quote:Woonplaats Velduh City
Op maandag 17 november 2003 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
een gehucht als groningen
quote:Ok ok ok... gehucht groningen in vergelijking met NYC of LA.. al dan niet A'dam..
Op maandag 17 november 2003 19:38 schreef Roellio het volgende:[..]
Woonplaats Velduh City
quote:Dus jij bent er ook zo een...
Op maandag 17 november 2003 19:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het probleem er niet van...boeie
Je zit daar op je gemak, onderuit gezakt met een bakje popcorn in je klauwen. De violen van de achtergrond muziek zwellen aan. De spanning is om te snijden... De moordenaar (in de film...) wordt vermoord en ineens springt iedereen om je heen op en begint wild te klappen en gillen en weet ik veel wat nog meer.
En jij zit daar nog. Geschokt, verward en moederziel alleen. Wtf?
Nee, hier gelukkig niet.
Maar ik vrees dat dat wel gaat gebeuren bij the Night of the Rings (je weet wel; die marathon van LotR)
quote:T geeft een achterlijke indruk tegenover andere mensen, verder is het een soort kudde reflex, als er een klapt volgen er meerdere, en dat is ook niet echt een punt dat bevorderlijk is voor algehele groei als mensheid, kortom, klappen maakt je dom..
Op maandag 17 november 2003 19:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het probleem er niet van...boeie
Klappen.
Een beetje irritant met je grijporganen tegen elkaar slaan. Slaat toch nergenst op?
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:52 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Best grappig eigenlijk, als je er zo over nadenk...Klappen.
Een beetje irritant met je grijporganen tegen elkaar slaan. Slaat toch nergenst op?
quote:Ik in Antwerpen wel. Bij Revolutions
Op maandag 17 november 2003 19:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hier in zeeland gebeurd het ook nooit, in Antwerpen ook nog nooit meegemaakt.
In het vliegtuig klappen is in principe wel redelijk begrijpelijk, omdat het toch een schitterend fenomeen blijft om zo'n lange tijd van de grond af te zijn... Daarentegen doet de piloot echter niets anders dan zijn beroep uitoefenen. Ik klap ook niet iedere keer als de slager voor mij weer een ons gehakt heeft bereid
En nee, daarmee bedoel ik dus geen harry potter ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |