quote:Kan Jari mooi spelen
Op dinsdag 25 november 2003 18:35 schreef Kang-He het volgende:
Sonck is geblesseerd. Nu missen we toch wat stootkracht voorin.
quote:Blessure Sonck...
Op dinsdag 25 november 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:
4-3-3 tegen Milan?Het is wel duidelijk dat we gewoon met 5 verdedigers gaan spelen, net als in San Siro.
Krijg je dus zoiets:
Lobont
de Jong, Heitinga, Pasanen (Yakubu), Escudé, Maxwell (mits fit)
Galásek, Litmanen (Obodai), Sneijder
Sonck, Ibrahimovic
Ik gok op de volgende opstelling dan:
Lobont
de Jong, Heitinga, Pasanen (Yakubu), Escudé, Maxwell (mits fit)
Galásek, Litmanen, Sneijder,
Ibrahimovic, Mitea
(waarbij Mitea een wat vrije rol heeft)
Alternatief:
Litmanen in de spits kan ook, Yakubu op het middenveld en Mitea op de bank.
code:De Jong en Maxwell die de vleugels bestrijken, Galasek en Yakubu die het middenveld schoonzuigen en Litmanen en Sneijder die enigzins vrij voor de aanvallende impulsen en aanvoer zorgen.Lobont Heitinga Pasanen Escudé
de Jong Maxwell
Galasek Yakubu
Litmanen Sneijder
Zlatan
quote:Toch niet, Yakubu was daar mandekker. Lees de verslagen en dergelijke nog maar na.
Op dinsdag 25 november 2003 18:00 schreef Qi het volgende:[..]
In San Siro speelde Ajax 4-4-2 hoor, Yakubu stond daar op het middenveld, niet in de verdediging.
quote:Op zowel Soccerage als UEFA.com staat dat Ajax die wedstrijd met een 4-4-2 opstelling speelde. En het zou kunnen dat Yakubu mandekker was, maar daarvoor hoef je toch niet per se in de verdediging te staan? Je kan ook mandekker zijn op het middenveld.
Op woensdag 26 november 2003 18:59 schreef methodmich het volgende:[..]
Toch niet, Yakubu was daar mandekker. Lees de verslagen en dergelijke nog maar na.
quote:Met een beetje geluk haalt hij Club Brugge nog dus. Obodai viel mij niet tegen gisteren, af en toe wat onbesuisd, maar over het algemeen een goede wedstrijd.
Ajacied Obodai twee weken uitgeschakeld27/11/2003 9 :39
Anthony Obodai zal twee weken moeten toekijken vanwege de blessure die hij woensdagavond opliep in het Champions Leagueduel van Ajax met AC Milan.
Vlak na de 1-0 van Andrei Sjevstjenko blokte Obodai een schot van de opgekomen Cafú. De jonge Ghanees moest zijn tackle bekopen met een flinke vleeswond bij zijn linkerenkel. Zijn redding bleek tevens zijn laatste actie in de wedstrijd, aangezien hij per brancard van het veld werd gedragen.
De 21-jarige Ghanees had zich afgelopen week net in de basis van Ajax geknokt, mede door een flinke lijst aan geblesseerden en geschorsten. Zaterdag maakte hij zijn debuut in de competitiewedstrijd tegen SC Heerenveen.
Bron: www.vi.nl
quote:Het leek idd ernstiger.
Op donderdag 27 november 2003 10:19 schreef twi het volgende:
Valt mee met Obodai!
Maar dit is een nederlaag die makkelijk te slikken is. En Ajax heeft er een topper bij! Heitinga
quote:Heitinga
Op donderdag 27 november 2003 10:24 schreef Speed1971 het volgende:
Ik hou van Ajax! Ajax is en blijft mijn cluppie. Vond het allemaal nog best redelijk. Maar dat er na de wedstrij werd gezegd dat ze grotendeels de wedstrijd domineerdeMaar dit is een nederlaag die makkelijk te slikken is. En Ajax heeft er een topper bij! Heitinga
Dat gaat er ook een worden voor het Nederlands elftal als hij zo blijft presteren. Wat mij betreft krijgt hij de voorkeur boven Grygera. Grygera kan dan gebruikt worden voor de rechtsback als Trabelsi vertrekt.
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 27-11-2003 10:26]
Alle spelers van Ajax zijn
quote:Nou niet overdrijven hoor, Wamberto vind ik nou niet zo
Op donderdag 27 november 2003 17:21 schreef Speed1971 het volgende:
Okay ik zal jullie een geheimpje verklappenAlle spelers van Ajax zijn
quote:Sikora en Soetaers ook niet zo
Op donderdag 27 november 2003 17:33 schreef Qi het volgende:[..]
Nou niet overdrijven hoor, Wamberto vind ik nou niet zo
En ik kon Maldini gewoon zien sidderen toen Sikora er in kwam.
Milan kon alleen maar Rui Costa daar tegen inbrengen.
quote:Sonck weet wel goed het net te vinden daarom is hij er ook! Dat moet ook want als die druk er maar blijft in de aanval dan is het goed.
Op donderdag 27 november 2003 19:03 schreef sqlsmurft het volgende:
hmmmm ik blijf anders ook nog steeds moeite houden met die Sonck, maar idd SoetAars en Wambi en die eagle staan bij mij niet hoog op mijn favolijstje.
wamberto vind ik trouwens ook
quote:Mja, maar dat kwam mijns inziens meer omdat Milan met de handrem speelde, dan dat Ajax nou zo goed Milan van scoren hield.
Op vrijdag 28 november 2003 10:13 schreef G1Ace het volgende:
wel grappig, dat milan "legendarische" spelers heeft, cafu, maldini, rui costa, inzaghi, etc, en dat het toch maar 1-0 was gebleven
Vooral de tweede helft dan (na de 1-0).
quote:Zelfspot is oké
Op donderdag 27 november 2003 22:18 schreef keeper het volgende:
Wat was Wamberto goed zeg gister.En ik kon Maldini gewoon zien sidderen toen Sikora er in kwam.
Milan kon alleen maar Rui Costa daar tegen inbrengen.
quote:Moet ik je toch teleur stellen... Escudé speelde daar op Inzaghi, Yakubu op Shevchenko. Pasanen was het slot op de deur. Die speelde daar als ausputzer, zoals Heitinga woensdag deed.
Op donderdag 27 november 2003 10:13 schreef Qi het volgende:[..]
Op zowel Soccerage als UEFA.com staat dat Ajax die wedstrijd met een 4-4-2 opstelling speelde. En het zou kunnen dat Yakubu mandekker was, maar daarvoor hoef je toch niet per se in de verdediging te staan? Je kan ook mandekker zijn op het middenveld.
[..]
quote:Zie hier. Soccerage heb ik hoog zitten, nooit op een foutje kunnen betrappen. En UEFA.com heeft de tactical line-up niet meer van die wedstrijd, maar die maakte voorheen ook melding van een 4-4-2 opstelling. Lijkt me niet dat twee sites, die allebei bekend staan als betrouwbaar, beide dezelfde fout maken.
Op vrijdag 28 november 2003 19:47 schreef methodmich het volgende:[..]
Moet ik je toch teleur stellen... Escudé speelde daar op Inzaghi, Yakubu op Shevchenko. Pasanen was het slot op de deur. Die speelde daar als ausputzer, zoals Heitinga woensdag deed.
edit:
Tactical line-up van UEFA.com ook gevonden. Zie hier.
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 28-11-2003 20:00]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |