De gitaren klinken ook 'n STUK ruwer dan Conspiracy, en daar ben ik ook erg blij mee
want co1 klonk 'n beetje nu-metal achter qua schoonheid, en opgepoetstheid.
http://www.joinme.net/robertsmsx/cantget.wav
COPY & PASTE deze URL in je adresbar
quote:Idd heel zachtjes, maar het idee is hetzelfde.
Op vrijdag 21 november 2003 22:25 schreef smash789 het volgende:
Voor de grap heb ik mezelf het intro van 'Can't Get My Head Around You' spelend opgenomen. Met de meest goedkope kutmicrofoon die je je kunt bedenken (zat ergens gratis bij). En m'n zusje ligt te slapen... Dus moest zachtjes zingen. Morgen ga ik het hard proberen
Lees ik dat het album te vinden is.
Ook dus maar ffies gedownload en zit em nu te luisteren.
En ik vind het allemaal wel erg lekker eigenlijk ![]()
Ik heb er nog niet 1tje die er uit springt.
Hoewel ik Spare Me The Details wel erg lekker vind. Opvallend omdat het een rustiger nummer is ![]()
Maar The Noose, Long Way Home en de rest zijn ook gewoon erg lekker
quote:Kwaliteit is idd heel slecht
Op vrijdag 21 november 2003 22:25 schreef smash789 het volgende:
Voor de grap heb ik mezelf het intro van 'Can't Get My Head Around You' spelend opgenomen. Met de meest goedkope kutmicrofoon die je je kunt bedenken (zat ergens gratis bij). En m'n zusje ligt te slapen... Dus moest zachtjes zingen. Morgen ga ik het hard proberen
quote:geef anders je mail adres ff, dan mail ik je een linkje (html download) als je wil teminste
Op zaterdag 22 november 2003 09:43 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ze in .rm formaat, maar maakt me niks uit, ik ga toch de orginele cd kopen.
quote:Ik heb geen voorkeur voor de albums.
Op zaterdag 22 november 2003 13:56 schreef Nitro_YE het volgende:
ik heb ze op mp3
back van het album is nog niet te vinden
trouwens het valt me nu op dat Spare Me The Details een erg goeie tekst heeft die ook nog is rijmt, echt super vet.
Dit album vind ik beter dan CO1, beter als Americana weet ik nog niet, de lengte werkt wel een beetje tegen zeg maar. De grote 3 kan hij helaas niet halen, die zijn ook gewoon te classic om te overtreffen. Self Titled is er nauwelijks mee te vergelijken, misschien met de lengte ofzo
Alleens S/T vind ik niet zo heel goed.
Voor de rest ligt het helemaal me stemming welk album ik ga luisteren.
Iig is dit gewoon weer een heel erg goed album
Ik heb alleen nog maar die Radio One mp3's gedownload, dat klinkt al erg goed. Ik wil eigenlijk het meeste pas helemaal horen als ik de CD gekocht heb.
quote:Nee thanx, hoeft niet.
Op zaterdag 22 november 2003 09:53 schreef mikezwet het volgende:[..]
geef anders je mail adres ff, dan mail ik je een linkje (html download) als je wil teminste
Op 1 december koop ik hem toch, en zo lang luister ik wel naar de . rm's
1. Never Gonna Find Me
2. The Noose
3. Long Way Home
quote:moh zo gek vind ik dat niet
Op zaterdag 22 november 2003 17:31 schreef LG_Konjo het volgende:
ik vind spare me the details ook echt SUPER VET klinkenopzich ook raar. Gewoon weer een super deuntje! Long way home is echt puur offspring en Noose vind ik ook super gaaf. Veel variatie op de cd dus ik denk dat hij niet snel gaat vervelen. Alleen blijft het jammer dat ze er 3 jaar over gedaan hebben om niet zo bijster veel materiaal uit te brengen. Maar ze zitten natuurlijk met hun gezinnetjes ect
toch jammer...
Verder ben ik gewoon erg tevreden. Lekker afwisselend idd. Het wederom vernieuwend en toch wel erg lekker ![]()
btw ze hebben ook een wereldtournee van dik een jaar gehad dus dat speelt ook wel mee. Daarnaast dat gedoe met Ron Welty enzo.
Dus op zich kun je er wel 2 jaar vanaf trekken dat ze met het album bezig zijn geweest.
En wat er op staat is gewoon goed en dat is het belangrijkste denk ik.
Bands maken (tegenwoordig) gewoon korte cd's. Ze zitten bijna allemaal tussen de 30 en de 50 min. En als ze langer zijn komt dit meestal omdat er ergens een heel groot tussenstuk in zit.
Maar goed, een cd van 50 min zou misschien nog leuker zijn geweest als hij niet in kwaliteit zou achteruit gaan dan. Maar dat zullen we nooit weten...
quote:ook mijn top 3
Op zaterdag 22 november 2003 17:37 schreef Ixnay het volgende:
Die "drumsolo" in Long Way Home, lijkt wel verdacht veel op de intro van Mota.1. Never Gonna Find Me
2. The Noose
3. Long Way Home
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |