abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 november 2003 @ 20:07:47 #1
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_14710133
Wie van jullie kent dit nummer? En wie kan em spelen?
Ik ben het zelf een beetje aan het proberen.
Maar het is zo ontzettend moeilijk!!!

Dit nummer is de ultieme baspartij:
- zie kazaa

tablatuur:
http://www.tabcrawler.com/archive.php?action=view&file_id=116708

Trying is the first step towards failure
pi_14710591
Teen Town lukt me wel aardig (nog niet zo snel, maar dat komt nog wel). Portrait of Tracy ga ik me nog ff niet aan wagen
  dinsdag 18 november 2003 @ 18:46:39 #3
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_14736272
hmm jammer schijnbaar kent niemand dit nummer
Bassisten zouden zich moeten schamen
pi_14736567
Als je een beetje thuis bent in de harmonics, een redelijk goede bas en grote handen hebt, is Portrait of Tracy best te doen. Ik wil nog wel eens een stukje gebruiken in een solo. Er zijn veel lastiger baslijnen van Pastorius. Luister maar eens naar Barbary Coast op het album Black Market van Weather Report
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:17:58 #5
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_14737101
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn veel lastiger baslijnen van Pastorius. Luister maar eens naar Barbary Coast op het album Black Market van Weather Report
Ik begin pas net een beetje pastorius te luisteren moet ik eerlijk toegeven . Maar ik ga dit ASAP luisteren, ben benieuwd. Ik vind iig Portrait of Tracy een geweldige baspartij, mijn handen zijn niet zo ontzettend groot dus die harmonics netjes spelen is onzettend moeilijk.
pi_15710273
Maar natuurlijk ken ik dit nummer. De ultieme uitdaging voor een bassist om zich te profileren.
Heerlijk nummer, op powertabs.net hebben ze er een tabuitvoering met muziek en instructies van. Kijk dus liever daar, daar kun je met de muziek meespelen.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')