quote:De zijspiegel zit er nog op
Op woensdag 10 december 2003 15:37 schreef Pollewopje het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: Dope 206! Deze dan he:
Je hebt gestemd op: Tomasz
Je IP is:gewoon de mooiste en beste
![]()
en vooral omdat hij die deuk waar de zijspiegel had moeten zitten weg heeft gehaald
![]()
@XsodX: Ook jij: 800x600 plz! (lees openingspost!)
Verder: Vreemde lichtval bij kleuren op de hoek van de bumper, open stukje tussen skirt en voorwiel, ook een scheve achtervelg.
@Henkmanz: Wat staat ie hoog man, wel grappig, beetje buggy effect
Alleen je velgen zitten te hoog....
@Kaj_A: Je bumper en skirt, ik vind ze erg plastic... verder wel mooi uitgezocht, passen goed bij de auto en de lichtval is heel aardig. (Achterkant staat btw wel stuk hoger dan de voorkant, of lijkt dat alleen zo?)
@Jaguar: Niet teveel blurren/smearen.clonen met te grote brush... dat maakt t erg getekend. (probleem had ik ook in het begin )
Je skirt is lager dan de wielen, keep it real. En die spoiler.... nee, ik vind t niks, te groot, te getekend en te blurry. Als je de spiegel kleurt (is heel moeilijk, met zwart kunststof, steek er dan wat tijd in om t echt te laten lijken, en kleur de hele spiegel.
@ToMaSZ: Mijn soep critisizen mogen jullie doen
@Zerrocool: Ik vind m erg blurry, je bent een rollbeugel vergeten weg te halen, je bumper/kenteken staat onder een rare hoek en je achtervelg is, volgens mij, ovaal Je bent ook vergeten de 2e koplamp boos te maken.
So sue me!
[Dit bericht is gewijzigd door ToMaSZ op 10-12-2003 16:40]
quote:Zei ik ook al, maar ze bedoelt net linksonder de spiegel, daar heeft de carrosserie een bobbeltje. Dat bobbeltje heb ik weggehaald, vond t niet strak.
Op woensdag 10 december 2003 16:09 schreef Kaj_A het volgende:[..]
De zijspiegel zit er nog op
quote:Lol, das toch 2 seconden clonewerk?
Op woensdag 10 december 2003 16:39 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Zei ik ook al, maar ze bedoelt net linksonder de spiegel, daar heeft de carrosserie een bobbeltje. Dat bobbeltje heb ik weggehaald, vond t niet strak.
Ik (en de rest) weet heel goed dat ze op je heeft gestemd omdat ze je vriendin is hoor : P --> maakt ook niet uit
quote:Ey! Maar ik heb toch mooi die 2 seconden in dat bobbeltje gestopt ja!
Op woensdag 10 december 2003 16:42 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Lol, das toch 2 seconden clonewerk?
Ik (en de rest) weet heel goed dat ze op je heeft gestemd omdat ze je vriendin is hoor : P --> maakt ook niet uit
Ze stemt ook weleens op iemand anders hoor... soms...
quote:De zijkant ziet er ook niet uit, de voorkant vind ik zelf nog wel mee vallen.
Op woensdag 10 december 2003 16:38 schreef ToMaSZ het volgende:@Kaj_A: Je bumper en skirt, ik vind ze erg plastic... verder wel mooi uitgezocht, passen goed bij de auto en de lichtval is heel aardig. (Achterkant staat btw wel stuk hoger dan de voorkant, of lijkt dat alleen zo?)
So sue me!
quote:Wat ik bedoel is dat het lijkt of er bij het achterwiel veel meer ruimte zit tussen skirt en gras dan bij het voorwiel, maar t is lastig te beoordelen bij deze auto, door die vreemde schaduwval onder de auto (komt ook omdat de foto wat onscherp was imo)
Op woensdag 10 december 2003 16:46 schreef Kaj_A het volgende:[..]
De zijkant ziet er ook niet uit, de voorkant vind ik zelf nog wel mee vallen.
En ik snap niet wat je bedoeld met dat de achterkant veel hoger staat dan de voorkantdat is namelijk bij alle auto's zo
en ik heb er ook verder niets aan veranderd, behalve het optisch verlagen van de achterbumper en voorbumper.
quote:Stiekem was het gewoon een kutfoto om te soepen!
Op woensdag 10 december 2003 16:48 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Wat ik bedoel is dat het lijkt of er bij het achterwiel veel meer ruimte zit tussen skirt en gras dan bij het voorwiel, maar t is lastig te beoordelen bij deze auto, door die vreemde schaduwval onder de auto (komt ook omdat de foto wat onscherp was imo)
quote:Hmm, hopen dat je niet wint dan, ik heb een hekel aan achterkantjes!
Op woensdag 10 december 2003 16:56 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Stiekem was het gewoon een kutfoto om te soepen!
Nee, als ik win, dan komt er weer een achterkantje denk ik.
ff serieus, deze foto was qua kwaliteit/lichtval niet echt een feest... erg onduidelijk. Kunnen we daar niet iets van een eis aan stellen?
quote:ej! gaan we nou ffies met zn allen beslissen waarom ik op wie stem???
Op woensdag 10 december 2003 16:42 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Lol, das toch 2 seconden clonewerk?
ik let nou eenmaal niet op dingen waar jullie op letten, ik ben geen auto/fotosoep expert, dus wat dat soort dingen betreft let ik niet zo op. ik erger me gewoon altijd aan die stomme hobbel die daar altijd zit, en die heeft ToMaSZ nu weggehaald, mooie actie, en Henkmanz, ik heb je ook al verteld waarom ik niet op jou gestemd hebt...
En als het maar 2 seconden werk is, waarom doet niemand het dan??
al moet ik wel zeggen dat ik met stemmen twijffelde tussen Don_MagicOne en ToMaSZ, maar t weggehaalde hobbeltje deed 't 'm
[Dit bericht is gewijzigd door Pollewopje op 10-12-2003 17:23]
quote:erm, met welk woord kan ik 'het' vervangen??
Op woensdag 10 december 2003 17:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
dat komt hier vaker voor......
quote:Wow, take it easy, woman
Op woensdag 10 december 2003 17:19 schreef Pollewopje het volgende:
ej! gaan we nou ffies met zn allen beslissen waarom ik op wie stem???
mag ik altijd nog zelf wetenik let nou eenmaal niet op dingen waar jullie op letten, ik ben geen auto/fotosoep expert, dus wat dat soort dingen betreft let ik niet zo op. ik erger me gewoon altijd aan die stomme hobbel die daar altijd zit, en die heeft ToMaSZ nu weggehaald, mooie actie, en Henkmanz, ik heb je ook al verteld waarom ik niet op jou gestemd hebt...
En als het maar 2 seconden werk is, waarom doet niemand het dan??
al moet ik wel zeggen dat ik met stemmen twijffelde tussen Don_MagicOne en ToMaSZ, maar t weggehaalde hobbeltje deed 't 'm
![]()
Maar goed, genoeg hierover.
quote:je kan het gewoon niet hebben dat ik niet op jou gestemd heb
Op woensdag 10 december 2003 17:31 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Wow, take it easy, woman
Als je wat vaker mijn posts lees weet je ook dat ik lang niet alles slecht bedoel, integendeel zelfs.
Ik deed het niet omdat ik me er niet aan stoorde, het hoort bij de auto.
En ik tune tegenwoordig mijn auto's een beetje realistisch (fouten niet meegerekend natuurlijk): wat ik tune moet in het echt ook kunnen. Omdat een bobbel weghalen eigenlijk niet kan (tenminste, kans dat het voorkomt is miniem) doe ik het niet.
Maar goed, genoeg hierover.
quote:Lol
Op woensdag 10 december 2003 17:36 schreef Pollewopje het volgende:[..]
je kan het gewoon niet hebben dat ik niet op jou gestemd heb
![]()
![]()
quote:Sure....je stemt gewoon standaard op je vriendje. Hoef je niet helemaal uitleg en alles voor te gaan geven. Dat weten we nu wel.
Op woensdag 10 december 2003 17:36 schreef Pollewopje het volgende:[..]
je kan het gewoon niet hebben dat ik niet op jou gestemd heb
![]()
![]()
quote:Waar gaat dit nou weer over, alsof ik niet een eigen mening kan hebben, en gewoon maar op mn vriend stem?? flikker op man, als ik jou soep mooier vind stem ik op jou, en als ik de soep van mn vriend mooier vind stem ik op mn vriend. maar bekijk het maar, als jullie vinden dat ik niet om de goede redenen stem, dan stem ik toch niet meer, ook goed wat jullie willen hoor!
Op woensdag 10 december 2003 17:42 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Lol
Ik heb zelf ook op Tomasz gestemd, als ik per se wilde winnen had ik wel op mezelf gestemd hoor. Het gaat mij alleen om het principe nu: jij zegt op iemand te stemmen omdat-ie een bobbeltje heeft weggehaald, ik vind dat bullshit.
Je mag van mij stemmen op wie je wil, tuurlijk stem je op je vriend. Das toch logisch? Maar ga dan geen bullshit verkondigen dat je op hem stemt omdat ie een bobbeltje weghaalt en zeg gewoon dat je op hem stemt omdat hij je vriend is. Da's logisch namelijk. No flame intended trouwens.
quote:Ik ga hier niet eens meer op in. Lees mijn posts nou maar eens goed en ga er voor de gein eens niet van uit dat ik alles slecht bedoel.
Op woensdag 10 december 2003 17:57 schreef Pollewopje het volgende:
als jullie vinden dat ik niet om de goede redenen stem, dan stem ik toch niet meer, ook goed wat jullie willen hoor!
quote:je gaat er dus wel op in, en ik kan heus wel lezen wat jij allemaal post, ik ben niet dom, en niet achterlijk, en ik heb dus voor de verandering wel een eigen mening. en als je het allemaal zo goed weet, dan kan je ook zien dat ik niet altijd op ToMaSZ stem.
Op woensdag 10 december 2003 17:59 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik ga hier niet eens meer op in. Lees mijn posts nou maar eens goed en ga er voor de gein eens niet van uit dat ik alles slecht bedoel.
en als je niet alles zo slecht bedoelt, laat het dan niet zo overkomen
En Don_Magicone (ofzo) heeft alweer 2 officiele stemmen en 3 onofficiele.
Zijn niet ongeveer 800x600 wat het dus wel moet zijn.
Dat zijn de afspraken.
en btw, ik zit niet alleen maar op mezelf te stemmen, ik heb nog niet eens gestemd..
En NEE, ik ben niet zo kansloos om msn vriendjes te gaan laten stemmen, want dan zou ik wel een stuk meer stemmen hebben denk je niet?
(en ik vond die twee ssen eigenlijk ook niet echt mooi, maar t was te laat om ze weg te halen, want ik had m verkeerd opgeslagen.....)
En hou ns op met dat gejammer tegen pollewopje, als zij die auto mooier vind, mag ze er toch op stemmen? of ben ik nou ineens onbegrijpelijke dingen aan t zeggen?
quote:Klik er zelf eens op dan! Toch echt GEEN 800x600!
Op woensdag 10 december 2003 19:22 schreef Don_MagicOne het volgende:
Mijn plaatje is 800 x 600!
ik zet m met 800 x 600 op internet, dus t lijkt me vreemd als ie nou ineens weer anders is he?
quote:Mischien moet je eens de regels lezen in de openingspost
Op woensdag 10 december 2003 21:04 schreef xSoDx het volgende:
missch moet je is van je 640x 480 resolution af..of je 56k modem bij het vuilnis zetten ?
quote:800x600 is afgesproken als 1 van de voorwaarden. Heeft niks te maken met snelheid, ik draai zelf op 1600x1200 en stoor me er ook aan als je je niet houdt aan de duidelijk vermelde regels.:(
missch moet je is van je 640x 480 resolution af..of je 56k modem bij het vuilnis zetten ?
quote:Misschien moet je inderdaad maar es de regels lezen voordat je meedoet, anders doe je dat dus gewoon niet meer
Dit topic leeft niet voor niets al 17 delen; dat komt door dat soort regels. Anders wordt het echt véél te chaotisch.
quote:Jaja, tis wel goed. 800x600 is de norm, en daar houden we al 17 delen aan vast. Als die niet gebruikt word, zet ík ze niet meer bij de poll volgende keren. Aan anderen de keus wat zij ermee doen, maar ik ben er vanaf nu heel simpel in.
Op donderdag 11 december 2003 11:42 schreef xSoDx het volgende:
of jullie moeten is leren wat sarcasme is ?![]()
![]()
quote:Wat klopt er bij de mijne niet dan? (behalve t kleurverloop, dat moet je zien als artistieke overbelichting
Op vrijdag 12 december 2003 19:11 schreef SiNz het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: De RX8. Vette bak, maar deze is toch het mooiste
Je hebt gestemd op: jaguar
Je IP is:De leukste....de rest klopt niet dus...
quote:Je heb nog een hele rooie rand onderaan de voorbumper zitten. Beetje knullig.
Op vrijdag 12 december 2003 19:31 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Wat klopt er bij de mijne niet dan? (behalve t kleurverloop, dat moet je zien als artistieke overbelichting
)
Verder heb je zowat nix veranderd....dus de rest klopt wel zo'n beetje
quote:Oeps
Op vrijdag 12 december 2003 19:52 schreef SiNz het volgende:[..]
Je heb nog een hele rooie rand onderaan de voorbumper zitten. Beetje knullig.
Ook nog rood bij die wielkas voor trouwens!
Die lijnen op de motorkap kloppen niet met de lijn van de auto.Verder heb je zowat nix veranderd....dus de rest klopt wel zo'n beetje
Verder is er best wat veranderd hoor. Booskijkers, grill aangepast, chroomrand om grill, spoiler, getinte ramen, als enige de velgen aangepast (hoewel niet veranderd van soort)... Enige probleem van deze auto vond ik wel dat ie van geen enkele aanpassing mooier wordt. Hulde aan de ontwerpers
En van die lijnen... Sja, ik heb een lijn uitgezet midden over de kap, vanaf midden van de grill via midden inkeping naar middenvoorruit, daar m'n path op gelegd van de rechterstreep, toen over die lijn gespiegeld naar de linker. Zou moeten kloppen toch?
erg moeilijk om aan goeie HQ pics te komen van dat busje
een bull bar wou niet lukken dus heb ik achterwege gelaten
witte lampen en rode eronder ook achterwege gelaten, wilde ook niet lukken
quote:Ik mis alleen nog de kogelgaten in het logo
Op zaterdag 13 december 2003 19:11 schreef Hepheastus het volgende:
A-team font is te krijge via Google (Stencil heet het geloof ik)
de andere mods zijn van afbeeldingen van een speelgoed A-team busje en voor de rest een paar van iets betere kwaliteit A-team busje-afbeeldingenerg moeilijk om aan goeie HQ pics te komen van dat busje
een bull bar wou niet lukken dus heb ik achterwege gelaten
witte lampen en rode eronder ook achterwege gelaten, wilde ook niet lukken
Maar vet gedaan hoor!!
ff zwart maken ziet er een stuk beter uit.
quote:behalve bij mij
Op zondag 14 december 2003 14:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat ik bij iedereen die de nieuwe verlaagd heeft tussen het spatbord en het wiel door kan kijken......ff zwart maken ziet er een stuk beter uit.
quote:idd, maar don, mess en jaguar nog niet
Op zondag 14 december 2003 15:00 schreef Haikuh het volgende:[..]
behalve bij mij
(en nog 1 ander had t ook al gedaan)
Jammer, eigenlijk , want dat stoort best wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |