quote:Ik zeg helemaal niets? of ik het goed heb of niet, ik heb het niet eens getabbed
Op dinsdag 18 november 2003 15:11 schreef smash789 het volgende:Net als vorige keer bij Da Hui, waren jullie allebei ook zo eigenwijs. En ook toen hadden jullie het fout.
quote:dude!!!!
Op dinsdag 18 november 2003 15:11 schreef smash789 het volgende:
Nou, dan heeft dat voice cancellation toch teveel weggehaald (logisch, want ALLEEN de stem weghalen is technisch onmogelijk), want luister nou eens goed naar Race Against Myself. Daar wordt niet constant die losse '9's' en '7's' gespeeld. Echt niet. Luister dan gewoon beter.code:Net als vorige keer bij Da Hui, waren jullie allebei ook zo eigenwijs. En ook toen hadden jullie het fout.Niet alleen die '9's' en '7's'... e|------------------------------------|
B|------------------------------------|
G|---11--------------9----------------|
D|---11--------------9----------------|
A|---9-9999999999999-77777777777777---|
E|------------------------------------|Neem nou maar van mij aan (ik speel ook al wat langer gitaar dan jullie) dat er echt wel wat meer gespeeld word.
Ik heb gewoon een SB live 5.1 aangesloten op een grote Hitachi versterker en goede Sony boxen. Niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk...
EDIT:
Ook heb je helemaal niet de ritme-gitaar getabbed in het refrein van Race Against Myself.Luister eens goed naar Race Against Myself, bij seconde 9-10 hoor je duidelijk dat er wat meer gespeeld word... Als je dat niet hoort heb je toch echt te vaak je versterker te hard aangehad.
Bij bijna alle tabs klopt trouwens het aantal keer dat een powerchord aangeslagen moet worden niet, vooral bij Never Gonna Find Me. Daar ben je ook een heel powerchord vergeten bij de verse chorus. EN als je goed luistert hoor je dat er ook wat left-hand muting (snaren afdempen met de hand die je op de nek hebt) in voorkomt, in de verses.
En ik denk toch ECHT dat het geen reet uitmaakt welke geluidskaart je hebt, als je voice cancellation wilt gebruiken. Het is toch gewoon software?
chill out man.
zullen we het niet over de gitaartabs meer gaan hebben. Ik geloof namelijk niet dat jullie het daar ooit eens over worden
Enne..ik zei 99& en voor timings naar het nummer luisteren.
Maar ach....
Dit zei hij meer dan een jaar geleden.
quote:ik ook
Op dinsdag 18 november 2003 20:23 schreef iDex het volgende:
hmz ik ga morgen ff langs de stad kijken of de single er al ligt
trouwens als je het niet eens bent met de tab, speel je hem toch gewoon anders
Ik tab ze wel als ik de volle MP3s heb, zodat alles duidelijker te horen is en zodat de mensen een tab krijgen die er het meest op lijkt.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 20:56 schreef NRK het volgende:[..]
Ik zeg helemaal niets? of ik het goed heb of niet, ik heb het niet eens getabbed
quote:Ahum...
of je kan tabben, ligt aan je boxen, geluidskaart, gevoel voor muziek, dusse, en ze kloppen wel. Misschien is je geluidskaart/box combinatie gewoon kut..
De woorden 'get a life' liggen nu wel op het puntje van mn tong.
Get a life!
nu ff wachten op het mailtje van webdude wat hij erover te zeggen heeft
quote:mischien krijg je een tegoed bon
Op woensdag 19 november 2003 17:02 schreef iDex het volgende:
grrrr ze hebben mijn account afgepaktnu ff wachten op het mailtje van webdude wat hij erover te zeggen heeft
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:55 schreef Noodles het volgende:
omfg jullie proberen ook de lyrics te ontcijferen van die kutsampletjes terwijl je ze straks gewoon in het boekje kan lezen?!Get a life!
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:53 schreef Noodles het volgende:
Waarom tabben jullie samples van 30 seconden?De woorden 'get a life' liggen nu wel op het puntje van mn tong.
quote:Sterker nog:
Op woensdag 19 november 2003 15:55 schreef Noodles het volgende:
omfg jullie proberen ook de lyrics te ontcijferen van die kutsampletjes terwijl je ze straks gewoon in het boekje kan lezen?!Get a life!
En ik luister: Pennywise - Get A Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |