abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2003 @ 21:37:29 #101
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_14872772
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:35 schreef Qi het volgende:
Iedereen met een 4-4-2 opstelling zeg, gewoon lekker 4-3-3 tegen Milaan, dat kan best. Die blijven toch alleen maar achter hangen, met af en toe een countertje. Alleen moeten de backs dan niet al te ver mee opkomen, maar dat lijkt me geen probleem.
Maakt op zich niet zo heel veel uit. Die 4-4-2 hoeft helemaal niet minder aanvallend te zijn.
pi_14872932
quote:
Iedereen met een 4-4-2 opstelling zeg, gewoon lekker 4-3-3 tegen Milaan, dat kan best. Die blijven toch alleen maar achter hangen, met af en toe een countertje. Alleen moeten de backs dan niet al te ver mee opkomen, maar dat lijkt me geen probleem.
Dat klopt wel, maar het zwaartepunt van Milan ligt ook op het middenveld en daar moet je gewoon een sterk middenveld tegenover stellen. Ik verwacht dat het duel zich vooral zal afspelen op het middenveld, op de helft van Milan. En dan wordt het allemaal erg druk daar en moeilijk combineren en het gevaar dat die lepe spitsen van Milan er opeens vandoor gaan.
In ieder geval geen makkelijke keus voor Koeman denk ik. Je speelt thuis en moet eigenlijk een punt halen, maar het is niet Heerenveen natuurlijk...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_14872958
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:37 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Maakt op zich niet zo heel veel uit. Die 4-4-2 hoeft helemaal niet minder aanvallend te zijn.

Maar het 4-4-2 systeem van Ajax vergeleken met het 4-3-3 systeem is minder aanvallend. Ik zou sowieso voor 4-3-3 kiezen, en ik zou De Jong op de bank zetten. Eerder zou ik Yakubu in de verdediging zetten mits fit.
pi_14873119
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:42 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar het zwaartepunt van Milan ligt ook op het middenveld en daar moet je gewoon een sterk middenveld tegenover stellen. Ik verwacht dat het duel zich vooral zal afspelen op het middenveld, op de helft van Milan. En dan wordt het allemaal erg druk daar en moeilijk combineren en het gevaar dat die lepe spitsen van Milan er opeens vandoor gaan.
In ieder geval geen makkelijke keus voor Koeman denk ik. Je speelt thuis en moet eigenlijk een punt halen, maar het is niet Heerenveen natuurlijk...

Zwaartepunt van Milaan vind ik zelf meer in de verdediging liggen, dat is hun grote kracht, vandaar bouwen ze alles op. Counters worden vaak vanuit de verdediging opgezet, zelden vanuit het middenveld. Ik denk dat je tegen AC Milan best een aanvallende ploeg in het veld kunt zetten, zonder dat je tegen al te veel problemen aan loopt. Natuurlijk kun je makkelijk verliezen, maar dat ligt dan eerder aan het kwaliteitsverschil dan aan het gekozen systeem. Met 4-3-3 heb je in mijn ogen meer kans op 1 of 3 punten.
pi_14873220
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:47 schreef Qi het volgende:

Zwaartepunt van Milaan vind ik zelf meer in de verdediging liggen, dat is hun grote kracht, vandaar bouwen ze alles op. Counters worden vaak vanuit de verdediging opgezet, zelden vanuit het middenveld. Ik denk dat je tegen AC Milan best een aanvallende ploeg in het veld kunt zetten, zonder dat je tegen al te veel problemen aan loopt. Natuurlijk kun je makkelijk verliezen, maar dat ligt dan eerder aan het kwaliteitsverschil dan aan het gekozen systeem. Met 4-3-3 heb je in mijn ogen meer kans op 1 of 3 punten.

Ik ben het wel met je eens dat er een 4-3-3 systeem gespeeld kan worden, hoor. Als de ruimte er in de diepte niet is, dan maak je die in de breedte. Sowieso zou ik Mitea, Zlatan en Sonck er graag in hebben dus dan kom je toch al snel op 4-3-3 uit. Maar ik krijg dan weer van die Inter visioenen net als vorig jaar.
Maar ja, gewoon van eigen kracht uitgaan en Milan mag best scoren. Als wij er maar minstens eentje meer scoren!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 23 november 2003 @ 21:53:18 #106
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14873271
quote:
Richard Knopper, de voormalig Ajacied, wil graag de Ajax-supporters bedanken voor hun applaus en gezang toen hij in de wdestrijd Ajax - Heerenveen gewisseld werd:

het was geweldig om weer in de ArenA te spelen. De sfeer in het stadion, ik heb het wel gemist. Dat de supporters dan voor je zingen als je gewisseld wordt, daar krijg je kippenvel van. Als je na 2 jaar terugkomt en de supporters zijn je nog niet vergeten, dan doet je dat heel goed. Ik kon de supporters daar niet uitvoerig voor bedanken, omdat ik het veld uit moest en we al met 3-1 achterstonden. Van binnen deed het me heel veel, dat ik iedereen daar toch voor wil bedanken!

Richard
pi_14873298
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat er een 4-3-3 systeem gespeeld kan worden, hoor. Als de ruimte er in de diepte niet is, dan maak je die in de breedte. Sowieso zou ik Mitea, Zlatan en Sonck er graag in hebben dus dan kom je toch al snel op 4-3-3 uit. Maar ik krijg dan weer van die Inter visioenen net als vorig jaar.
Maar ja, gewoon van eigen kracht uitgaan en Milan mag best scoren. Als wij er maar minstens eentje meer scoren!

4-3-3, lijkt mij ook een goede optie tegen Milaan. Alhoewel, Celta uit......

Maarja, we spelen nu thuis en Milaan is natuurlijk niet te vergelijken met Celta.

Ik gok op een 1-1.

zondag 23 november 2003 @ 22:26:02 #108
43497 Afunados
Get Therapy
pi_14874362
Net terug van een "dagje Ajax".

Vond Ajax wat zwakjes spelen, enkel Obodai, Galasek en Sock speelden m.i. een aardige partij. Heereveen speelde echt ontzettend zwak en Ajax moest zodoende maar minimale inspanning leveren..Het zal woensdag iig een stuk beter moeten zijn, willen ze Milan verslaan. Ben eens benieuwd.

Sfeer viel me zwaar tegen. Waarschijnlijk dat iedereen in deze topic me nu vanalles gaat verwijten, maar het publiek is zwaar verwend en dat is dan ook duidelijk te merken. Weinig gezang(Fanatieke gedeelte F-Side, vond ik erg klein?), en- het spijt me dat ik het moet zeggen- doet het publiek de titel "Ajax-Publiek" eer aan; het leek soms alsof ik in het theater zat of bij een tenniswedstrijd..

Maargoed, verder heb ik me aardig vermaakt. Zal niet meer snel teruggaan; misschien- als een vriend van me, Ajax-fan, voldoende zeurt- in april tegen r#da..

Enne Ajax-fans, no offence, jullie zijn aardige gasten, heb zelfs een pils aangeboden gekregen van enkele fans

zondag 23 november 2003 @ 23:08:02 #109
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14875558
quote:
Op zondag 23 november 2003 22:26 schreef Afunados het volgende:
Sfeer viel me zwaar tegen.
Het was dan ook een kutwedstrijd, zonder spanning, sfeer was inderdaad dramatisch....kom woensdag nog es
quote:
Enne Ajax-fans, no offence, jullie zijn aardige gasten, heb zelfs een pils aangeboden gekregen van enkele fans
We weten het

p.s. Ik weet niet wat jij onder het fanatieke deel van de F-side verstaat maar als je wat zingt tegen hoerenveen thuis, wil nog niet zeggen dat je fanatiek bent

[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 23-11-2003 23:27]

zondag 23 november 2003 @ 23:25:36 #110
43497 Afunados
Get Therapy
pi_14876031
quote:
Op zondag 23 november 2003 23:08 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Het was dan ook een kutwedstrijd, zonder spanning, sfeer was inderdaad dramatisch....kom woensdag nog es
[..]

We weten het

Of het ook voor jou geldt, weet ik natuurlijk niet. Als er nog een volgende keer komt, krijg je de kans
pi_14876149
quote:

....

wat moet een "sjeng" nu bij AJAX ?

ow moet zelf ook niet te ver weglullen want als limburger ben ik naast dat ik vaak naar Fortuna ga ook nog voor Ajax

zondag 23 november 2003 @ 23:33:33 #112
43497 Afunados
Get Therapy
pi_14876276
quote:
Op zondag 23 november 2003 23:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]

wat moet een "sjeng" nu bij AJAX ?

Vriend van me, Ajax-fan, had me zover gekregen. Vind het overigens ook wel leuk af en toe wat wedstrijden van andere Nederlandse clubs te bezoeken..
quote:
ow moet zelf ook niet te ver weglullen want als limburger ben ik naast dat ik vaak naar Fortuna ga ook nog voor Ajax
Vandaag geweest? Kwam vandaag toevallig nog een verdwaalde Ajax-fan tegen op Sittard CS?
pi_14876558
quote:
Op zondag 23 november 2003 23:33 schreef Afunados het volgende:

[..]

Vriend van me, Ajax-fan, had me zover gekregen. Vind het overigens ook wel leuk af en toe wat wedstrijden van andere Nederlandse clubs te bezoeken..
[..]

Vandaag geweest? Kwam vandaag toevallig nog een verdwaalde Ajax-fan tegen op Sittard CS?

nee vandaag niet geweest.

Wel afgelopen vrijdag naar Fortuna maar daar zit ik hier in het verkeerde topic voor. Maar zoals je al zei naar andere wedstrijden is ook wel eens leuk ben wel vorig jaar naar Roda-Ajax geweest en vaker naar MVV enzo en ook nog Roda maar dat is allemaal geweest toen ik klein was en me vader nog meeging.

maandag 24 november 2003 @ 01:18:50 #114
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14878066
quote:
Net terug van een "dagje Ajax".

Vond Ajax wat zwakjes spelen, enkel Obodai, Galasek en Sock speelden m.i. een aardige partij. Heereveen speelde echt ontzettend zwak en Ajax moest zodoende maar minimale inspanning leveren..Het zal woensdag iig een stuk beter moeten zijn, willen ze Milan verslaan. Ben eens benieuwd.

Ik geef ze meer kans dan Feyenoord donderdag tegen Teplice.
quote:
Sfeer viel me zwaar tegen. Waarschijnlijk dat iedereen in deze topic me nu vanalles gaat verwijten, maar het publiek is zwaar verwend en dat is dan ook duidelijk te merken. Weinig gezang(Fanatieke gedeelte F-Side, vond ik erg klein?), en- het spijt me dat ik het moet zeggen- doet het publiek de titel "Ajax-Publiek" eer aan; het leek soms alsof ik in het theater zat of bij een tenniswedstrijd..
Dat was vroeger in de Meer meer eigen. Tegenwoordig sla ik ook met regelmaat over i.v.m. werk en sociale verplichtingen. Vroeger dacht ik daar niet aan. Ik kan me voorstellen dat er meer mensen eens thuis overslaan sinds de Arena als 'thuis' fungeert.

Komende zondag wordt het echter een ander verhaal bji de afscheidswedstrijd van Bert van Marwijk die dan zowel donderdag als zondag op zijn kloten gekregen heeft..

quote:
Maargoed, verder heb ik me aardig vermaakt. Zal niet meer snel teruggaan; misschien- als een vriend van me, Ajax-fan, voldoende zeurt- in april tegen r#da..
Roda heeft niet altijd zoveel geluk als tegen AZ.
quote:
Uit medelijden wordt er nog wel eens ontwikkelingshulp aan minder bedeelden gegund. Een Limbo krijgt dan een biertje, een clubje boeren uit Rotterdam-Zuid wat voetballes. Elk wat wils...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_14878168
quote:
Op maandag 24 november 2003 01:18 schreef sjun het volgende:

Ik geef ze meer kans dan Feyenoord donderdag tegen Teplice.

10% is idd meer dan de 5% van Feyenoord, maar beiden zijn zo goed als kansloos Net zoals PSV ja
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 24 november 2003 @ 08:23:57 #116
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14879411
Wat zongen ze nou eigenlijk over de scheids?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 24 november 2003 @ 08:38:08 #117
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14879521
quote:
Ja joh, laten we lekker weer in de messen gaan lopen, net als tegen Celta
pi_14879522
quote:
Op maandag 24 november 2003 08:23 schreef HomerJ het volgende:
H-jong???
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_14879977
quote:
Op maandag 24 november 2003 08:23 schreef HomerJ het volgende:
RL je moeder is een ............
pi_14880093
ik snapte die spreekkoren niet helemaal.
Luinge volgt gewoon zijn grensrechters. Die waren zo beroerd. Kan Luinge niet veel aan doen. Maar ok, Luinge is nou eenmaal niet echt geliefd bij de meeste Ajax supporters
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Richard
zo zie je maar weer, ook het Ajax publiek kan het en het ligt dus niet aan het publiek, maar meer aan de speler zelf als er woensdag weer eens gefloten gaat worden
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14880434
Vooral nadat hij Sneijder de gele kaart gaf nadat hij de bal in de tribune schoot..

Vond Galasek niet slecht maar hij was wel 1 van de mindere gisteren.Paar slechte ballen.
Zlatan was weer lekker opdreef, zoals hij aanspeel baar is.Had ik 2 jaar geleden nooit verwacht.Prik ook weer zijn doelpuntje mee.
Lobont was ook weer super, Mitea een beetje afwezig. Sneijder goed, op een paar balletjes na. Grygera was ook goed, EQD was weer erg matig en begin heel erg aan hem te twijfelen

pi_14880586
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:24 schreef ChAoZ het volgende:
ik snapte die spreekkoren niet helemaal.
Luinge volgt gewoon zijn grensrechters. Die waren zo beroerd. Kan Luinge niet veel aan doen. Maar ok, Luinge is nou eenmaal niet echt geliefd bij de meeste Ajax supporters
Die spreekkoren kwamen na de gele kaart tegen Sneijder. Hij is nu het nationale troetelkindje dus hoe haalt een scheids het in zijn hoofd het nieuwe idool te bestraffen
pi_14880642
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Die spreekkoren kwamen na de gele kaart tegen Sneijder. Hij is nu het nationale troetelkindje dus hoe haalt een scheids het in zijn hoofd het nieuwe idool te bestraffen

spreekkoren waren er ook al eerder. Misschien niet zo erg, maar zeker aanwezig
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14880839
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Wil je nou weer zonnodig die discussie aan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14880874
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wil je nou weer zonnodig die discussie aan?

Nee hoor. Ik geef antwoord op een vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')