quote:Ik ken je nog geeneens !
Op dinsdag 18 november 2003 16:01 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat was ik
Volgende keer groeten jij
quote:JIJ hebt zelfbeheersing zeg!
Op dinsdag 18 november 2003 16:04 schreef Patch het volgende:[..]
Ik ken je nog geeneens !
Ik 'volg' je niet op FOK!.
Maar toevallig klikte ik je naam aan in 1 of ander topic en las dat je uit helmond kwam en postbode was. En 2 dagen later zie ik iets blonds de post rond brengen, wat sowieso al opvalt, en ineens schiet door mijn hoofd: Zou dat die meid zijn waar je op FOK 10 seconden bij stil hebt gestaan? En dat blijkt dus wel.
quote:Wel he?
Op dinsdag 18 november 2003 16:10 schreef thumper het volgende:[..]
JIJ hebt zelfbeheersing zeg!
![]()
quote:Psies! Dat zeg (en meen) ik ook altijd
Op dinsdag 18 november 2003 16:13 schreef Patch het volgende:[..]
Wel he?
Mijn vriendin is de mooiste
Maar toch, maar 10 (tien!) seconden stilstaan bij semtex (SEMTEX!).... Woei, respect man!
Zoals ik al zei, het kan erger. Bij de eerste de beste voorronde auditie van Idols doen ze het niet beter
Misschien krijgt hij binnenkort een eigen docu-soap, en is hij weer helemaal hip
[Dit bericht is gewijzigd door Demol op 18-11-2003 18:58]
Hier de uitzending van 22 oktober:
http://www.omroep.nl/vara/tv/papaul/video-week43.html
quote:Heeft iemand hem al gehoord? Ik heb hem net beluisterd, het heeft een hoog Frans Bauer/Marianne Weber-gehalte
Donderdag 11 december is alweer de derde single uitgekomen van het jonge talent Thomas Berge".
De single heet "Vraag mijn wat liefde is", en is weer geproduceerd door Marty Schreijenberg.
De single is uitgebracht op het label van studio 1 records.
In maart word er een special van Thomas Berge uitgezonden op de TROS, diezelfde week verschijnt zijn DVD.
quote:Fans?
Op zaterdag 7 februari 2004 16:48 schreef Demol het volgende:
Nieuws voor de fans!
De print van zijn shirtquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:56 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft die daar op z'n schouder?
"zet "The power of gasoline" op"quote:Op maandag 17 november 2003 19:55 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter gaat naarstig op zoek naar het nummer van het A-team....
Een zeer ernstige vorm van hoofdluis?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:56 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
LOLquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Roccie het volgende:
Nog nooit heb ik zulke kinderachtige mensen meegemaakt als jullie. Thomas Berge is gewoon een supertoptalent die door gaat breken en als dat gebeurt kunnen jullie forums als deze beter weglaten want dan zal het overspoeld worden met tegenreacties.![]()
Anti-sites kunnen jullie, of mensen zoals jullie, beter ook niet doen want dan zullen Thomas Berge fans zoals ik ze keihard bestijden.![]()
![]()
Thomas Berge heeft zo'n prachtige zangstem, muziek en uitstraling. Ik heb hem al drie keer ontmoet en gesproken en hij is zonder twijfel een van de meest sympathieke, lieve en dankbare artiesten die Nederland ooit heeft gekend.![]()
![]()
![]()
Thomas Berge, je moet je totaal niets aantrekken van al die losers die je afkraken want die hebben totaal geen verstand van jong talent laat staan van zingen.![]()
De nieuwste single van Thomas Berge 'Een glimlach' is echt vakwerken ik kan niet wachten om weer een optreden van je bij te maken!! Tot ziens Thomas
![]()
sperma van het pijpen van een andere homoquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:56 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
Ik vond dat gelukzalige glimlachje al zo dubieus...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:19 schreef Scoutmaster het volgende:
[..]
sperma van het pijpen van een andere homo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |