abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14716980
Of omdat Pim Fortuijn overleden is..?
pi_14717043
Merkte t in Rotterdam ook op bij de Tarantino nacht na Kill Bill. Vind t redelijk zinloos om te klappen in de bioscoop, de acteurs horen t toch niet
In het vliegtuig vindtik dat ook altijd zo lomp na t landen, tis gvd de vent zn baan, dan mag ik toch hopen dat ie het beestje ook aan de grond kan zetten.
in het theater is het natuurlijk wat anders, daar klap je alleen niet als je het echt niks vond, maar dat lijkt me sterk, anders zou je er niet heen gaan denk ik

edit:
hm, ik zie net dat het in Rotterdam vaker voorkomt

Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_14717502
ja inderdaad.. het is die gast z'n werk!!! (piloot) je gaat bij de kassa toch ook niet klappen als de kassamevrouw je boodschappen goed heeft gescanned?
  maandag 17 november 2003 @ 23:24:04 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_14717599
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:24 schreef sjukke het volgende:
Hier in brabant niet.
Brabanders zijn relaxed!
  maandag 17 november 2003 @ 23:29:21 #80
39124 _Estranged_
Cruciatus in crucem...
pi_14717733
hehehe...een paar keer meegemaakt in NYC en ik vond het eerlijk gezegd wel wat hebben....blijkbaar is het daar aan de orde van de dag en ik vond het een stuk minder vervelend dan bv. een irritant groepje hangjeugd wat z'n kop niet kan houden.

Gelukkig hebben ze (wat de hangjeugd betreft) tegenwoordig een wat strenger deurbeleid hier in HHW...

Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
[Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
pi_14717858
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:53 schreef tvlxd het volgende:
Ik had dit topic al bekeken vanmiddag en nu keek ik weer, maar nu dacht ik dat het om vechten ging. Stom, niet? .
Dat dacht ik in eerste instantie ook ja.
Een betere titel zou misschien 'applaus in de bioscoop' zijn geweest.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_14718033
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:06 schreef Ache-T het volgende:
Merkte t in Rotterdam ook op bij de Tarantino nacht na Kill Bill. Vind t redelijk zinloos om te klappen in de bioscoop, de acteurs horen t toch niet
In het vliegtuig vindtik dat ook altijd zo lomp na t landen, tis gvd de vent zn baan, dan mag ik toch hopen dat ie het beestje ook aan de grond kan zetten.
in het theater is het natuurlijk wat anders, daar klap je alleen niet als je het echt niks vond, maar dat lijkt me sterk, anders zou je er niet heen gaan denk ik

edit:
hm, ik zie net dat het in Rotterdam vaker voorkomt

in een vliegtuig heb ik het nog nooit meegemaakt...
bij een toneelstuk ofzo, dan vind ik het normaal

pi_14718110
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:29 schreef _Estranged_ het volgende:
hehehe...een paar keer meegemaakt in NYC en ik vond het eerlijk gezegd wel wat hebben....blijkbaar is het daar aan de orde van de dag en ik vond het een stuk minder vervelend dan bv. een irritant groepje hangjeugd wat z'n kop niet kan houden.

Gelukkig hebben ze (wat de hangjeugd betreft) tegenwoordig een wat strenger deurbeleid hier in HHW...

ja ik had ook begrepen dat het in de VS altijd een groot feest is in de bios, wat betreft klappen en joelen dan bij grappen...
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
  maandag 17 november 2003 @ 23:42:39 #84
65739 Mask0rz
Fok! jij of Fok! ik?
pi_14718112
Ik snap ook niet waarom mensen gingen klappen bij de 'The Italian Job'.

Hun plannetje is succesvol en ontkomen de politie: klap klap.

Kom op nou zeg, doe normaal! tis maar een film.

pi_14718501
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:25 schreef Roellio het volgende:

[..]

Camera
Kan dat?

Ja, Camera kan. Daar kom ik alleen nooit dus geen idee of dat een klappubliek is of niet.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  dinsdag 18 november 2003 @ 01:13:30 #86
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_14719366
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:08 schreef Ifyafeelme het volgende:
niet hier in amsterdam tenminste, anders word die persoon in elkaar geklapt.
bij voorpremiere van kill bill in city in amsterdam werd anders luid gejoeld en geklapt.
Ik vond het een vreemde gewaarwording.
Ik heb het eerder meegemaakt bij een speciale vertoning van een Bollywood film.
  dinsdag 18 november 2003 @ 01:19:51 #87
70465 zaartje
...enjoy the little things...
pi_14719436
Bij Kill Bill klapte ik aan het eind van de film wel mijn handen eenmalig in elkaar maar dat was dan meer van het lachen..wat een goede film was dat weer!!!
Maar in Belgie wordt ook niet geklapt...Ik vind dat het wel moet kunnen maar aan de andere kant wat heb je er aan? Het schiet zijn doel voorbij volgens mij!
pi_14719479
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:08 schreef Roellio het volgende:

[..]

Gewoon stad Groningen.
Vorige week tijdens de Sneak (Love actually)

Ik heb het ook wel eens meegemaakt bij de Sneak in Groningen. Volgens mij doen ze het daar altijd.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:25:49 #89
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_14722744
Het ligt eraan naar wat voor een film je gaat en welk publiek er zit. Bij 2 fast 2 furious werd er geklapt, gejoeld etc. Normaal gesproken wordt er alleen hard gelachen of een "whoaw" uitgekraamd bij heftige scenes. (Amsterdam, Pathe Arena)

Op Lowlands(2002) vond ik dat klappen wel gaaf, past precies in de sfeer en maakt de film stukken beter (AP: Goldmember)

Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:27:31 #90
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_14722784
Hier (Rotterdam) klappen ze niet zo vaak. Maar ik ben in de laatste twee weken twee keer naar The Matrix:Revolutions geweest, en twee keer begonnen ze te klappen. Mafketels.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:35:32 #91
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_14722974
Hier in Rotterdam gingen ze in de bios zelfs klappen voor een reclamefilmpje wat ze kennelijk goed vonden

Behoorlijk vaag

(medman original posting)
  dinsdag 18 november 2003 @ 11:13:05 #92
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_14723818
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:06 schreef Roellio het volgende:
Ik was dus vorige week in Groningen naar de bioscoop en het viel me op dat mensen daar klappen in de bioscoop. Bijvoorbeeld als de pauze begint, de film is afgelopen of als er een heel goede grap wordt gemaakt.

Ik vind het persoonlijk redelijk debiel om te klappen in de bioscoop maar de mensen in Groningen denken daar blijkbaar anders over. Ik wilde nog integreren door enthousiast mee te gaan klappen en zelfs wat voorzichtige kreten te slaken maar deze integratiepoging werd door mijn bazige vriendin in de kiem gesmoord.

Klappen ze bij jouw in de bios ook

Hier niet (Alkmaar)

ik heb laatst ook nog meegemaakt dat er werd geklapt in de bios
in de pathe de kuip in rdam. sloeg ook nergens op want de zaal was half leeg en er zaten een paar meisjes op de plek van wat andere jongens en meisjes en toen gingen ze ruzie maken om die plek terwijl de halve zaal leeg was. na wat stevig woorden wisselen zijn er toen aardig wat klappen gevallen. gelukkig werd de film gewoon afgespeeld.

maar dit soort klappen bedoel je natuurlijk nie

Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:18:35 #93
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14725576
haha, klappen in de bioscoop... als je dat bij ons zou doen, zou je de bios uitgeschopt worden denk ik.. als je daar zachtjes zit te praten worden de stilleto's al tevoorschijn gehaald etc..
laatst is er iemand uit de bios gehaald door een heel team van de ME omdat die bij bad boys II zijn afgekorte 9mm tevoorschijn haalde en daar een beetje voorin de zaal mee ging rondzwaaien enzo..
maar echt klappen na een goed stukje, dat ben ik niet gewend in ieder geval... in groningen denken ze zeker dat een film nog een live-optreden is ofzo...
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_14725645
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:07 schreef SwOoSh het volgende:
das wel erg triest

ik zou ze uitlachen

zoetermeer ook nie trouwens

Wel Was een keer met een vriend een film aan het kijken...zaten er een paar dove mensen...die gingen ineens klappen
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:24:18 #95
68156 Ko-Ko
Ko-Ko snoot (GRAPPIG :P)
pi_14725713
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:06 schreef Roellio het volgende:
Ik vind het persoonlijk redelijk debiel om te klappen in de bioscoop maar de mensen in Groningen denken daar blijkbaar anders over. Ik wilde nog integreren door enthousiast mee te gaan
Ik weet niet naar welke bios, voorstelling, tijdstip en dag van de week je zat. Maar ik ga vaak naar Pathe in Groningen en heb het paar keer meegemaakt dat men enthiousiast was als er leuke film in de sneak draaide nou kan ik inkomen.
Echt klappen op het eind heb ik nogniet meegemaakt maar ok.
De kip of het ei, doe mij maar allebij!
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:57:12 #96
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14726627
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:24 schreef Ko-Ko het volgende:

[..]

Ik weet niet naar welke bios, voorstelling, tijdstip en dag van de week je zat. Maar ik ga vaak naar Pathe in Groningen en heb het paar keer meegemaakt dat men enthiousiast was als er leuke film in de sneak draaide nou kan ik inkomen.
Echt klappen op het eind heb ik nogniet meegemaakt maar ok.

Ik wel. ik ga ook redelijk vaak naar Pathé Groningen, maar het komt niet erg vaak voor ofzo. Gewoon een teken dat iedereen genoten heeft van de film, en tja, als iedereen begint te klappen klap ik vrolijk mee.
  dinsdag 18 november 2003 @ 16:47:22 #97
74591 Futero
RrrrrrrRrrrrrr.....
pi_14733422
Hahaha, vind ik ook zoiets stupids. Net als in een vliegtuig; klappen als ie is geland
  dinsdag 18 november 2003 @ 16:51:56 #98
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14733527
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 16:47 schreef Futero het volgende:
Hahaha, vind ik ook zoiets stupids. Net als in een vliegtuig; klappen als ie is geland
Jah dat is hetzelfde, aangezien de regiseur en cast van de betreffende film ook in de bioscoop staan.
pi_14735517
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:08 schreef Roellio het volgende:

[..]

Gewoon stad Groningen.
Vorige week tijdens de Sneak (Love actually)

Vorige week in Amsterdam bij de voorpremiere van Love Actually applaus na de film, en afgelopen zondag tijdens dezelfde film (kan er maar geen genoeg van krijgen) begonnen mensen te juichen en nee dat was niet van blijdschap omdat de film was afgelopen, ze waren wel degelijk razend enthousiast. En ook een paar keer als er een goede grap was werd die beantwoord met hier en daar klappende mensen! Vond het wel grappig eigenlijk! Ik heb ook weleens dat er irritante koters zitten te bellen en als je er dan wat van zegt moet je je "bek houden" en gooien ze een bak popcorn over je heen. Dat noem ik pas irritant gedrag!
pi_14735538
Hier (Heerhugowaard/Alkmaar) ook niet en nog nooit meegemaakt verder... Nogal debiel inderdaad, klappen in de bioscoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')