abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14826123
Die "solo" van Josh Freese in Long Way Home is ook vet.
Dat drumstel van Josh klinkt veel beter als die van Ron. Dw is beter als Tama he =P

De gitaren klinken ook 'n STUK ruwer dan Conspiracy, en daar ben ik ook erg blij mee want co1 klonk 'n beetje nu-metal achter qua schoonheid, en opgepoetstheid.

vrijdag 21 november 2003 @ 20:31:08 #152
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14826923
Ik vind het wat duisterder klinken.

Never Gonna Find Me is het beste nummer btw.

vrijdag 21 november 2003 @ 21:04:04 #153
67643 iDex
opdondertje
pi_14828485
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:04 schreef iDex het volgende:
[afbeelding]

Loel, check this

pi_14829947
Voor de grap heb ik mezelf het intro van 'Can't Get My Head Around You' spelend opgenomen. Met de meest goedkope kutmicrofoon die je je kunt bedenken (zat ergens gratis bij ). En m'n zusje ligt te slapen... Dus moest zachtjes zingen. Morgen ga ik het hard proberen

http://www.joinme.net/robertsmsx/cantget.wav
COPY & PASTE deze URL in je adresbar

vrijdag 21 november 2003 @ 23:14:23 #156
43172 crN
The Excessum
pi_14831416
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 22:25 schreef smash789 het volgende:
Voor de grap heb ik mezelf het intro van 'Can't Get My Head Around You' spelend opgenomen. Met de meest goedkope kutmicrofoon die je je kunt bedenken (zat ergens gratis bij ). En m'n zusje ligt te slapen... Dus moest zachtjes zingen. Morgen ga ik het hard proberen

Idd heel zachtjes, maar het idee is hetzelfde.
  vrijdag 21 november 2003 @ 23:21:44 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14831649
Ik kijk 1 dagje niet op Fok! en gelijk is dit topic omhoog geboost met 4 pagina's

Lees ik dat het album te vinden is.

Ook dus maar ffies gedownload en zit em nu te luisteren.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 22 november 2003 @ 00:06:50 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14832956
Ik zit nu nog te luisteren....

En ik vind het allemaal wel erg lekker eigenlijk

Ik heb er nog niet 1tje die er uit springt.
Hoewel ik Spare Me The Details wel erg lekker vind. Opvallend omdat het een rustiger nummer is

Maar The Noose, Long Way Home en de rest zijn ook gewoon erg lekker

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_14836124
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 22:25 schreef smash789 het volgende:

Kwaliteit is idd heel slecht
Gitaar klinkt nog wel, maar de zang lijkt net 'n muppet ofzo misschien ligt het ook aan me player, maar kweenie
pi_14836333
hehe dat was persen, ik ben hem eindelijk aan het downloaden in mp3 formaat, alleen alle titels zijn doorelkaar gehaald, ff goed invullen dus, voor wie de link wil, ff mij mailen.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zaterdag 22 november 2003 @ 09:43:27 #161
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14836425
Ik heb ze in .rm formaat, maar maakt me niks uit, ik ga toch de orginele cd kopen.
pi_14836462
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 09:43 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ze in .rm formaat, maar maakt me niks uit, ik ga toch de orginele cd kopen.
geef anders je mail adres ff, dan mail ik je een linkje (html download) als je wil teminste
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14837709
Heeft iemand ook de "back" van de cd hoesje van Splinter ergens kunnen vinden.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_14839633
ik heb ze op mp3
back van het album is nog niet te vinden
trouwens het valt me nu op dat Spare Me The Details een erg goeie tekst heeft die ook nog is rijmt, echt super vet.
Dit album vind ik beter dan CO1, beter als Americana weet ik nog niet, de lengte werkt wel een beetje tegen zeg maar. De grote 3 kan hij helaas niet halen, die zijn ook gewoon te classic om te overtreffen. Self Titled is er nauwelijks mee te vergelijken, misschien met de lengte ofzo
That's The Way Things Go
pi_14839681
trouwens er heeft een update'tje op www.offspring.com plaatsgevonden, nieuwe banner en wat 'nieuws'
That's The Way Things Go
  zaterdag 22 november 2003 @ 14:55:21 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14840788
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:56 schreef Nitro_YE het volgende:
ik heb ze op mp3
back van het album is nog niet te vinden
trouwens het valt me nu op dat Spare Me The Details een erg goeie tekst heeft die ook nog is rijmt, echt super vet.
Dit album vind ik beter dan CO1, beter als Americana weet ik nog niet, de lengte werkt wel een beetje tegen zeg maar. De grote 3 kan hij helaas niet halen, die zijn ook gewoon te classic om te overtreffen. Self Titled is er nauwelijks mee te vergelijken, misschien met de lengte ofzo
Ik heb geen voorkeur voor de albums.

Alleens S/T vind ik niet zo heel goed.
Voor de rest ligt het helemaal me stemming welk album ik ga luisteren.
Iig is dit gewoon weer een heel erg goed album

pi_14841268
S/T vind ik juist erg goed.

Ik heb alleen nog maar die Radio One mp3's gedownload, dat klinkt al erg goed. Ik wil eigenlijk het meeste pas helemaal horen als ik de CD gekocht heb.

Blackball, the new disease!
pi_14841658
Dat er zo geklaagd wordt over de lengte van de cd vind ik persoonlijk onzin. De beste punkrock cds zijn soms van korte duur, dan zijn ze toch niet gelijk slecht?
  zaterdag 22 november 2003 @ 17:09:40 #169
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14843445
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 09:53 schreef mikezwet het volgende:

[..]

geef anders je mail adres ff, dan mail ik je een linkje (html download) als je wil teminste

Nee thanx, hoeft niet.

Op 1 december koop ik hem toch, en zo lang luister ik wel naar de . rm's

pi_14843923
ik vind spare me the details ook echt SUPER VET klinken opzich ook raar. Gewoon weer een super deuntje! Long way home is echt puur offspring en Noose vind ik ook super gaaf. Veel variatie op de cd dus ik denk dat hij niet snel gaat vervelen. Alleen blijft het jammer dat ze er 3 jaar over gedaan hebben om niet zo bijster veel materiaal uit te brengen. Maar ze zitten natuurlijk met hun gezinnetjes ect toch jammer...
pi_14844034
Agreed =Z
  zaterdag 22 november 2003 @ 17:37:26 #172
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14844062
Die "drumsolo" in Long Way Home, lijkt wel verdacht veel op de intro van Mota.

1. Never Gonna Find Me
2. The Noose
3. Long Way Home

zaterdag 22 november 2003 @ 18:15:41 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14845024
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 17:31 schreef LG_Konjo het volgende:
ik vind spare me the details ook echt SUPER VET klinken opzich ook raar. Gewoon weer een super deuntje! Long way home is echt puur offspring en Noose vind ik ook super gaaf. Veel variatie op de cd dus ik denk dat hij niet snel gaat vervelen. Alleen blijft het jammer dat ze er 3 jaar over gedaan hebben om niet zo bijster veel materiaal uit te brengen. Maar ze zitten natuurlijk met hun gezinnetjes ect toch jammer...
moh zo gek vind ik dat niet
Spare Me The Details heeft gewoon een heel erg pakkend deuntje maar ik vind het niet echt heel erg commercieel aan doen. Het pakt anders dan Hit That zeg maar.

Verder ben ik gewoon erg tevreden. Lekker afwisselend idd. Het wederom vernieuwend en toch wel erg lekker

btw ze hebben ook een wereldtournee van dik een jaar gehad dus dat speelt ook wel mee. Daarnaast dat gedoe met Ron Welty enzo.
Dus op zich kun je er wel 2 jaar vanaf trekken dat ze met het album bezig zijn geweest.
En wat er op staat is gewoon goed en dat is het belangrijkste denk ik.

Bands maken (tegenwoordig) gewoon korte cd's. Ze zitten bijna allemaal tussen de 30 en de 50 min. En als ze langer zijn komt dit meestal omdat er ergens een heel groot tussenstuk in zit.
Maar goed, een cd van 50 min zou misschien nog leuker zijn geweest als hij niet in kwaliteit zou achteruit gaan dan. Maar dat zullen we nooit weten...

zaterdag 22 november 2003 @ 19:17:52 #174
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_14846419
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 17:37 schreef Ixnay het volgende:
Die "drumsolo" in Long Way Home, lijkt wel verdacht veel op de intro van Mota.

1. Never Gonna Find Me
2. The Noose
3. Long Way Home

ook mijn top 3
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
pi_14847181
1. Can't Get My Head Around You
2. The Noose
3. Hit That

Ik vraag me eigenlijk af of er al video clips zijn opgenomen voor singles. En wanneer we deze op de Nederlandse muziekzenders te zien krijgen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')