Maar nu wil ik eigenlijk gewoon wachten tot volgende week maandag, anders wordt het een beetje 'verpest' met alles van te voren luisteren.
quote:alleen een soort van opgenomen versie in een studio maar niet de originele
Op donderdag 20 november 2003 17:33 schreef Ixnay het volgende:
Staat de albumversie van Can't Get My Head Around You ook al ergens?
(Can't Get My) Head Around You en die lounge versie van The Kids, vind ik wel super btw.
Radio 1 Zane Lowe (November 19 2003) (192kbps)
[interview part 1]
[hit that (live)]
[interview part 2]
[can't get my head around you (live)]
[interview part 3]
[the kids aren't alright (lounge version)]
_0_
When you're in prison is echt klote, weg met dat bagger nummer
Can't Get My Head Around You is een goeie song, iig iets nieuws, nice one. Maar dat hij maar 2.07 minuten is valt me wel weer tegen ik had hem langer verwacht.
Die versie van The Kids Aren't Alright is wel grappig.
Maar weer ff terug naar de lengte, de songs tot nu toe:
Hit That 2:48
Da Hui 1:31
Can't Get My Head Around You 2:07
When You're In Prison 2:19
totaal 8:45 en dat is dat 1/3 van de cd, en bij die andere 2/3 is ook nog een intro van waarschijnlijk iets van 30 seconden.
Waarom niet meer materiaal, ze hebben 3 jaar de tijd gehad om nummers te schrijven. Offspring heeft eigenlijk nooit echt veel nummers op een cd gedaan, maarja
hier: http://213.114.67.62/playlist staan een aantal mp3's van iemand die wat nummers van the offspring heeft gespeeld accoustisch, er zit ook nog wat zang aan, klink erg goed moet ik zeggen. check it out
quote:Volgens mij niet
Op donderdag 20 november 2003 21:00 schreef crN het volgende:
Goh, het zijn weer warez.
quote:Ja, dat deed ik ook vaak bij het begin.
Op donderdag 20 november 2003 23:02 schreef NRK het volgende:
Opzich goed gedaan, maar soms trekt die gast z'n stem heeeel erg terug, en dat is niet mooi.
quote:waar? geef een hint
Op vrijdag 21 november 2003 08:12 schreef crN het volgende:
En ik heb SplinterTering, echt een goede CD.
quote:Naar aanleiding van:
k vind het niet erg als ze verbeterd worden, maar wel als je zelf de bikkel gaat zitten uithangen, dat je het zelf veel beter kan enz.
quote:Is dat 'de bikkel uithangen'? Ik hield me nog heel erg netjes, zonder ook maar één foutje te corrigeren, jou de kans gevend dat zelf te doen. Echter, daarna kwamen jullie twee meteen om te beweren dat jullie het goed gedaan hebben, alsof jullie een soort übermenschen zijn. DAAROM liet ik zien wat er allemaal fout is aan de tabs. Je moet wel tegen een klein beetje kritiek kunnen hoor... Vooral als je in een band zit. Ik heb trouwens op jullie site wat samples gedownload. Klinkt goed, alleen de zang moet wat verbeterd worden. Maar verder goed.
Dude... je kunt die superlage kwaliteits samples toch niet tabben? Daarvoor is de kwaliteit veel te laag, om goed te horen wat er gespeeld word. Luister maar naar bijvoorbeeld Race Against Myself, daar wordt echt niet één nootje gespeeld in de verses.
En dan weer effe ontopic.
Waar hebbie Splinter vandaan?
Heb je een gelekte album-versie, of alleen losse stukjes (bijv. live/radio) bij elkaar gezocht?
Kun je het op je website gooien?
TKAA Lounge version
Can't get my head around you
en
The Noose
Je moet gewoon Soulseek gebruiken ofzo.
TKAA Lounge version: Wel geinig gedaan. Verder niets speciaals.
Can't Get My Head Around You: De MP3-tag zegt dat het een live opname is. Maar volgens mij is het toch een studio opname. Of het de uiteindelijke album-versie is weet ik niet, ik vind 'm een beetje vaag klinken. Maar het liedje zelf: HEEL goed, erg cool nummer. Heel erg jammer dat maar een dikke 2 minuten duurt
The Noose - Erg goed en 'uitgebreid' qua muziek, heel cool opgebouwd. Veel variatie zeg maar. Top nummer
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 21-11-2003 10:13]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |