Let nou niemand (meer) op dit soort grote fouten?!? Ben ik de enige die daarop keurt?
Bij mij staat afwerking en realisme (het moet er echt uitzien, dus scherp enzo) hoog in het vaandel. Daar kijk ik naar bij een soep.
Maar ben ik de enige ofzow??
Nogmaals, geen flame ofzow....ik vraag het me gewoon af.
@sinz, ik zal volgende keer dan ook wel oordelen op realisme
quote:Ik zeg net al dat het mij niet gaat of ik moet winnen of niet. Het gaat mij om het shoppen zelf!! Je begrijpt het gelijk al verkeerd, wat ik al zei dat je dat niet moest doen!
Op vrijdag 21 november 2003 20:27 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Er zitten fouten in, maar jij wint ook 19 van de 20 wedstrijden. En die decals met die kleuren zijn gewoon mooi!!
Vandaar dat ik vraag waar men nou op keuren.
Ik op dat het er echt uitziet en niet dat getekende.
Ik ben het ook helemaal met je eens dat de kleuren en de decal tof zijn! Vooral de decal....beetje paintbrush...heel cool! Kheb ook zelf op hem gestemt. Was gewoon een vraag, that's all.
quote:Je hebt helemaal gelijk met de fouten. Ik ben ook pas een weekje of 2, 3 bezig met photoshop, en ik moet zeggen, je ziet meer dan ik.
Op vrijdag 21 november 2003 20:47 schreef SiNz het volgende:[..]
Ik zeg net al dat het mij niet gaat of ik moet winnen of niet. Het gaat mij om het shoppen zelf!! Je begrijpt het gelijk al verkeerd, wat ik al zei dat je dat niet moest doen!
Maar met een vorige soep een keer van mij, ging iedereen mierenneuken en daarom niet op mij stemmen. En nu een met veel fouten en heel onrealistisch en dan wordt daar wel volop op gestemt.Vandaar dat ik vraag waar men nou op keuren.
Ik op dat het er echt uitziet en niet dat getekende.
Ik ben het ook helemaal met je eens dat de kleuren en de decal tof zijn! Vooral de decal....beetje paintbrush...heel cool! Kheb ook zelf op hem gestemt. Was gewoon een vraag, that's all.
Ik ga er bij volgende soeps iig op letten.
De nieuwe auto is prima, sorry dat ik er gisteravond niet 1 heb geplaatst. Ik zit niet thuis, dus dat maakt het een beetje lastig. (En om nou bij m'n 'dinnetje de hele avond achter de pc te kruipen vind ik ook niet zo gezellig )
quote:Oh, daar heeft die van mij geen problemen mee
Op zaterdag 22 november 2003 08:41 schreef ToMaSZ het volgende:
(En om nou bij m'n 'dinnetje de hele avond achter de pc te kruipen vind ik ook niet zo gezellig)
quote:Heb gistermiddag idd ff snel de poll neergekwakt, maar dat was al mekkeren
Op zaterdag 22 november 2003 09:48 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Oh, daar heeft die van mij geen problemen mee
.
Lol, nee geintje. Alleen als ik al gesoept heb en hem nog even moet posten ofzo vindt ze het geen probleem
quote:Ha Tomasz :w.
Op zaterdag 22 november 2003 10:12 schreef Don_MagicOne het volgende:[..]
Heb gistermiddag idd ff snel de poll neergekwakt, maar dat was al mekkeren
Mm, die stripings kunnen echt niet meer . iedereen in dit topic heeft die ooit wel eens gebruikt (ik overigens niet); maar het getuigt in mijn ogen meer van gebrek aan creativiteit.
Verzin het zelf, das veel mooier .
Kunnen we wat verder komen dan die vervelende standaard stripings...
quote:Ik vind het best
Op zondag 23 november 2003 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
Henk zin om samen voor de anderen een tutorial te schrijven over het maken van stripings?Kunnen we wat verder komen dan die vervelende standaard stripings...
quote:Ik wil hem anders zelf wel maken, ik heb er niet zoveel moeite mee...
Op zondag 23 november 2003 12:32 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik vind het best
Het is blijkbaar ook hard nodig..
quote:ik heb nog een URL over, http://www.henkmanz.tk.
Op zondag 23 november 2003 13:15 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ga je het op een site posten? Of een apart topic openen? Lijkt mij ook wel wat, het PTA Photoshop Tutorial Topic, alleen tutorials (of links) en verder niet zeuren.
Doen we gewoon een tut-henkmanz en een tut-sjoewe style
Zo had ik het ook bedoeld, dan kan je kiezen wat je prettig vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Sjoewe op 23-11-2003 13:38]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |