Ik baal ervan dat ik erachter ben, nu heb ik de wetenschap dat heel wat meer films gelukt zouden zijn als ik bv Xnews had gebruikt.
Eerdaags kwam ik tot de schokkende ontdekking dat NBpro en GrabIt lang niet alles laten zien en wat ze laten zien niet altijd downloadable zijn. NBpro weigerd om bepaalde incompletes binnen te halen. Dus ik dacht shit weer een film mislukt. Miste gewoon te veel blocks.
Heb voor de gein Xnews geprobeerd en verdomd ik kon gewoon die incompletes downen en kon ik met gemak te film fixen. Het gaat hier dus om ruim 50 blocks.
Oke Xnews heeft een rare interface maar je kan je daarmee wel je prog/film fixen.
Heb het nu meerdere keren geconstateerd. Er is maar een conclussie mogelijk als je veel incompletes hebt, gebruik GrabIt en NBpro niet.
En ik ben ook dan van mening dat er minder request/repost gepost hoeft te worden als deze programma's links gelaten worden.
Wees gewaarschuwd je kan meer downloaden dan je denkt !!!
Vertaal je eigen incompetenties niet naar een programma fout of een gebrekkig programma,.......
quote:Oeps,... verkeerde knopje
Op maandag 17 november 2003 23:18 schreef Blapiet het volgende:
Dude, stel Newsbin dan goed in
Nooit ergens problemen mee, download allesVertaal je eigen incompetenties niet naar een programma fout of een gebrekkig programma,.......
Leer idd met een programma werken voordat je gaat lopen waarschuwen dat mensen er niet mee moeten werken.
[Dit bericht is gewijzigd door _Estranged_ op 17-11-2003 23:21]
quote:idd, zoiets van: pas op! de FBI verzamelt IP's van mensen die grabit of newsbin gebruiken!!!!!11
Op maandag 17 november 2003 23:23 schreef MegA het volgende:
wat een misleidende topictitel
net alsof je ons ging waarschuwen voor een verschrikkelijk virus of een trojan die erin zou zitten ofzo
newsbinpro
xnews
grab it
shark news
forté agent
newsreactor
newspro
Toch is het beste programma : newspro.
Toen XP net uit was, moest ik wel een ander programma nemen omdat newspro eerst niet compatible was met XP. Nu is het allang weer compatible, en ga ik lekker door met newspro!
quote:Blapiet in actie
Op maandag 17 november 2003 23:27 schreef Blapiet het volgende:
Een correcte topic titel zou zijn => "[Noob] ik snap nieuwsgroepen niet"
quote:Dude
Op maandag 17 november 2003 23:32 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:[..]
Blapiet in actie
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:33 schreef Blapiet het volgende:[..]
Dude
heb je die 950 nog ?
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:17 schreef Lambiekje het volgende:<veel n00b onzin geknipt>
Wees gewaarschuwd je kan meer downloaden dan je denkt !!!
Omdat *JIJ* niet weet hoe je er mee om moet gaan is slecht programma?
Voor je heel hard iets roept weet wel waar je over roept. Je zet zo alleen maar jezelf enorm voor lul
idd mee eens met voorgestelde verandering van titel naar ""[Noob] ik snap nieuwsgroepen niet"
ik vind zelf newsbinpro best lekker draaien, ok vaak incomplete postings mja je moet wat over hebben voor alles dat gratis is
Ik geef alleen een constatering dat er meer gedownd kan worden dan je denkt als je Nbpro of GrabIt gebruikt.
En heb nu al meerdere keren gehad dat NBpro een incomplete vertikt binnen te halen en met Xnews floept het zo binnen.
Heb ook meerdere keer gehad dat NBpro / Grabit / Powergrab gewoon een complete posting mist .. terwijl Xnews het compleet laat zien .
En sommige incompletes bij Grabit en NBpro zijn compleet bij Xnews.
Het is maar dat je het weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |