minuten over en uit en dat is voor het grootste deel te danken aan de zwakte van de tegenstander van vandaag. Dat Ajax de wedstrijd op slot gooit is uiteindelijk alleen maar heel goed en volwassen!
Het krachtsverschil is dus duidelijk een punt of 10
quote:zowel Financieel als Sportief
Op zondag 30 november 2003 16:23 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Zou wel jammer zijn maar het gaat wel die kant op. Feyenoord is al een tijdje de financiele aansluiting aan het missen met PSV en Ajax en dat zal verlopig ook wel zo blijven. Zie het somber in voor de Rotterdammers.
quote:Nee ik ben erg blij met het feit dat Ajax het zo zakelijk heeft afgemaakt.
Op zondag 30 november 2003 16:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
zeker, maar een 8-6 wedstrijd is natuurlijk veel leuker dan de 2-0. Ajax heeft het zeer goed en professioneel uitgespeeld. Feyenoord was kansloos en dat was voor een groot deel te danken aan het ijzersterke middenveld van Ajax. Schreuder en Buffel had totaal niks in te brengen tegen met name Galasek.
Het krachtsverschil is dus duidelijk een punt of 10
quote:Voor een Ajacied heb je helemaal gelijk, maar Tony als 'neutrale objectieve toeschouwer' ziet toch liever die 8-6 (of waarschijnlijk 6-8...)
Op zondag 30 november 2003 16:35 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nee ik ben erg blij met het feit dat Ajax het zo zakelijk heeft afgemaakt.
Nee ik zie liever als enige Ajax scoren. Altijd de nul houden
Nee Ajax won en of dat nou met 2-0 of 8-6 is, ik kies dus voor die eerste
quote:Financieel is uiteindelijk toch van grotere waarde. Geeft aan dat het structureel niet goed zit bij Feyenoord. Het zal gepiel in de marge blijven. Dat zij financieel de aansluiting aan het missen zijn duit erop dat de aansluiting niet zal gaan komen. En dat is eigenlijk best jammer.
Op zondag 30 november 2003 16:24 schreef Bartoli het volgende:[..]
zowel Financieel als Sportief
quote:Dat snap ik, maar voor een neutrale toeschouwer is het leuker om een open wedstrijd te zien. Maar als PSV in dezelfde situatie had gezeten zou ik precies hetzelfde vinden.
Op zondag 30 november 2003 16:35 schreef Speed1971 het volgende:
Nee ik ben erg blij met het feit dat Ajax het zo zakelijk heeft afgemaakt.
Nee ik zie liever als enige Ajax scoren. Altijd de nul houden
Nee Ajax won en of dat nou met 2-0 of 8-6 is, ik kies dus voor die eerste
Maar als je een wedstrijd uit bijvoorbeeld Spanje ziet zonder een favoriet team, zou je denk ik ook een 8-6 zien dan een 1-0
quote:Wat heeft Ajax te maken met niet Ajax-supporters? Wat heeft Ajax te maken met neutrale toeschouwers. Juist
Op zondag 30 november 2003 16:37 schreef Suijk het volgende:[..]
Voor een Ajacied heb je helemaal gelijk, maar Tony als 'neutrale objectieve toeschouwer' ziet toch liever die 8-6 (of waarschijnlijk 6-8...)
HELEMAAL NIETS
quote:Klopt helemaal hoor.
Op zondag 30 november 2003 16:40 schreef Speed1971 het volgende:Wat heeft Ajax te maken met niet Ajax-supporters? Wat heeft Ajax te maken met neutrale toeschouwers. Juist
HELEMAAL NIETS
quote:Ik snap je punt. Maar algemene aantrekkelijkheid vind ik een beetje ongelukkig gekozen van je omdat een 2-0 overwinning op Feyenoord voor heel veel Ajax-supporters heel aantrekkelijk is. Zeker in de ArenA
Op zondag 30 november 2003 16:46 schreef Suijk het volgende:[..]
Klopt helemaal hoor.
En deze overwinning vind ik ook wel lekker, maar als ik eerlijk ben, blijven de 'zwaar bevochten overwinningen' langer hangen en geven nog meer voldoening.
Dit was bijna een wedstrijd die te vergelijken is met een wedstrijd tegen Willem II of NEC ofzo. Niets ten nadele van die ploegen, maar die kan ik me over 4 jaar niet meer herinneren. Van wedstrijden tegen feyenoord verwacht je gewoon wat meer. Deze wedstrijd blijft dan wel wat langer hangen door de goal van VDV, maar niet door de zwaarte of algemene aantrekkelijkheid van de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |