quote:geen tijd + RSI, dus jammergenoeg kan ik bijna nooit meer mee doen
Op zondag 14 december 2003 15:13 schreef Haikuh het volgende:[..]
maak jij deze niet mee?
quote:http://poll.dezeserver.nl
Op maandag 15 december 2003 17:31 schreef Hepheastus het volgende:
ik wou poll gaan plaatsen, hoe doe ik dat?
Verder staat in het vorige offtopic geblaat deel een quote van mij hoe je hem in een post zet. Zoek ze .
quote:Das klote voor je....
Op zondag 14 december 2003 15:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
geen tijd + RSI, dus jammergenoeg kan ik bijna nooit meer mee doen
btw ontopic, ik ben net terug van t werk, en zag dat er nog geen poll was... wilde hem al maar gaan maken
maar zie dat Hepheastus er al aan werkt.. dus we wachten nog wel ff dan maar...
en henk hou je gezeik gewoon voor jezelf, je bijdrage was buitengewoon zinloos en buiten dat in het verkeerde topic
quote:Pardon?
Op maandag 15 december 2003 19:36 schreef Hepheastus het volgende:
was ff gaan eten
bedankt degene die het al gedaan heeften henk hou je gezeik gewoon voor jezelf, je bijdrage was buitengewoon zinloos en buiten dat in het verkeerde topic
Wise-ass.
quote:juist.
- Dit topic is voor de lol, Het moet wel leuk blijven.
quote:Ja! Laten we de regels er eens bij pakken!
Op maandag 15 december 2003 19:52 schreef Hepheastus het volgende:
zullen we nog even de regels erbij pakken?
[..]juist.
quote:dat betekent: 15:00 poll OPEN, 21:00 DICHT.
- De rondes zijn alsvolgt ingedeeld:Maandag FOTO - Woensdag POLL
Woensdag FOTO - Vrijdag POLL
Vrijdag FOTO - Maandag POLL
quote:is goed, maar ik vind het gewoon kansloos dat het 14 delen lang goed gaat met de poll, en dat nu er een paar mensen gestopt zijn het elke keer weer in de soep loopt.
Op maandag 15 december 2003 20:12 schreef jacco het volgende:
Meneer Henkmanz het is idd voor de lol. dus til niet te zwaar aan bepaalde reacties
Is jammer, en gewoon een slechte zaak.
quote:Als er niet wordt uitgevreten is het hele photoshoppen ook weg, dus er moet wel wat van gezegd worden. Ook zijn bepaalde mensen iets te lui om een poll te maken, waardoor telkens dezelfde mensen dat moeten doen.
Op maandag 15 december 2003 20:12 schreef jacco het volgende:
Meneer Henkmanz het is idd voor de lol. dus til niet te zwaar aan bepaalde reacties
quote:Jullie willen dit graag. en dus mag er een nieuwe poll gemaakt worden. Niks moet het is en blijft een forum voor iedreen. en daar bepalen jullie de regels niet voor. als sommige mensen te lui zijn of de OP niet lezen. dan kan je daar helaas heel weinig aan doen
Op maandag 15 december 2003 20:22 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Als er niet wordt uitgevreten is het hele photoshoppen ook weg, dus er moet wel wat van gezegd worden. Ook zijn bepaalde mensen iets te lui om een poll te maken, waardoor telkens dezelfde mensen dat moeten doen.
quote:Sluit ik mij compleet bij aan. Het is onmogelijk iets leuk te houden voor iedereen zonder regels. Daarom zijn er regels.
Op maandag 15 december 2003 20:29 schreef Kaj_A het volgende:
Als alles mag, waarom ben jij er dan?
Je kunt toch niet alles zomaar laten gaan, anders was jij hier ook niet.
Om het leuk te houden, moet je ook een paar regels stellen.
quote:ik geef Henkmanz en Kaj_A groot gelijk! zonder regels is de lol eraf!
Op maandag 15 december 2003 20:31 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Sluit ik mij compleet bij aan. Het is onmogelijk iets leuk te houden voor iedereen zonder regels. Daarom zijn er regels.
Als die al 14 delen goed gaan, hoe komt het volgens jou dan dat de vorige 3 delen echt slecht gingen?
quote:Ik ben hier dus MOD en jij niet. Maar dat wil idd niet zeggen dat jezelf er niet iets van mag zeggen in tegen deel. Want ik kan ook niet overal tegelijk zijn.
Op maandag 15 december 2003 20:29 schreef Kaj_A het volgende:
Als alles mag, waarom ben jij er dan?
Je kunt toch niet alles zomaar laten gaan, anders was jij hier ook niet.
Om het leuk te houden, moet je ook een paar regels stellen.
Maar het valt mij soms op dat er soms te heftig word gereageerd. Want het moet imo toch wel een leuk iets zijn met z'n allen.
voor de rest snap ik echt niet waar je heen wil, ook met je opmerkingen
natuurlijk mag je ze slecht vinden, ik vind ze ook allemaal niet even goed (incl. mezelf), maar het is voor de lol
hou je mening gewoon voor jezelf of geef feedback in dit topic, overige opmerkingen hebben nml geen positief effect
en nu weer lief zijn
quote:Als er nooit geluisterd wordt of uberhaupt nooit wordt gelezen, dan word je op den duur toch ook saggo?
Op maandag 15 december 2003 20:33 schreef jacco het volgende:[..]
Ik ben hier dus MOD en jij niet. Maar dat wil idd niet zeggen dat jezelf er niet iets van mag zeggen in tegen deel. Want ik kan ook niet overal tegelijk zijn.
Maar het valt mij soms op dat er soms te heftig word gereageerd. Want het moet imo toch wel een leuk iets zijn met z'n allen.
Ik heb altijd veel lol gehad aan dit topic. Ik doe mee sinds deel 4, en het is gewoon erg jammer dat de lol er zwaar vanaf gaat, alleen omdat mensen niet goed lezen enzo. Ik reageer echt niet zo heftig omdat ik n00bs wil dissen, maar omdat ik het zat ben dat alles fout loopt in dit topic waaraan ik echt veel lol heb beleefd.
Ik bedoel, ik (en vele anderen) hebben het toch ook geleerd door te lezen en te lurken? waarom kunnen anderen dat dan niet meer?
quote:Dat is wel heel makkelijk zeggen. En klopt dus ook niet ik zit hier voor jullie en alle anderen. en wil graag dat iedereen hier in PTA het naar zijn of haar zin heeft. Als ik overal een slotje op zou zetten wat me niet aanstaat houd je weinig over (beetje overdreven dan, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel)
Op maandag 15 december 2003 20:37 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Als er nooit geluisterd wordt of uberhaupt nooit wordt gelezen, dan word je op den duur toch ook saggo?
Jullie modjes kunnen lekker met slotjes gooien als jullie het ergens niet mee eens zijn, wij kunnen dan (en willen dat) niet.Ik heb altijd veel lol gehad aan dit topic. Ik doe mee sinds deel 4, en het is gewoon erg jammer dat de lol er zwaar vanaf gaat, alleen omdat mensen niet goed lezen enzo. Ik reageer echt niet zo heftig omdat ik n00bs wil dissen, maar omdat ik het zat ben dat alles fout loopt in dit topic waaraan ik echt veel lol heb beleefd.
Ik bedoel, ik (en vele anderen) hebben het toch ook geleerd door te lezen en te lurken? waarom kunnen anderen dat dan niet meer?
Dus mijn eerste ractie was ook niet bedoeld om jou zoals je zegt te dissen. Maar gewoon een note om het vooral leuk en gezellig te houden.
quote:Asteblieft hee, je doet niet eens mee, waarom reageer je hier eigenlijk op?
Op maandag 15 december 2003 21:12 schreef Pollewopje het volgende:
go jacco! ik ben het helemaal met je eens, laten we het leuk houden, en gewoon samen met zn allen (dus oude `hangers` en nieuwe) en gewoon niet zo druk maken om dingen die een beetje verkeerd gaan af en toe. take it easy, dan blijft het ook een stuk gezelliger voor jou en ook voor alle anderen die in dit topic rondhangen...
quote:Omdat iedreen recht heeft op een mening.
Op maandag 15 december 2003 21:20 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Asteblieft hee, je doet niet eens mee, waarom reageer je hier eigenlijk op?
En nu graag weer over op de orde van de dag. Dus shoppen met die auto's
quote:Oke, mijn mening is, dat mensen die niets met het photoshoptopic te doen hebben, niet moeten reageren, omdat ze niet weten wat er gaande is, totdat ze zelf een keer mee doen. Mijn andere mening is dat alleen photoshoppers hier moeten reageren en de rest, waar het niet over gaat, niet moet zeuren.
Op maandag 15 december 2003 21:31 schreef jacco het volgende:[..]
Omdat iedreen recht heeft op een mening.
En nu graag weer over op de orde van de dag. Dus shoppen met die auto's
quote:oke en mijn mening is dat dit een openbaar forum/topic is dus iedereen kan en mag zijn mening ventileren.......
Op maandag 15 december 2003 21:40 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Oke, mijn mening is, dat mensen die niets met het photoshoptopic te doen hebben, niet moeten reageren, omdat ze niet weten wat er gaande is, totdat ze zelf een keer mee doen. Mijn andere mening is dat alleen photoshoppers hier moeten reageren en de rest, waar het niet over gaat, niet moet zeuren.
Veel plezier met photoshoppen hier, ik hoop dat het nog wat wordt.
Hou je frustraties gewoon voor je en doe ff niet mee ofzow om stoom af te blazen (like me). Scheelt weer een hoop geflame
@jacco: ik wou even zeggen dat je toch nooit last heeft met dit forum en dat komt door de soms hevige reacties zodat zowel oude fokkers als n00b's weten waar ze aan toen zijn. ook ik ben afgezeken maar daar leer je het meest van.
@Kaj_a: gast iedereen mag toch gewoon reageren maar ik ben het er mee eens dat sommige mensen zeuren (en dan heb ik het niet specifiek over pollewolpje)
@pollewolpje: je zegt het wel niet te zijn maar soms ben je een beetje té subjectief maar dat is heel normaal maar ga het dan niet ontkennen
en nee dit is niet flame intended ofzo maar als dat zo opgevat wordt.. ja is latisg hé
De regels moeten maar aangepast worden dan, Die gene die heeft gewonnen, die kiest de auto.
Dus waarom niet een regel, dat iemand die 2de staat, (bijvboorbeeld) dat die t eerst volgende poll maakt... ofzoiets... als je regels maakt, moet t wel duidelijk zijn....
maar t is hier zeker om de fun... en iedereen moet leren ..
quote:Thx man
Op woensdag 17 december 2003 00:40 schreef Haikuh het volgende:
En ik ga dan geen discussie aan, En beschuldig Henkmanz niet dan gelijk als boosdoener (wat hier wel heel veel doen) , hij zegt gewoon wat ie denkt, Accepteer dat dan ... en doe er wat mee, En lever dat niet zoon commentaar erop....
Misschien is het ook een keer duidelijk zo; als iedereen zou zeggen wat ie dacht wist iedereen waar ie aan toe zou zijn.
quote:Amen!
Op woensdag 17 december 2003 14:20 schreef Henkmanz het volgende:
Tof dat je weer meedoet T-Rex, werd weer eens tijd
quote:I Think we have a winner... of het moet nog veel gekker gaan worden
Op woensdag 17 december 2003 14:06 schreef SiNz het volgende:
Mijn soep (weer es):
quote:Yw (You're Welcome)
Op woensdag 17 december 2003 14:34 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Thx man
.
Misschien is het ook een keer duidelijk zo; als iedereen zou zeggen wat ie dacht wist iedereen waar ie aan toe zou zijn.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:20 schreef Henkmanz het volgende:
Tof dat je weer meedoet T-Rex, werd weer eens tijd
quote:Thnx
Op woensdag 17 december 2003 14:34 schreef SiNz het volgende:[..]
Amen!
quote:Kewl dat je ook weer eens mee doet Ulti
Op donderdag 18 december 2003 18:22 schreef Ultimora het volgende:
ohyeah die audi ga ik ook shoppen! vette bak!
quote:ook grappig dat veel em in de stijl doen zoals ik alle auto's ongeveer doe... moet maar ff een flinke joint roken, en inspiratie op doen voor iets unieks...
Op donderdag 18 december 2003 18:23 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Kewl dat je ook weer eens mee doet Ulti
quote:Ja, deze auto vraagt ook om een stijlvolle soep.
Op donderdag 18 december 2003 18:26 schreef Ultimora het volgende:[..]
ook grappig dat veel em in de stijl doen zoals ik alle auto's ongeveer doe... moet maar ff een flinke joint roken, en inspiratie op doen voor iets unieks...
Hoe maak ik trouwens een beetje geloofwaardige snelheidslook (alsof de auto rijdt) ???
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 18-12-2003 22:33]
of handmatig met handje de boel uitsmeren
maar wind is makkelijker natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |