quote:U ziet, een exacte kopie van Jantje Smit
Mijn naam is Thomas Berge, ik ben twaalf jaar en woon in het Twentse dorp Haaksbergen, niet ver van de Duitse grens.Ik zit zoals alle jongens en meisjes van mijn leeftijd op school en heb één hele grote hobby en dat is zingen.
Een jaar geleden zei een vrouw die me had horen zingen in het theater dat ze het jammer vond dat er niet meer mensen van mijn stem konden genieten. Dat is nu opgelost want mijn eerste album is uitgebracht.
Op de cd staan liedjes over dingen die ik leuk vind te doen zoals naar de kermis gaan, vooral als het donker is en de lichtjes branden. Ook kan ik lang staan kijken hoe een luchtballon wordt opgelaten, opstijgt en langzaam verdwijnt tot het nog maar een stipje is. Ik kan dan heerlijk wegdromen en meestal is het dan lekker warm weer.
Er staan ook liedjes op de cd die gaan over dingen die ik belangrijk vind zoals mijn oma waar ik heel erg van hou en over mijn wens dat de mensen in de wereld een beetje meer aandacht en tijd voor elkaar hebben.
quote:Het is gewoon een schande
Op maandag 17 november 2003 19:51 schreef Zwansen het volgende:
Hij was laatst ook bij Paul de Leeuw op tv...
Hij heeft al eerder een hit gehad, Neckermann had enkele tienduizenden cd's opgekocht en meegestuurd aan elke onwetende klant.
quote:150.000 stuks
Op maandag 17 november 2003 19:52 schreef QyRoZ het volgende:
Hij heeft al eerder een hit gehad, Neckermann had enkele tienduizenden cd's opgekocht en meegestuurd aan elke onwetende klant.
quote:Toch leuk voor al die mensen, een gratis onderzetter.
Op maandag 17 november 2003 19:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zag de opa en oma van T. Berge pas op TV Oost. Nuttig enzo.Hij heeft al eerder een hit gehad, Neckermann had enkele tienduizenden cd's opgekocht en meegestuurd aan elke onwetende klant.
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:54 schreef Meimeltje het volgende:
Alleen al om zijn achternaam is het een schatje
quote:En hij heet niet eens Thomas Berge.
Op maandag 17 november 2003 19:54 schreef Meimeltje het volgende:
Alleen al om zijn achternaam is het een schatje
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:01 schreef Ferdo het volgende:
* Ferdo denkt dat de site van het Front Anti-Thomas Berge snel de lucht ingaat. In 1997 waren er ook tal van anti-Jantje Smit-sites. Thomas treedt in zijn voetsporen.
quote:Dan heb je dus echt geen leven, waarom zou je in godsnaam een anti site gaan maken
Op maandag 17 november 2003 20:01 schreef Ferdo het volgende:
* Ferdo denkt dat de site van het Front Anti-Thomas Berge snel de lucht ingaat. In 1997 waren er ook tal van anti-Jantje Smit-sites. Thomas treedt in zijn voetsporen.
quote:Ach ja, Duitsland
Op maandag 17 november 2003 20:02 schreef Toeps het volgende:[..]
En hij heet niet eens Thomas Berge.
Zo is hij genoemd omdat de Duitsers anders zijn naam niet kunnen uitspreken. Hoe hij wel heet weet ik effe niet, ik ga zoeken.
quote:Dat hoorde ik ook ooit op TV ja
Zo is hij genoemd omdat de Duitsers anders zijn naam niet kunnen uitspreken. Hoe hij wel heet weet ik effe niet, ik ga zoeken.
quote:Oww ik d8 nog wel dat het familie van me was....alleen hij was de 'van den' vergeten
Nou dan is het zeker geen schatje!!!
quote:Niks Nederlander. Hij is wel degelijk een Duitser.
Op maandag 17 november 2003 20:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ach ja, Duitsland
Die blijven ook angstvallig steken in het Schlagertijdperk. En dat allemaal dankzij 1 Nederlander (!) : Danny Christian
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:11 schreef Ferdo het volgende:[..]
Niks Nederlander. Hij is wel degelijk een Duitser.
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:06 schreef Toeps het volgende:
Naam: Thomas Berge (Chiel Ottink)
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:56 schreef Patch het volgende:
[geheel offtopic]
SEMTEX, bracht jij vanmiddag de post rond met dit druilerige weer in een zwarte broek en witte gympies?
Daarom ben ik blij dat ik niet meer in Haaksbergen woon...
Chieltje toch, je wordt beroemd! Je staat op Fok!
quote:Dat is echt heel toevallig.
Op dinsdag 18 november 2003 15:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
![]()
En u was..?
quote:Dat was ik
Op dinsdag 18 november 2003 16:00 schreef Patch het volgende:[..]
Dat is echt heel toevallig.
Want ik weet pas sinds eergisteren ofzo dat jij ook uit Helmond kwam.
Dat was even nutteloze informatie die op me afkwam maar op een of andere manier kwam het net naar boven borrelen toen ik naar de stad reed, zie ik een blonde meid post rondbrengen, en ik dacht, zou ze dat nu zijn? En ik denk, ik vraag het effe op FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |