*proest*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Roccie het volgende:
Nog nooit heb ik zulke kinderachtige mensen meegemaakt als jullie. Thomas Berge is gewoon een supertoptalent die door gaat breken en als dat gebeurt kunnen jullie forums als deze beter weglaten want dan zal het overspoeld worden met tegenreacties.![]()
Anti-sites kunnen jullie, of mensen zoals jullie, beter ook niet doen want dan zullen Thomas Berge fans zoals ik ze keihard bestijden.![]()
![]()
Thomas Berge heeft zo'n prachtige zangstem, muziek en uitstraling. Ik heb hem al drie keer ontmoet en gesproken en hij is zonder twijfel een van de meest sympathieke, lieve en dankbare artiesten die Nederland ooit heeft gekend.![]()
![]()
![]()
Thomas Berge, je moet je totaal niets aantrekken van al die losers die je afkraken want die hebben totaal geen verstand van jong talent laat staan van zingen.![]()
De nieuwste single van Thomas Berge 'Een glimlach' is echt vakwerken ik kan niet wachten om weer een optreden van je bij te maken!! Tot ziens Thomas
![]()
*proest*quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:33 schreef Roccie het volgende:
[..]
Wat ik nou superLOL vind is hoe jullie jezelf verlagen tot kleine kindertjes door zulk kinderachtig gedrag. Jullie zijn net kleine kleutertjes die smeken en janken om een klein beetje aandacht. Ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie![]()
Wat jullie ook over hem blijven zeggen, hij is en blijft een superster. Het grappigste is dit nog: hij is pas 14 en tienduizend keer volwassener en wijzer dan jullie kleutertjes allemaal bij elkaar!
Dat noem ik pas LOL whahahhahah
![]()
Schitterend tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:26 schreef Aurelium het volgende:
*proest*![]()
En uit deze zin blijkt ook echt dat JIJ zo volwassen en bijdehand bent he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:06 schreef Roccie het volgende:
[..]
Mensen die het Hollandse lied onderontwikkeld noemen zijn vieze kakkers en daar kots ik opbah bah bah
![]()
Knulletje, als jij nou intelligent was geweest en niet zo'n kakkererig persoon had je kunnen weten dat er wel meer inzat dan het enkele nummertje van Thomas van zijn omaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:09 schreef Zapper het volgende:
Kereltje, ik draai genoeg Nederlandstalige muziek, maar dan wel muziek met inhoud. Dus geen regenbogen en oma's die nog gewoon in leven zijn.
Sorry, maar ik ben niet zo makkelijk als jij bent. Maar, daar kun jij niets aan doen hoor, echt niet
Jij voelt je zeker aangesproken tot die groep mensenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:32 schreef Elocyp het volgende:
[..]
En uit deze zin blijkt ook echt dat JIJ zo volwassen en bijdehand bent he.
Flame rustig verder johquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:00 schreef Roccie het volgende:
[..]
Knulletje, als jij nou intelligent was geweest en niet zo'n kakkererig persoon had je kunnen weten dat er wel meer inzat dan het enkele nummertje van Thomas van zijn omaMaarja zulke domme mensen als jij willen dat gewoon niet weten of horen, triest hoor. Maarja daar kun jij niets aan doen, die genen heb je van je ouders meegekregen en het zal ook wel aan je opvoeding liggen
![]()
Van jou kan ik niet zeggen dat je een schande bent voor je ouders want die zullen wel net zo erg zijnHoe laag je nog kunt zinken zal ik merken aan je volgende reacties.........
Raar, ik verdenk jou er meer van om met een grote gouden ketting en minstens 3 balen sjek achter je computer te zitten. Kijken Sjonnie en Rita ook soms gezellig mee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:00 schreef Roccie het volgende:
Van jou kan ik niet zeggen dat je een schande bent voor je ouders want die zullen wel net zo erg zijnHoe laag je nog kunt zinken zal ik merken aan je volgende reacties.........
Bij dezequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:15 schreef static het volgende:
En ho maar weer.
Neejoh, Ik vind het veel te leuk om te lezen hoe knulletjes zoals jij zichzelf verlagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:16 schreef Zapper het volgende:
[..]
Raar, ik verdenk jou er meer van om met een grote gouden ketting en minstens 3 balen sjek achter je computer te zitten. Kijken Sjonnie en Rita ook soms gezellig mee?
Flikker toch alsjeblieft op, Fok! zit niet te wachten op achtergestelde losers als jij, blijf vooral doorbrullen met het gejank van Chiel, maar kom op, klik op dat mooie kruis rechtsbovenin en laat je niet meer zien.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 1 september 2004 15:23 schreef Roccie het volgende:
[..]
Neejoh, Ik vind het veel te leuk om te lezen hoe knulletjes zoals jij zichzelf verlagenZeker omdat jullie mij weg willen hebben omdat jullie geen goede argumenten meer kunnen verzinnen, zwakjes hoor.
![]()
Ik heb gezien dat er een aantal nieuwe mensen zijn bijgekomen, dat zijn zeker vriendjes van jou (of van die paar andere) die jullie moeten HELPEN!!! Dat is het toppunt van zwakheidIk heb inprincipe niemand nodig want 1 echte Thomas Berge fan staat gelijk aan tien kakkers en losers zoals jullie
Bovendien luister ik niet alleen naar Thomas Berge maar ook naar muziek waar volgens jullie 'wel inhoud' inzit bijv: Queen, Rolling Stones en Michael Jackson
Groetjes he![]()
Waarom wil je me dan weghebben Domboquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Schitterend toch
Ik gok 13 of een psychisch stoorde van 40quote:Op woensdag 1 september 2004 15:26 schreef BVO het volgende:
Hoe oud ben je?
Dat kun je beter vragen aan de mensen die dit forum hebben gemaaktquote:Op woensdag 1 september 2004 15:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Jij bent mijn dagelijke portie hilariteitquote:Op woensdag 1 september 2004 15:28 schreef Roccie het volgende:
Waarom wil je me dan weghebben Domboof ben je een twijfelachtig en onzeker persoon?
![]()
Hahahaahhahaha en jij voor mij het dubbelequote:Op woensdag 1 september 2004 15:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij bent mijn dagelijke portie hilariteit
Ten eerste is dit geen forum maar een topic. Ten tweede vraag ik het niet aan hen, maar aan jou.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:31 schreef Roccie het volgende:
[..]
Dat kun je beter vragen aan de mensen die dit forum hebben gemaaktIk ben alleen maar een fan die hun onzekerheden probeert weg te halen.
Onzekerheden???? Dat moet je even uitleggen Roccie!quote:Op woensdag 1 september 2004 15:31 schreef Roccie het volgende:
[..]
Dat kun je beter vragen aan de mensen die dit forum hebben gemaaktIk ben alleen maar een fan die hun onzekerheden probeert weg te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |