vg erik
quote:Wel van The Who niet van LB
Op maandag 17 november 2003 19:33 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Geen mooi nummer, niet van The Who, niet van Limp Bizkit
en de versie van Giles (Buffy) is ook wel leuk
quote:wat vind je er mooier aan dan?
Op maandag 17 november 2003 19:50 schreef Minion het volgende:
ik vind die van LB beter
quote:jah dat kna ik dus niet uitleggen
Op maandag 17 november 2003 19:51 schreef PogueMahone het volgende:[..]
wat vind je er mooier aan dan?
(1) Het was een nummer, bedoeld voor de slechterik in Pete Townshend's rockopera "Lifehouse" (die pas in 1999 voltooid werd).
(2) Drie van de vier originele Who-leden hebben/hadden blauwe ogen. Het nummer gaat over de band zelf. Roger Daltrey stond erom bekend om problemen met de vuist op te lossen ("when my fist clenches, crack it open"). Maar ook Pete Townshend moest leren om te gaan met zijn frustraties en woedes ("before I use it, and lose my cool").
(3) Het nummer gaat over de Tweede Wereldoorlog, en hoe de Duitsers tegenwoordig nog steeds aangekeken worden op die tijd, terwijl de huidige generatie er helemaal niks mee te maken heeft.
quote:dat erg mag weg maar wel een mooi nummer van The Who idd
Op maandag 17 november 2003 19:32 schreef Troel het volgende:
Erg mooi nummer van The Who
quote:Emotioneler?
Op dinsdag 18 november 2003 15:49 schreef ICTservice het volgende:
Ik vind die van limp bizkit veel emotioneler klinken zeg maar, ik raak er helemaal in.
Roger Daltrey zong de originele versie in, minuten nadat hij gehoord had dat zijn favoriete hond gestorven was. Hoe emotioneler wil je het hebben?
quote:idd
Op dinsdag 18 november 2003 15:49 schreef ICTservice het volgende:
Ik vind die van limp bizkit veel emotioneler klinken zeg maar, ik raak er helemaal in. Maar inderdaad jammer dat het niet origineel van hem is. Ik had het al verwacht toen ik het hoorde, want zoiets kan limp bizkit niet maken.
Ben ik het helemaal mee eens.
In dat nummer van The Who vind het ik het niet mooi als ze allemaal de zin "behind blue eyes" zingen.
Dat vind ik bij LB veel subtieler gedaan.
Alleen dat stukje met die computer stem vind ik dan weer een beetje jammer....
Trouwens, waarom heb ik het idee dat 99% van de mensen die reageren met "de versie van de Who is veel beter" het nummer van de Who helemaal niet kennen en alleen maar reageren om ff te zeiken
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 16:15 schreef Komakie het volgende:[..]
Trouwens, waarom heb ik het idee dat 99% van de mensen die reageren met "de versie van de Who is veel beter" het nummer van de Who helemaal niet kennen en alleen maar reageren om ff te zeiken
quote:hetzelfde hier maar ik vind eigenlijk baba o'reily het enige echt leuke nummer erop
Op dinsdag 18 november 2003 16:20 schreef PogueMahone het volgende:[..]
ik heb Who's Next hier in de kast staan. Er staan zelfs 2 versies van Behind Blue Eyes op
quote:Dat stukje.
Op donderdag 6 november 2003 18:35 schreef Zander het volgende:
Ik weet niet wat hun laatste single is, maar "Behind Blue Eyes" is oorspronkelijk van The Who. En er zit inderdaad een stukje in dat op "Living On My Own" lijkt, maar 't is dan andersom (want die Who-versie stamt al uit de Sixties).
quote:Ik weet ook niet waarom jij dat idee hebt, maar ik weet wel wat ik mooi vind en wat niet en dat Limp Bizkit covertje is in mijn ogen gewoon cheapass incashen.
Op dinsdag 18 november 2003 16:15 schreef Komakie het volgende:
quote:Daarom kan het toch wel mooi zijn
Op dinsdag 18 november 2003 17:02 schreef Theeboon het volgende:[..]
Ik weet ook niet waarom jij dat idee hebt, maar ik weet wel wat ik mooi vind en wat niet en dat Limp Bizkit covertje is in mijn ogen gewoon cheapass incashen.
Een cover hoeft niet altijd slecht te zijn. In dit geval vind ik dat dus ook niet zo. Alleen dat stukje met die computerstem vind ik echt niet bij het nummer horen en erg jammer.
quote:na 4x hetzelfde deuntje zochten ze natuurlijk naar iets anders
Op dinsdag 18 november 2003 17:02 schreef Theeboon het volgende:[..]
Ik weet ook niet waarom jij dat idee hebt, maar ik weet wel wat ik mooi vind en wat niet en dat Limp Bizkit covertje is in mijn ogen gewoon cheapass incashen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |