(Can't Get My) Head Around You is ook heel goed natuurlijk, maar Staring At The Sun, vind ik toch wel echt een top 5 nummer.
quote:Jah maar zoals ik al zei lijkt alleen het 1ste gedeelte op Staring at the Sun...
Op zondag 23 november 2003 18:08 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind Staring At The Sun veel beter als (Can't Get My) Head Around You . Veel sneller krachtiger.(Can't Get My) Head Around You is ook heel goed natuurlijk, maar Staring At The Sun, vind ik toch wel echt een top 5 nummer.
Ik vind het 2 aparte nummers.
Ik maak nooit top5's want het is bij mij per bui verschillend hoe ik over een bepaald nummer denk
mijn top 3:
1. (Can't Get My) Head Around You
2. Never Gonna Find Me
3. Da Hui
quote:Wel stoer gedaan
Op zondag 23 november 2003 19:53 schreef NRK het volgende:
Ok, We hebben ff The Noose gecovered, hier alvast 'n voorproefje!http://members.home.nl/maartjej/thenoose.mp3
quote:poe hee
Op zondag 23 november 2003 23:06 schreef Opie het volgende:
Ik heb 'm nog niet heel zorgvuldig beluisterd qua tekst enzo, maar mijn eerst indruk is een teleurstelling.
Ik ben een fan van The Offspring maar ik vind deze zowiezo minder dan Americana muzikaal gezien.
Het is een beetje voorspelbaar allemaal en zeker na een pauze van bijna 3 jaar verwacht ik toch wel ietsjes meer.
En voor die hopeloos mislukte AFI-achtige intro rip-off verdienen ze stokslagen.
quote:Heej atg
Op vrijdag 21 november 2003 18:13 schreef againstthegrain het volgende:[..]
Hee Betse!!!
Nyway, hier komt de 3e slechte reactie. Hij kon me absoluut nog niet boeien gisteravond. Erg lelijke ska-nummers (ik hou niet van ska) en verder niet zo lekker aggresssief als het soms was. Beetje traag album ofzo.
Ik moet hem zeker nog wel een paar keer luistren voor een echt goede beoordeling, maar neej. Dit is het echt niet denk ik...
quote:ikke niet zie nog geen blinkers hierheen komn om het blink album te verkondigen
Op maandag 24 november 2003 01:20 schreef Falcon4ever het volgende:[..]
poe hee
bespeur ik daar het blink182 syndroom
quote:AFI valt onder het Nitro label van Dexter Holland en zal idd de intro een beetje afgekeken hebben van Davy Havok/AFI. Enkel ik vind die van afi veel beter
Op zondag 23 november 2003 23:06 schreef Opie het volgende:
En voor die hopeloos mislukte AFI-achtige intro rip-off verdienen ze stokslagen.
Ik heb het idee dat alle bands die ik goed vond nu een beetje minder gaan worden
maarja kan aan mij liggen.
Oh en bands die met de tijd beter worden:
Rise Against
Anti Flag
Uhh... verrek je hebt gelijk... meeste bands worden idd minder
De BBS is trouwens gesloten. Ik vraag me af waarom. Misschien om de UBB en HTML codes aan te zetten?
quote:AFI zit nu bij Dreamworks en ik vond zelf Sing The Sorrow velen malen beter dan Art Of Drowning, maar dat is een kwestie van smaak.
Op maandag 24 november 2003 08:58 schreef mikezwet het volgende:[..]
AFI valt onder het Nitro label van Dexter Holland en zal idd de intro een beetje afgekeken hebben van Davy Havok/AFI. Enkel ik vind die van afi veel beter
. Maar op het moment vind ik AFI toch wel beter als The Offspring, al was Sing the Sorrow ook al weer wat minder als bv The Art of drowing en Black Sails.
Ik heb het idee dat alle bands die ik goed vond nu een beetje minder gaan worden
maarja kan aan mij liggen.
En The Art Of Drowning is de beste cd van AFI vind ik, maar daarna komt wel meteen Sing The Sorrow.
En iemand had het over lelijke ska nummers? Er staat maar 1 ska nummer op.
quote:Ach en dan vind ik AFI weer helemaal nix
Op maandag 24 november 2003 10:47 schreef Opie het volgende:[..]
AFI zit nu bij Dreamworks en ik vond zelf Sing The Sorrow velen malen beter dan Art Of Drowning, maar dat is een kwestie van smaak.
Maar goed, als ze zo'n intro willen maken om het albm goed te starten, kom dan met iets beters dan "WE WILL NEVER LOSE TO YOU".
Mijn kleine teen heeft nog meer inspiratie in zich.
ieder z'n smaak....
quote:Wel een goeie cd hoor, maar anders als de 1na en 2 na laatste, die vind ik iets beter. Sing the sorrow is wat commercieler opgezet denk ik. Live klinkt AFI ook geweldig (mei 2003 in de melkweg
Op maandag 24 november 2003 09:30 schreef againstthegrain het volgende:
Sing the Sorrow minder dan die cds ervoor?! Dat verbaast me echt... iedereen z'n eigen mening natuurlijk maar je bent denk ik de allereerste die ik dat hoor zeggen
Maargoed het ging over The Offspring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |