edit:
hm, ik zie net dat het in Rotterdam vaker voorkomt
quote:Brabanders zijn relaxed!
Op maandag 17 november 2003 19:24 schreef sjukke het volgende:
Hier in brabant niet.
Gelukkig hebben ze (wat de hangjeugd betreft) tegenwoordig een wat strenger deurbeleid hier in HHW...
quote:Dat dacht ik in eerste instantie ook ja.
Op maandag 17 november 2003 22:53 schreef tvlxd het volgende:
Ik had dit topic al bekeken vanmiddag en nu keek ik weer, maar nu dacht ik dat het om vechten ging. Stom, niet?.
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:06 schreef Ache-T het volgende:
Merkte t in Rotterdam ook op bij de Tarantino nacht na Kill Bill. Vind t redelijk zinloos om te klappen in de bioscoop, de acteurs horen t toch niet![]()
In het vliegtuig vindtik dat ook altijd zo lomp na t landen, tis gvd de vent zn baan, dan mag ik toch hopen dat ie het beestje ook aan de grond kan zetten.
in het theater is het natuurlijk wat anders, daar klap je alleen niet als je het echt niks vond, maar dat lijkt me sterk, anders zou je er niet heen gaan denk ikedit:
hm, ik zie net dat het in Rotterdam vaker voorkomt
in een vliegtuig heb ik het nog nooit meegemaakt...
bij een toneelstuk ofzo, dan vind ik het normaal
quote:ja ik had ook begrepen dat het in de VS altijd een groot feest is in de bios, wat betreft klappen en joelen dan bij grappen...
Op maandag 17 november 2003 23:29 schreef _Estranged_ het volgende:
hehehe...een paar keer meegemaakt in NYC en ik vond het eerlijk gezegd wel wat hebben....blijkbaar is het daar aan de orde van de dag en ik vond het een stuk minder vervelend dan bv. een irritant groepje hangjeugd wat z'n kop niet kan houden.Gelukkig hebben ze (wat de hangjeugd betreft) tegenwoordig een wat strenger deurbeleid hier in HHW...
Hun plannetje is succesvol en ontkomen de politie: klap klap.
Kom op nou zeg, doe normaal! tis maar een film.
quote:Ja, Camera kan. Daar kom ik alleen nooit dus geen idee of dat een klappubliek is of niet.
Op maandag 17 november 2003 22:25 schreef Roellio het volgende:[..]
Camera
Kan dat?
quote:bij voorpremiere van kill bill in city in amsterdam werd anders luid gejoeld en geklapt.
Op maandag 17 november 2003 19:08 schreef Ifyafeelme het volgende:
niet hier in amsterdam tenminste, anders word die persoon in elkaar geklapt.
quote:Ik heb het ook wel eens meegemaakt bij de Sneak in Groningen. Volgens mij doen ze het daar altijd.
Op maandag 17 november 2003 22:08 schreef Roellio het volgende:[..]
Gewoon stad Groningen.
Vorige week tijdens de Sneak (Love actually)
Op Lowlands(2002) vond ik dat klappen wel gaaf, past precies in de sfeer en maakt de film stukken beter (AP: Goldmember)
Behoorlijk vaag
quote:ik heb laatst ook nog meegemaakt dat er werd geklapt in de bios
Op maandag 17 november 2003 19:06 schreef Roellio het volgende:
Ik was dus vorige week in Groningen naar de bioscoop en het viel me op dat mensen daar klappen in de bioscoop. Bijvoorbeeld als de pauze begint, de film is afgelopen of als er een heel goede grap wordt gemaakt.Ik vind het persoonlijk redelijk debiel om te klappen in de bioscoop maar de mensen in Groningen denken daar blijkbaar anders over. Ik wilde nog integreren door enthousiast mee te gaan klappen en zelfs wat voorzichtige kreten te slaken maar deze integratiepoging werd door mijn bazige vriendin in de kiem gesmoord.
Klappen ze bij jouw in de bios ook
Hier niet
(Alkmaar)
maar dit soort klappen bedoel je natuurlijk nie
quote:Wel
Op maandag 17 november 2003 19:07 schreef SwOoSh het volgende:
das wel erg triestik zou ze uitlachen
zoetermeer ook nie trouwens
quote:Ik weet niet naar welke bios, voorstelling, tijdstip en dag van de week je zat. Maar ik ga vaak naar Pathe in Groningen en heb het paar keer meegemaakt dat men enthiousiast was als er leuke film in de sneak draaide nou kan ik inkomen.
Op maandag 17 november 2003 19:06 schreef Roellio het volgende:
Ik vind het persoonlijk redelijk debiel om te klappen in de bioscoop maar de mensen in Groningen denken daar blijkbaar anders over. Ik wilde nog integreren door enthousiast mee te gaan
quote:Ik wel. ik ga ook redelijk vaak naar Pathé Groningen, maar het komt niet erg vaak voor ofzo. Gewoon een teken dat iedereen genoten heeft van de film, en tja, als iedereen begint te klappen klap ik vrolijk mee.
Op dinsdag 18 november 2003 12:24 schreef Ko-Ko het volgende:[..]
Ik weet niet naar welke bios, voorstelling, tijdstip en dag van de week je zat. Maar ik ga vaak naar Pathe in Groningen en heb het paar keer meegemaakt dat men enthiousiast was als er leuke film in de sneak draaide nou kan ik inkomen.
Echt klappen op het eind heb ik nogniet meegemaakt maar ok.
quote:Jah dat is hetzelfde, aangezien de regiseur en cast van de betreffende film ook in de bioscoop staan.
Op dinsdag 18 november 2003 16:47 schreef Futero het volgende:
Hahaha, vind ik ook zoiets stupids. Net als in een vliegtuig; klappen als ie is geland
quote:Vorige week in Amsterdam bij de voorpremiere van Love Actually applaus na de film, en afgelopen zondag tijdens dezelfde film (kan er maar geen genoeg van krijgen) begonnen mensen te juichen en nee dat was niet van blijdschap omdat de film was afgelopen, ze waren wel degelijk razend enthousiast. En ook een paar keer als er een goede grap was werd die beantwoord met hier en daar klappende mensen! Vond het wel grappig eigenlijk! Ik heb ook weleens dat er irritante koters zitten te bellen en als je er dan wat van zegt moet je je "bek houden" en gooien ze een bak popcorn over je heen. Dat noem ik pas irritant gedrag!
Op maandag 17 november 2003 22:08 schreef Roellio het volgende:[..]
Gewoon stad Groningen.
Vorige week tijdens de Sneak (Love actually)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |