Anyway: Ajax !
quote:Nee das waar maar ik vrees toch voor jou dat Ajax ook aan het eind van dit seizoen boven PSV staat. Gaan we waarschijnlijk lachen om PSV die tevergeefs de kwalificatie ronde probeerd te overleven
Op maandag 1 december 2003 18:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Leuk lijstje hoor, maar als je na het eind van het seizoen zonder prijs staat heb je hier net zoveel aan als een elftal voor met Koreanen, Wamberto's of Vitesse verdedigers
quote:Je was me voor
Op dinsdag 2 december 2003 10:32 schreef Jamming1974 het volgende:
Roda JC - Ajax gaat vrijdag niet door.Uitgesteld vanwege het overlijden van Roda-preses Theo Pickée
Roda JC - Ajax afgelast
In verband met het overlijden van Theo Pickée, voorzitter Roda JC, zal de wedstrijd Roda JC - Ajax van 5 december a.s. komen te vervallen.
Na overleg met KNVB en Ajax zal een nieuwe wedstrijddatum, begin 2004, worden vastgesteld.
quote:De manier waaom he tis uitgesteld is natuurlijk helemaal niet leuk maar wel gunstig voor Ajax voor de voorbereidingen op Brugge.
Op dinsdag 2 december 2003 10:32 schreef Jamming1974 het volgende:
Roda JC - Ajax gaat vrijdag niet door.Uitgesteld vanwege het overlijden van Roda-preses Theo Pickée
quote:Zimbru Chisinau en Branek Maribor hebben we na verlenging op de knieën gekregen hoor
Op dinsdag 2 december 2003 00:32 schreef Speed1971 het volgende:Nee das waar maar ik vrees toch voor jou dat Ajax ook aan het eind van dit seizoen boven PSV staat. Gaan we waarschijnlijk lachen om PSV die tevergeefs de kwalificatie ronde probeerd te overleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |