quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Roccie het volgende:
Nog nooit heb ik zulke kinderachtige mensen meegemaakt als jullie. Thomas Berge is gewoon een supertoptalent die door gaat breken en als dat gebeurt kunnen jullie forums als deze beter weglaten want dan zal het overspoeld worden met tegenreacties.![]()
Anti-sites kunnen jullie, of mensen zoals jullie, beter ook niet doen want dan zullen Thomas Berge fans zoals ik ze keihard bestijden.![]()
![]()
Thomas Berge heeft zo'n prachtige zangstem, muziek en uitstraling. Ik heb hem al drie keer ontmoet en gesproken en hij is zonder twijfel een van de meest sympathieke, lieve en dankbare artiesten die Nederland ooit heeft gekend.![]()
![]()
![]()
Thomas Berge, je moet je totaal niets aantrekken van al die losers die je afkraken want die hebben totaal geen verstand van jong talent laat staan van zingen.![]()
De nieuwste single van Thomas Berge 'Een glimlach' is echt vakwerken ik kan niet wachten om weer een optreden van je bij te maken!! Tot ziens Thomas
![]()
Jij hebt er zeker ervaring mee Scoutmaster anders kom je niet op zulke ranzige dingenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:19 schreef Scoutmaster het volgende:
[..]
sperma van het pijpen van een andere homo![]()
Wat ik nou superLOL vind is hoe jullie jezelf verlagen tot kleine kindertjes door zulk kinderachtig gedrag. Jullie zijn net kleine kleutertjes die smeken en janken om een klein beetje aandacht. Ga vooral zo door want ik lach me kapot om julliequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef Troel het volgende:
[..]
LOL![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:33 schreef Roccie het volgende:
[..]
Wat ik nou superLOL vind is hoe jullie jezelf verlagen tot kleine kindertjes door zulk kinderachtig gedrag. Jullie zijn net kleine kleutertjes die smeken en janken om een klein beetje aandacht. Ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie![]()
Wat jullie ook over hem blijven zeggen, hij is en blijft een superster. Het grappigste is dit nog: hij is pas 14 en tienduizend keer volwassener en wijzer dan jullie kleutertjes allemaal bij elkaar!
Dat noem ik pas LOL whahahhahah
![]()
Dank je Thomas Berge maar we zijn er nog niet! De kruistocht gaat door!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]Niks aan toe te voegen
![]()
Het is tenminste zinvoller als wat jullie doen want Thomas Berge zal hoe dan ook doorbreken en een superster worden en zullen fans zoals ik lachen en kleutertjes zoals jullie heel hard huilen BOEAHAHAHAHAHHHAAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:39 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind het echt aandoenlijk om te zien hoe fans hun idool tot in den treure bleven verdedigen en promoten. Het heeft zo iets schattigs wereldvreemds.
Ah, gossie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:43 schreef Roccie het volgende:
[..]
Het is tenminste zinvoller als wat jullie doen want Thomas Berge zal hoe dan ook doorbreken en een superster worden en zullen fans zoals ik lachen en kleutertjes zoals jullie heel hard huilen BOEAHAHAHAHAHHHAAHAHAHAHHA![]()
'Closed Case' volgens mijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ah, gossie.
Heb je hem echt persoonlijk gesproken??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??? Ik probeer het al maanden maar hij heeft nooit zin om tijd voor ons vrij te maken... Op mij komt ie maar over als een arrogant verwend kereltje... En ik vond het heel erg dat hij Gert Timmerman aan het huilen bracht!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:37 schreef Rodo-Net het volgende:
Zeker weten. Niks aan toe te voegen. Thomas is Vet cool!! Ik heb hem persoonlijk gesproken en hij is echt sympathiek. Na z'n optreden kan ik altijd even met hem praten. Thomas Rules!!!!
Thomas Berge heeft het de laatste maanden heel erg druk gehad, o.a. nieuwe single en repeteren enzo, vooral nu hij weer naar school moet zal hij vrijwel helemaal geen tijd hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heb je hem echt persoonlijk gesproken??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??? Ik probeer het al maanden maar hij heeft nooit zin om tijd voor ons vrij te maken... Op mij komt ie maar over als een arrogant verwend kereltje... En ik vond het heel erg dat hij Gert Timmerman aan het huilen bracht!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:56 schreef Roccie het volgende:
[..]
Thomas Berge heeft het de laatste maanden heel erg druk gehad, o.a. nieuwe single en repeteren enzo, vooral nu hij weer naar school moet zal hij vrijwel helemaal geen tijd hebben.
Als je Thomas een keer wilt spreken moet je een keer naar een openbaar optreden van hem gaan, na afloop heeft hij alle tijd om met je te praten, op de foto, handtekeningen enz. Ik heb al drie keer persoonlijk met hem gesproken en hij is echt heel dankbaar, lief en aardig tegen zijn fans. Hij is echt niet arrogant of verwend hoor maar hij heeft het gewoon ontzettend druk. En naast zijn school en muziek wil hij ook nog wel eens aandacht besteden aan vrienden, zijn hond of bijv. weggaan met zijn ouders en broertje.
Ik hoop dat je dit begrijpt en misschien zie ik je wel een keer bij een openbaar optreden van Thomas, dan kun je eens meemaken hoe hij echt is.
Groetjes Rocco de Mooij uit Rijnsburg.![]()
Je hebt het niet eens door hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:57 schreef Roccie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Whatever, doen jullie nou maar lekker jullie eigen zin, jullie komen er vanzelf wel achter dat jullie het mis hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens door he![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:56 schreef Roccie het volgende:
[..]
Thomas Berge heeft het de laatste maanden heel erg druk gehad, o.a. nieuwe single en repeteren enzo, vooral nu hij weer naar school moet zal hij vrijwel helemaal geen tijd hebben.
Als je Thomas een keer wilt spreken moet je een keer naar een openbaar optreden van hem gaan, na afloop heeft hij alle tijd om met je te praten, op de foto, handtekeningen enz. Ik heb al drie keer persoonlijk met hem gesproken en hij is echt heel dankbaar, lief en aardig tegen zijn fans. Hij is echt niet arrogant of verwend hoor maar hij heeft het gewoon ontzettend druk. En naast zijn school en muziek wil hij ook nog wel eens aandacht besteden aan vrienden, zijn hond of bijv. weggaan met zijn ouders en broertje.
Ik hoop dat je dit begrijpt en misschien zie ik je wel een keer bij een openbaar optreden van Thomas, dan kun je eens meemaken hoe hij echt is.
Groetjes Rocco de Mooij uit Rijnsburg.![]()
In je dromen jaquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beter.
Was het maar in mijn dromenquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:13 schreef Roccie het volgende:
[..]
In je dromen ja![]()
![]()
Ten eerste heet hij voor jou Thomas Berge en ten tweede moet je je vereerd voelen dat je nog zo dichtbij hem woontquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Was het maar in mijn dromen
Op dit moment zit ik op misschien 3 kilometer afstand van Chieltje. Dat is al erg genoeg.
Nee hoor, hier in Haaksbergen is hij gewoon Chiel Ottink.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:41 schreef Roccie het volgende:
[..]
Ten eerste heet hij voor jou Thomas Berge en ten tweede moet je je vereerd voelen dat je nog zo dichtbij hem woont![]()
![]()
Ik geloof ook dat het kwartje niet helemaal gevallen isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens door he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |