quote:ooooow oke
Op zondag 7 december 2003 23:13 schreef SiNz het volgende:[..]
Haha, nee....dat is me zwager.
Dat is die andere beamer van de foto (met die Alpina's). Ik heb de BBS wielen.
Dus vandaar dat ik ook niet meedoe de laatste tijd.
quote:wat hij zegt
Op maandag 8 december 2003 18:15 schreef SiNz het volgende:
Ik stem deze ronde (Ford Focus) niet, vin ze geen van allen mooi.
Vin de auto's de laatste tijd helemaal tegenvallen, de originele foto's en ook de soeps (misschien wel omdat de originele foto's niet zo best zijn).Dus vandaar dat ik ook niet meedoe de laatste tijd.
quote:het ligt niet aan het idee maar aan de uitvoering: je hebt namelijk het hele plaatje ranzig ver uitgetrokken (altans zo ziet het eruit) en dat vind men niet mooi
Op maandag 8 december 2003 21:07 schreef Don_MagicOne het volgende:
jammer dat iedereen mn ford-logo in de grille afkraakt, ik zag het op de echte rally-auto, en ik vond m eigenlijk wel vet, maar ik geloof niet dat er hier mensen mijn mening daarover delen...![]()
Naja, ik vind m uiteindelijk wel strak geworden.....
quote:Dan geef je ze een ander kleurtje
Op woensdag 10 december 2003 12:53 schreef jwstoop het volgende:[..]
ja dat wel maar niet dat jij precies dezelfde velgen gebruikt als waar ik mee bezig ben
quote:T zijn de velgen die onder de 206 wrc horen... je kan de kleur veranderen, of ze wat donkerder maken, of een bewegingseffectje erin klussen.
Op woensdag 10 december 2003 12:55 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Dan geef je ze een ander kleurtje
.
quote:@Henkmanz:
Op woensdag 10 december 2003 15:11 schreef Kaj_A het volgende:[...]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Dope 206! Deze dan he:
Je hebt gestemd op: HenkmanzDie velgen
velgen zijn mooi, maar aangezien jij altijd dramt op perfectie vind ik het wel jammer dat het stukje band wat je ziet aan de onderkant opvallend veel breder is dan aan de bovenkant...
quote:De zijspiegel zit er nog op
Op woensdag 10 december 2003 15:37 schreef Pollewopje het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: Dope 206! Deze dan he:
Je hebt gestemd op: Tomasz
Je IP is:gewoon de mooiste en beste
![]()
en vooral omdat hij die deuk waar de zijspiegel had moeten zitten weg heeft gehaald
![]()
@XsodX: Ook jij: 800x600 plz! (lees openingspost!)
Verder: Vreemde lichtval bij kleuren op de hoek van de bumper, open stukje tussen skirt en voorwiel, ook een scheve achtervelg.
@Henkmanz: Wat staat ie hoog man, wel grappig, beetje buggy effect
Alleen je velgen zitten te hoog....
@Kaj_A: Je bumper en skirt, ik vind ze erg plastic... verder wel mooi uitgezocht, passen goed bij de auto en de lichtval is heel aardig. (Achterkant staat btw wel stuk hoger dan de voorkant, of lijkt dat alleen zo?)
@Jaguar: Niet teveel blurren/smearen.clonen met te grote brush... dat maakt t erg getekend. (probleem had ik ook in het begin )
Je skirt is lager dan de wielen, keep it real. En die spoiler.... nee, ik vind t niks, te groot, te getekend en te blurry. Als je de spiegel kleurt (is heel moeilijk, met zwart kunststof, steek er dan wat tijd in om t echt te laten lijken, en kleur de hele spiegel.
@ToMaSZ: Mijn soep critisizen mogen jullie doen
@Zerrocool: Ik vind m erg blurry, je bent een rollbeugel vergeten weg te halen, je bumper/kenteken staat onder een rare hoek en je achtervelg is, volgens mij, ovaal Je bent ook vergeten de 2e koplamp boos te maken.
So sue me!
[Dit bericht is gewijzigd door ToMaSZ op 10-12-2003 16:40]
quote:Zei ik ook al, maar ze bedoelt net linksonder de spiegel, daar heeft de carrosserie een bobbeltje. Dat bobbeltje heb ik weggehaald, vond t niet strak.
Op woensdag 10 december 2003 16:09 schreef Kaj_A het volgende:[..]
De zijspiegel zit er nog op
quote:Lol, das toch 2 seconden clonewerk?
Op woensdag 10 december 2003 16:39 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Zei ik ook al, maar ze bedoelt net linksonder de spiegel, daar heeft de carrosserie een bobbeltje. Dat bobbeltje heb ik weggehaald, vond t niet strak.
Ik (en de rest) weet heel goed dat ze op je heeft gestemd omdat ze je vriendin is hoor : P --> maakt ook niet uit
quote:Ey! Maar ik heb toch mooi die 2 seconden in dat bobbeltje gestopt ja!
Op woensdag 10 december 2003 16:42 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Lol, das toch 2 seconden clonewerk?
Ik (en de rest) weet heel goed dat ze op je heeft gestemd omdat ze je vriendin is hoor : P --> maakt ook niet uit
Ze stemt ook weleens op iemand anders hoor... soms...
quote:De zijkant ziet er ook niet uit, de voorkant vind ik zelf nog wel mee vallen.
Op woensdag 10 december 2003 16:38 schreef ToMaSZ het volgende:@Kaj_A: Je bumper en skirt, ik vind ze erg plastic... verder wel mooi uitgezocht, passen goed bij de auto en de lichtval is heel aardig. (Achterkant staat btw wel stuk hoger dan de voorkant, of lijkt dat alleen zo?)
So sue me!
quote:Wat ik bedoel is dat het lijkt of er bij het achterwiel veel meer ruimte zit tussen skirt en gras dan bij het voorwiel, maar t is lastig te beoordelen bij deze auto, door die vreemde schaduwval onder de auto (komt ook omdat de foto wat onscherp was imo)
Op woensdag 10 december 2003 16:46 schreef Kaj_A het volgende:[..]
De zijkant ziet er ook niet uit, de voorkant vind ik zelf nog wel mee vallen.
En ik snap niet wat je bedoeld met dat de achterkant veel hoger staat dan de voorkantdat is namelijk bij alle auto's zo
en ik heb er ook verder niets aan veranderd, behalve het optisch verlagen van de achterbumper en voorbumper.
quote:Stiekem was het gewoon een kutfoto om te soepen!
Op woensdag 10 december 2003 16:48 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Wat ik bedoel is dat het lijkt of er bij het achterwiel veel meer ruimte zit tussen skirt en gras dan bij het voorwiel, maar t is lastig te beoordelen bij deze auto, door die vreemde schaduwval onder de auto (komt ook omdat de foto wat onscherp was imo)
quote:Hmm, hopen dat je niet wint dan, ik heb een hekel aan achterkantjes!
Op woensdag 10 december 2003 16:56 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Stiekem was het gewoon een kutfoto om te soepen!
Nee, als ik win, dan komt er weer een achterkantje denk ik.
ff serieus, deze foto was qua kwaliteit/lichtval niet echt een feest... erg onduidelijk. Kunnen we daar niet iets van een eis aan stellen?
quote:ej! gaan we nou ffies met zn allen beslissen waarom ik op wie stem???
Op woensdag 10 december 2003 16:42 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Lol, das toch 2 seconden clonewerk?
ik let nou eenmaal niet op dingen waar jullie op letten, ik ben geen auto/fotosoep expert, dus wat dat soort dingen betreft let ik niet zo op. ik erger me gewoon altijd aan die stomme hobbel die daar altijd zit, en die heeft ToMaSZ nu weggehaald, mooie actie, en Henkmanz, ik heb je ook al verteld waarom ik niet op jou gestemd hebt...
En als het maar 2 seconden werk is, waarom doet niemand het dan??
al moet ik wel zeggen dat ik met stemmen twijffelde tussen Don_MagicOne en ToMaSZ, maar t weggehaalde hobbeltje deed 't 'm
[Dit bericht is gewijzigd door Pollewopje op 10-12-2003 17:23]
quote:erm, met welk woord kan ik 'het' vervangen??
Op woensdag 10 december 2003 17:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
dat komt hier vaker voor......
quote:Wow, take it easy, woman
Op woensdag 10 december 2003 17:19 schreef Pollewopje het volgende:
ej! gaan we nou ffies met zn allen beslissen waarom ik op wie stem???
mag ik altijd nog zelf wetenik let nou eenmaal niet op dingen waar jullie op letten, ik ben geen auto/fotosoep expert, dus wat dat soort dingen betreft let ik niet zo op. ik erger me gewoon altijd aan die stomme hobbel die daar altijd zit, en die heeft ToMaSZ nu weggehaald, mooie actie, en Henkmanz, ik heb je ook al verteld waarom ik niet op jou gestemd hebt...
En als het maar 2 seconden werk is, waarom doet niemand het dan??
al moet ik wel zeggen dat ik met stemmen twijffelde tussen Don_MagicOne en ToMaSZ, maar t weggehaalde hobbeltje deed 't 'm
![]()
Maar goed, genoeg hierover.
quote:je kan het gewoon niet hebben dat ik niet op jou gestemd heb
Op woensdag 10 december 2003 17:31 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Wow, take it easy, woman
Als je wat vaker mijn posts lees weet je ook dat ik lang niet alles slecht bedoel, integendeel zelfs.
Ik deed het niet omdat ik me er niet aan stoorde, het hoort bij de auto.
En ik tune tegenwoordig mijn auto's een beetje realistisch (fouten niet meegerekend natuurlijk): wat ik tune moet in het echt ook kunnen. Omdat een bobbel weghalen eigenlijk niet kan (tenminste, kans dat het voorkomt is miniem) doe ik het niet.
Maar goed, genoeg hierover.
quote:Lol
Op woensdag 10 december 2003 17:36 schreef Pollewopje het volgende:[..]
je kan het gewoon niet hebben dat ik niet op jou gestemd heb
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |