abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14890443
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:53 schreef iemoe het volgende:
misschien dat er in een ander scherm nog een pr0n-site open stond?
ik heb het vermoeden dat freewebs hier wat mee te maken heeft. Ik weet overigens zeker dat het van die pagina afkwam. Op mijn werk open ik meestal geen pr0n.
  maandag 24 november 2003 @ 16:18:43 #177
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_14890622
quote:
Op maandag 24 november 2003 16:11 schreef sop het volgende:

[..]

ik heb het vermoeden dat freewebs hier wat mee te maken heeft. Ik weet overigens zeker dat het van die pagina afkwam. Op mijn werk open ik meestal geen pr0n.

je hebt helemaal gelijk, hier worden ook een stuk of zes pop-ups geblokkeerd.
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_14890808
@ sop, hoe zorg ik nu dat die default.htm mijn startpagina wordt? Alles naar index.htm renamen? Of kan het simpeler?
  maandag 24 november 2003 @ 16:28:32 #179
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_14890861
quote:
Op maandag 24 november 2003 16:26 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
@ sop, hoe zorg ik nu dat die default.htm mijn startpagina wordt? Alles naar index.htm renamen? Of kan het simpeler?

je beginpagina moet index.html (of index.htm) heten, ik weet niet zeker of index.php ook okee is...geloof van wel, maar dan moet er uiteraard wel php in je source staan. :-)

pi_14890889
Wat moet ik dan veranderen in dat *.css bestand. De links doen het wel maar de plaatjes niet.
pi_14890906
******* Is dus nog niet gelukt *******

Ik dacht dat het overzetten van het plaatje genoeg was. Waar in de code staat welk plaatje die gebruikt?

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 24-11-2003 16:35]

pi_14891680
voeg me maar toe op msn - als je dat hebt, dan vervuilen we het topic niet zo.

ik ga nu naar huis, ben er over een half uurtje.

[Dit bericht is gewijzigd door sop op 24-11-2003 17:34]

pi_14891903
streetlegalfok@hotmail.com
pi_14892742
@_laytsskylighter_: je hebt een zip bestandje in je mailbox hangen.
Unzip het bestandje, zet die allemaal(!) in je webfolder en je bent spekkoper.
Ik heb alles al omgezet naar een beginpagina met index.htm (de andere pagina's werken daar ook mee, je hoeft dus niets meer te doen).

Toedels

pi_14892795
Cool !!
Dat je al die moeite er voor doet!!
pi_14893181
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:37 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Dat je al die moeite er voor doet!!

"It never hurts to help!"
pi_14896130
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:53 schreef RX_Shorty het volgende:
Check it out, het is een simpele maar werkt wel.

www.creativevision.tk

Het werkt. Je enige (goede) punt.

Waarvoor dient die flash intro? Het duurt alleen maar lang om hem te laden en er zit eigenlijk niks in. Subtiel geluid zou niet misstaan en ook iets meer actie bij de intro kan geen kwaad, anders heeft zo'n splash helemaal geen zin. Je skip intro staat trouwens ook veels te veel naar onderen.

grrrrrr......... het is een standaard template van word/frontpage. grrrrrrr..... je code is totaal verneukt. grrrrr........ ik krijg opeens enya op de achtergrond (leuke muziek, alleen ik wil keuze muziek aan/uit hebben) grrrr....... je hebt de site gemaakt in word. grrr..... je hebt voor iedere pagina een ander muziekje in wav-formaat. grrrr..... wat een kut site-check.....

maandag 24 november 2003 @ 23:38:01 #188
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_14905043
quote:
Op maandag 24 november 2003 19:45 schreef ELTino het volgende:

[..]

Het werkt. Je enige (goede) punt.

ook gewoon wavs van anderhalve mb, erg plezierig als je nog op 56k zit.

pi_14905351
http://62.166.29.220/i-ezel/index.php

- Site over eMule (met ed2k-links)
- Gemaakt met Phpnuke, ondertussen al enige dingen aangepast (zo leer ik ook weer wat van php)
- Site bestaat sinds juni
- Was eerst van plan om de site zelf te scripten, maar daar had/heb ik niet genoeg kennis van, maar ik ben wel van plan om een keer overnieuw te schrijven.

pi_14905396
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:14 schreef dossie het volgende:
Hey mensen,

Ik ga misschien een website maken voor een garagebedrijf. Als ze mn voorbeeld leuk vinden dan willen ze wel met me in zee denk ik.
Tis alleen nog maar een plaatje, maar goed.
Tis nog erg ruw aan de kantjes enzo, maarjah...

url-> http://www.dossie.tk

Thnx

Ziet er netjes uit, mooi overzichtelijk (en snel)...standaard, maar wel werkend, en daar gaat het om
  maandag 24 november 2003 @ 23:56:55 #191
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_14905618
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:47 schreef CasB het volgende:
http://62.166.29.220/i-ezel/index.php

- Site over eMule (met ed2k-links)
- Gemaakt met Phpnuke, ondertussen al enige dingen aangepast (zo leer ik ook weer wat van php)
- Site bestaat sinds juni
- Was eerst van plan om de site zelf te scripten, maar daar had/heb ik niet genoeg kennis van, maar ik ben wel van plan om een keer overnieuw te schrijven.

lees de openingspost eens en dat vooral het stukje bij regels en dat met name het stukje over het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum, zoals phpBB, IkonBoard heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.

raad eens waar phpnuke onder valt?

kortom, u gaat helaas niet door voor de koelkast...

Regels:

• Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
  • Hoe lang ben je er mee bezig geweest
  • Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
  • Waarmee heb je je site gemaakt
  • Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
  • Alleen eigen gemaakte sites kunnen hier worden aangeboden
  • Het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum, zoals phpBB, IkonBoard heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.
  • Zorg ervoor dat er geen (reclame)popups bij je site openen. De dot.tk banner is bijvoorbeeld gewoon uit te zetten in je registratie.
  • Het wordt zeer op prijs gesteld als men voor/na het plaatsen van een site, ook zelf de moeite neemt om een site te reviewen.

pi_14907142
Moeten ze dat er maar bij zetten
pi_14908045
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 01:12 schreef CasB het volgende:
Moeten ze dat er maar bij zetten
Waarom heb jij de copyright info er vanaf gehaald? Beetje asociaal.
pi_14910278
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 06:24 schreef sop het volgende:
Waarom heb jij de copyright info er vanaf gehaald? Beetje asociaal.
vraag um gewoon ¤ 100 en dan praten we nergens meer over
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 26 november 2003 @ 12:25:12 #195
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14939839
Ik heb snel een site gemaakt (alleen lay-out) voor een RnB Organisatie voor grote feesten in de Escape en Melkweg bla bla bla verder niet belangrijk!
Gemaakt met fireworks.
Dit is alleen lay-out er valt niet veel te keuren, er komen nog mouseover tricks in!
check hem en kijk wat je vindt: www.watbenje.nl/bootylicious

graag jullie meningen!!

Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  woensdag 26 november 2003 @ 12:28:42 #196
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_14939921
quote:
Op woensdag 26 november 2003 12:25 schreef STFU het volgende:
Ik heb snel een site gemaakt (alleen lay-out) voor een RnB Organisatie voor grote feesten in de Escape en Melkweg bla bla bla verder niet belangrijk!
Gemaakt met fireworks.
Dit is alleen lay-out er valt niet veel te keuren, er komen nog mouseover tricks in!
check hem en kijk wat je vindt: www.watbenje.nl/bootylicious

graag jullie meningen!!

Ziet er nog niet bijster interresant uit. Beejte te donker vind ik.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  woensdag 26 november 2003 @ 12:49:10 #197
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14940392
quote:
Op woensdag 26 november 2003 12:28 schreef Redman het volgende:

[..]

Ziet er nog niet bijster interresant uit. Beejte te donker vind ik.

jah klopt hij's vrij donker, dat komt omdat mijn beeldscherm instelingen behoorlijk licht staan, maar het zou wel verbeteren als ik hem wat lichter maak, en er komt tuurlijk nog wel wat mooie mouse-over effectjes in!
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  woensdag 26 november 2003 @ 12:52:38 #198
54193 H.Y.L
Dat dacht ik...dus!
pi_14940473
Ik heb ook even een site in elkaar geflanst!
Aangezien er bijna in elke branche wel een prijzenoorlog woedt, heb ik een website gemaakt met prijzenoorlogen. Momenteel staan er de wekelijkse aanbiedingen van de supermarkten en de goedkoopste ADSL-aanbieders online. Graag opbouwende kritiek: http://www.prijzenoorlog.com
Geniet!
  woensdag 26 november 2003 @ 13:18:43 #199
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_14941121
quote:
Op woensdag 26 november 2003 12:52 schreef H.Y.L het volgende:
Ik heb ook even een site in elkaar geflanst!
Aangezien er bijna in elke branche wel een prijzenoorlog woedt, heb ik een website gemaakt met prijzenoorlogen. Momenteel staan er de wekelijkse aanbiedingen van de supermarkten en de goedkoopste ADSL-aanbieders online. Graag opbouwende kritiek: http://www.prijzenoorlog.com
Je splash pagina vind ik niet mooi en dan vooral het gebruik van de kleuren. Verder leuke en nuttige website hoop dat je het up to date kunt houden.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  woensdag 26 november 2003 @ 16:55:25 #200
53765 DaMascot
WWW.ALSEENKOGEL.NL.TT
pi_14947363
Dit is ook mijn nieuwe creatie... www.mp3dump.tk

Kritiek in alle opzichten is welkom

check de site: [url]http://www.alseenkogel.nl.tt[/url] de meest heftige billenfoto's van het uitgaancircuit!! GEEN PRON :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')