quote:Ben benieuwd hoe alles met clausule en dus eigenlijk afkoopsom gaat verlopen. Trabelsi die weggaat is een groot verlies, maar als hij ook nog eens weg kan zonder afkoopsom is dat wel dubbel pijnlijk.
Op zondag 23 november 2003 13:37 schreef Qi het volgende:[..]
Trabelsi volgend seizoen exit? Begint er steeds meer naar uit te zien...
Grygera kan hem wel vervangen, maar of die aanvallend ooit zo gevaarlijk kan zijn vraag ik me af.
quote:Grygera is aanvallend juist erg goed op die positie, bij Tsjechiė komt hij regelmatig mee op. Of hij wat dat betreft beter is dan Trabelsi weet ik niet, daar heb ik Grygera te weinig voor gezien, maar hij kan Trabelsi zeker wel goed vervangen. Jammer genoeg gaat Ajax er wel op achteruit als Trabelsi vertrekt, want veel betere rechtsbacks zijn er niet in de wereld.
Op zondag 23 november 2003 13:47 schreef mbn het volgende:
Grygera kan hem wel vervangen, maar of die aanvallend ooit zo gevaarlijk kan zijn vraag ik me af.
quote:Ja Escude, Grygera en Maxwell kunnen dat allicht ook ja.
Op zondag 23 november 2003 13:43 schreef Qi het volgende:[..]
Van Damme niet, Yakubu wellicht wel. Maar ik denk dat die plek dan eerder voor Grygera gaat worden, die kan goed uit de voeten op die positie. Een leuke nieuwe verdediging zou dan zijn:
Grygera, Heitinga, Escude, Maxwell
quote:Trabelsi is volgens mij nog niet hersteld
Op zondag 23 november 2003 13:46 schreef G1Ace het volgende:
grygera was zelfs voor die positie gehaald
Is trabelsi al hersteld, trouwens?
Obodai in de basis. Vind ik redelijk verrassend.
quote:Klopt,las het net op teletekst,Litmanen is een twijfelgeval.
Op zondag 23 november 2003 13:53 schreef Bartoli het volgende:[..]
Trabelsi is volgens mij nog niet hersteld
quote:Maxwell en Escude kunnen denk ik niet uit de voeten op de rechtsback positie, ik bedoelde meer dat dit een goede nieuwe verdediging zou zijn als Trabelsi vertrekt.
Op zondag 23 november 2003 13:53 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ja Escude, Grygera en Maxwell kunnen dat allicht ook ja.
Eventueel kun je ook i.p.v. Heitinga De Jong of Pasanen opstellen, en voor Maxwell zou O'Brien of Van Damme kunnen. Vooral links is handig om af en toe te wisselen, want Maxwell is ook uiterst handig op het middenveld.
quote:Ja, beetje verassend is het wel. Leuk dat de Jong en Sneijder er in ieder geval in staan. Hiermee zou heerenveen toch ook wel te pakken moeten zijn.
Op zondag 23 november 2003 13:56 schreef mbn het volgende:
Opstelling Ajax vandaag:
Ajax: Lobont, De Jong, Grygera, Escudé, Maxwell; Obodai, Galįsek, Sneijder; Sonck, Ibrahimovic, Mitea
Wissels: Boschker, Yakubu Litmanen, Wamberto, Sikora, Soetaers, PasanenObodai in de basis. Vind ik redelijk verrassend.
quote:Ja maar kortom met het mogelijk wegvallen van Trabelsi hebben ze genoeg verdedigers om de goeie linie in stand te houden met de namen die je net opnoemde grygera, pasanen, van damme, escude, maxwell, o'brien, De Jong, Heitinga, Obodai enzovoorts.
Op zondag 23 november 2003 13:56 schreef Qi het volgende:[..]
Maxwell en Escude kunnen denk ik niet uit de voeten op de rechtsback positie, ik bedoelde meer dat dit een goede nieuwe verdediging zou zijn als Trabelsi vertrekt.
Eventueel kun je ook i.p.v. Heitinga De Jong of Pasanen opstellen, en voor Maxwell zou O'Brien of Van Damme kunnen. Vooral links is handig om af en toe te wisselen, want Maxwell is ook uiterst handig op het middenveld.
quote:Wat zeg je nou over Galįsek?
Op zondag 23 november 2003 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen Maxwell, geen Galasek, geen Van de Vaart, geen Trabelsi, geen Grygera...
quote:Maxwell wss niet geblesserd, Trabelsi niet geblesseerd, Grygera geschorst.
En wat is er dan met Galasek ook blessure?
en VD Vaart was die niet geschorst voor woensdag??
Oei oei dat word zwaar.
quote:hellup
Galasek ook geschorst...
quote:is niet fit geloof ik maar als je dat van mij zo leest is lijkt die weer fit maar daar moeten na niet komma's staan
Op zondag 23 november 2003 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Is Trabelsi weer fit? Meevaller...Galasek ook geschorst...
denk dat het zoiets gaat worden als opstelling woensdag tegen Milan.
,,Je moet er vanuit gaan dat Trabelsi tot de winterstop niet meer speelt", zegt Koeman. ,,Pienaar is er vandaag ook nog niet bij en ik twijfel zelfs of hij Feyenoord volgende week wel haalt. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |