Bij matrix revolutions werd dan weer niet geklapt, wel bizar hard gejuicht toen ie begon, dat was echt lachen iedereen ging helemaal los
quote:Yep, en na iedere actiescene ook, was heel apart, maar je kon ook wel zien dat er echte Matrix diehards zaten.
Op dinsdag 18 november 2003 19:21 schreef McBernie het volgende:
Bij matrix revolutions werd dan weer niet geklapt, wel bizar hard gejuicht toen ie begon, dat was echt lachen iedereen ging helemaal los
Verder heb ik maar 1 keer meegemaakt dat er echt geklapt werd in de bios, dat was na John Q.
quote:Daar heb ik dus absoluut nog nooit aan mee gedaan...
Op dinsdag 18 november 2003 16:47 schreef Futero het volgende:
Hahaha, vind ik ook zoiets stupids. Net als in een vliegtuig; klappen als ie is geland
Ik klap toch ook niet als de postbode de post bij mij in de bus gooit..
Na afloop van Return of the King begint spontaan een groepje te klappen waarna de rest mee begint te doen...
Later bedacht ik mij dat ze misschien wel aan het klappen waren omdat de film eindelijk was afgelopen
quote:Lijkt me een uiting van vreugde of enthousiasme. Maakt het op zich best leuk. Ga eens met een groep surinamers naar de bioscoop, je komt niet meer bij hoe die gasten lachen. Ze klappen niet alleen, maar slaan ook nog eens op de stoelen. Gieren!
Op maandag 17 november 2003 19:06 schreef Roellio het volgende:
Ik was dus vorige week in Groningen naar de bioscoop en het viel me op dat mensen daar klappen in de bioscoop. Bijvoorbeeld als de pauze begint, de film is afgelopen of als er een heel goede grap wordt gemaakt.Ik vind het persoonlijk redelijk debiel om te klappen in de bioscoop maar de mensen in Groningen denken daar blijkbaar anders over. Ik wilde nog integreren door enthousiast mee te gaan klappen en zelfs wat voorzichtige kreten te slaken maar deze integratiepoging werd door mijn bazige vriendin in de kiem gesmoord.
Klappen ze bij jouw in de bios ook
Hier niet
(Alkmaar)
quote:ja klopt,ik hoorde het ook vooor het eerst tijdens de marathon
Op zaterdag 20 december 2003 04:22 schreef Tco99 het volgende:
Hier in Enschede tijdens de premiere van lord of the rings: ROTK toen:
spoiler:die elf die 'gigantische' olifant en alles wat daarop zat naar de grond had gewerkt, en hij naar beneden kwam glijden,begon ook iedereen te klappen en juichen, vond t wel grappig aangezien ik er alleen maar van gehoord had en nog nooit zelf heb meegemaakt.
Zitten jullie altijd hersendood naar films te kijken?
Film begint Komisch stukje
Film afgelopen
Loopt zaal uit
quote:nee, er zit duidelijk nog een grijs gebied tussen het ene uiterste:klappen voor een film en het andere uiterste:hersendood zonder enige emotie naar een film kijken.
Op donderdag 25 december 2003 23:08 schreef _VoiD_ het volgende:
Ach, als die mensen dat graag willen...Zitten jullie altijd hersendood naar films te kijken?
Film begintKomisch stukje
Film afgelopen
Loopt zaal uit
quote:lol
Op vrijdag 26 december 2003 05:17 schreef mg794613 het volgende:
Voor de josti-band klappen ze ook, het is niet omdat het zo goed is maar meer omdat ze het zelf niet zouden kunnen
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 26-12-2003 05:29]
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 26-12-2003 05:48]
quote:Ik hoopte dat het alleen bij Fellowship zou blijven, helaas zat ik steeds bij dezelfde mensen in de zaal...dus die deden het bij elk deel opnieuw.
Op zaterdag 20 december 2003 06:48 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
ja klopt,ik hoorde het ook vooor het eerst tijdens de marathon
Aan het einde van Return wilde ik toch een keer weten hoe het voelde en heb ik welgeteld 1 keer m'n handen van elkaar gehaald en hard tegen elkaar aan geketst...het viel me nogal tegen kan ik zeggen.
Toen ik hoorde dat er mensen waren die dat doen, geloofde ik het niet.
Maar bij dé marathon werd mij dit toch wel feestelijk gedemonstreerd.
Ik had het daarvóór slechts 1 keer eerder meegemaakt tijdens, ik meen, Star Wars: Attack Of The Clones...maar dat kan ook heel goed een andere film zijn geweest.
edit; in Leiden klappen ze niet.
Als het nou een toneelstuk is okee, maar voor wie klappen ze nu dan? voor de persoon die de rol in de projector heeft gezet ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |