quote:Ik vind het niks
Op woensdag 26 november 2003 16:55 schreef DaMascot het volgende:
www.mp3dump.tk
quote:Ik mis Vader Abraham en het smurfenlied op die geweeldige site.
Op woensdag 26 november 2003 16:58 schreef sop het volgende:[..]
Ik vind het niks
quote:Ik vind het menu een beetje slecht leesbaar, dat blauw op blauw:
www.mp3dump.tk
quote:heb je die disclaimer zelf gemaakt?
Dit is ook mijn nieuwe creatie... www.mp3dump.tkKritiek in alle opzichten is welkom
quote:Gokje: NEE
Op woensdag 26 november 2003 17:41 schreef STFU het volgende:[..]
heb je die disclaimer zelf gemaakt?
quote:is inderdaad kut.
Dit is ook mijn nieuwe creatie... www.mp3dump.tkKritiek in alle opzichten is welkom
quote:anaalkardinaal?
Op woensdag 26 november 2003 19:49 schreef ELTino het volgende:
Cool joh, kijken wat niet gevonden kan worden bij google!Die van mij vind ik dan nog eens veel duidelijker ook en hebben ook nog eens een statement
jij zieke vent
quote:Alleen een voorbeeld hoor (grapje hier in Utrecht
Op woensdag 26 november 2003 23:18 schreef iemoe het volgende:[..]
anaalkardinaal?
jij zieke vent
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:32 schreef ELTino het volgende:[..]
Alleen een voorbeeld hoor (grapje hier in Utrecht
)
slaap lekker!
Commentaar vakjury
Mooi vormgegeven navigatie met de verspringende kleuren en steeds iets gewijzigde balk bovenin. Het is een goed idee om het onderwerp licht te benaderen vanuit verschillende invalshoeken. De jury vindt het wel jammer dat niet geprobeerd is om het onderwerp ook werkelijk vakoverstijgend te benaderen waarbij vanuit het ene vak verbindingen worden gelegd naar een ander vak. Daardoor blijven het allemaal op zichzelf staande onderwerpen. De site kan als het ware vergeleken worden met een orkest waarvan elk instrument afzonderlijk prachtig speelt, maar waarbij geen dirigent is. De site is zeker bruikbaar voor het onderwijs. De handleidingen op de site zijn daarbij zinvolle toevoegingen.
We zijn de winnaars geworden van een aanmoedigingsprijs . Wat vinden jullie nu van dit commentaar?
quote:Ik denk dat ze een punt hebben. Qua site zag het er goed uit.
Op vrijdag 28 november 2003 21:13 schreef Silverado het volgende:
We zijn de winnaars geworden van een aanmoedigingsprijs. Wat vinden jullie nu van dit commentaar?
site is gemaakt met fireworks
en gemaakt voor een RnB feesten organisatie!
graag tips of opbouwende kritiek!!!!!
quote:'t is nog steeds even donker. Vul de site eens met fake content, want zo kunnen we er ook weinig mee. 't zijn nu 4 groene strepen met wat gradient background.
Op vrijdag 28 november 2003 22:15 schreef STFU het volgende:
www.flashfreakz.com
quote:Opdrachtgever heeft de site bekeken met normale beeldscherm instellingen, en meerdere waaronder ik met een TFT scherm komen niet tot conclusie dat deze site zo donker is dat alleen de groene balken opvallen.
Op vrijdag 28 november 2003 22:27 schreef sop het volgende:[..]
't is nog steeds even donker. Vul de site eens met fake content, want zo kunnen we er ook weinig mee. 't zijn nu 4 groene strepen met wat gradient background.
Content als informatie is geen onderdeel van de layout. De opmaak van de content is dat wel degelijk.
quote:Gefeliciteerd! :-)
Op vrijdag 28 november 2003 21:13 schreef Silverado het volgende:
We zijn de winnaars geworden van een aanmoedigingsprijs
quote:Ik zeg ook niet dat er niets te zien is. Ik vind het gewoon te donker. Maar qua layout valt er weinig te zeggen over vier groene strepen, wat gradients en mousovereffectjes.
Op zaterdag 29 november 2003 01:26 schreef STFU het volgende:[..]
Opdrachtgever heeft de site bekeken met normale beeldscherm instellingen, en meerdere waaronder ik met een TFT scherm komen niet tot conclusie dat deze site zo donker is dat alleen de groene balken opvallen.
Dus dat probleem is niet bij mij bekend.
quote:100% mee eens.
Op zondag 30 november 2003 16:35 schreef sop het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat er niets te zien is. Ik vind het gewoon te donker. Maar qua layout valt er weinig te zeggen over vier groene strepen, wat gradients en mousovereffectjes.
Dat bedoelde ik te zeggen. Vandaar de vraag om er wat demo content in te gooien i.p.v. helemaal niets.
quote:sukkel. Lees de openingspost eens. Luie aars.
Op maandag 1 december 2003 11:40 schreef The_Gunman het volgende:
http://www.zoranjankovic.com/
quote:choose youre languages.
welk pixel font is dat trouwens? zet effe een linkje naar het font waar je het gedownload hebt!
quote:iig een goeie host...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |