abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2003 @ 22:43:30 #101
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14802016
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:11 schreef sebX het volgende:

[..]

Het fontis op 1024 inderdaad onleesbaar
hij laat wel snel (heb hier 1 mbit adsl planet)

maar op welke text let jij dan? op wat links naast "FullBloodVersion" staat of wat in de footer en in het midden staat?
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_14807928
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:43 schreef STFU het volgende:
[..]
ik denk dat ze deze tekst bedoelen:

Daar heb ik ook wat problemen mee bij 1600*1200

vrijdag 21 november 2003 @ 09:47:39 #103
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14808726
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 08:58 schreef sop het volgende:

[..]

ik denk dat ze deze tekst bedoelen:

[afbeelding]

Daar heb ik ook wat problemen mee bij 1600*1200

hmmmzzzzz..... dat is juist de bedoeling dat die niet leesbaar is, das juist de stijl die ik wel cool vindt, beetje grungy en pixel!
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  vrijdag 21 november 2003 @ 13:35:28 #104
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_14815271
http://www.freewebs.com/mvbdesign/

staan nog wel wat taal foutjes in!
wat vinden jullie van het uiterlijk?

pi_14815342
Ondanks dat ik met name content leverancier ben voor deze site wil ik hem toch te checken aanbieden.

Het gaat niet over de hele website zelf, maar over een nieuw item; het moblog. Mensen kunnen (nadat ze zich hebben opgegeven) vanaf een mobiele telefoon met camera en e-mail functie een berichtje sturen naar moblog@watnou.com die automatisch geplaatst wordt.

De mailbox leest iedere 10 minuten uit.

Ik wil graag weten of de tool zo compleet is, of dat jullie misschien denken dat er nog extra opties bij moeten komen.

Ohja, dit is de url naar het feitelijke moblog en hier staat nog wat meer info.

Stuur met je telefoon foto's naar het //watnou moblog! Of kijk naar de tieten van Rachel Hunter.
pi_14816130
Naar aanleiding van Seborinks slotje hier gooi ik hem nog is hier. . Wat vinden jullie van tnt-music.com ?

Oude topic:

quote:
Hey ieders ,
Ik heb net mijn nieuwe muziek websiteje af mischien dat julie um is kunnen chekken. Er zit ook een forum bij dus geintreseerde bij deze .
Het is een website van mij een een vriend van mij. Onze bedoeling is om op regionaal niveau feesten te gaan organiseren . Julie hier als muziek kenners ( slijm ) zou ik graag horen dus roept u maar.
We hebben het nog steeds leuk
pi_14816563
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:00 schreef RDC het volgende:
Naar aanleiding van Seborinks slotje hier gooi ik hem nog is hier. . Wat vinden jullie van tnt-music.com ?
Ik zou die nieuws-scroller een tandje of 2 langzamer zetten en is het niet wat vreemd om als je lokaal feesten organiseert je website engels is?
Stuur met je telefoon foto's naar het //watnou moblog! Of kijk naar de tieten van Rachel Hunter.
pi_14816851
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:00 schreef RDC het volgende:
tnt-music.com
ontzettend jammer van je Forum. Het past niet bij de site.
Als je een nieuwsbericht aanklikt zou ik boven de titel ook het lijstje met nieuwsitems laten zien, het kan een keer klikken schelen en da's nooit weg. Verder zou ik de titel van het nieuws item wat groter maken en evt. een klein icoontje ervoor.
Bij nieuwberichten is het ook vaak zo dat de eerste alinea vet gedrukt wordt, zoiets dus:
quote:
2003-11-21 13:36:01 MAGZINE ACCUSES EMINEM OF RACISM

NEW YORK (AP) -- The Source magazine has Eminem on the defensive over a decade-old song that calls black girls "dumb" and depicts them as gold diggers.
In the latest chapter of the Source's campaign against Eminem, Source principals David Mays and Raymond Scott held a press conference to play the recording. It features Eminem, who is white, saying things like: "Black girls are dumb, and white girls are good chicks."

Eminem accepting a Grammy at the Grammy Awards in February

There also is another brief song in which a rapper, who the Source says is Eminem, uses the n-word.

The tape was provided to the magazine by "three white hip-hop fans from Detroit who were peers of Eminem in the early '90s, at the time of the recording," the Source said in a press release Tuesday.

Eminem acknowledged that he made the song deriding black women. He said in a statement it was "something I made out of anger, stupidity and frustration when I was a teenager."

"I'd just broken up with my girlfriend, who was African-American, and I reacted like the angry, stupid kid I was. I hope people will take it for the foolishness that it was, not for what somebody is trying to make it into today."

Regarding the n-word, Eminem's publicist, Dennis Dennehy, told The Associated Press on Thursday: "We haven't heard the first tape and can't confirm whether it's him."

Verder is het een rustige sobere (=positief) site, met eenvoudige navigatie.

Keurig gedaan.

-edit-
Nog over je nieuwsberichten: maak onderscheid in foto's die bij het verhaal horen en foto's die er niet direct bijhoren.
Ik zou in bovenstaand nieuwsbericht de foto van eminem er rechtsboven in plaatsen.
En pas als er foto's geplaatst worden van Eminem die in de boeien wordt geslagen over deze zaak de foto in de tekst plaatsen.

pi_14819642
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:35 schreef The_Gunman het volgende:

Leuk dat je het weer eens probeert!

Lang geleden niet waar, dat je iets van je hebt laten horen. Ik weet nog hoe je 1 a 2 jaar geleden gigantisch werd afgezeken met mvbdesign (terecht) en hoop dat het nu allemaal wat is verbeterd...

Ik begrijp het al gelijk niet. Het heet mvbdesign maar haaien?

Met kreten als 'we cross every sea' en 'sharks' en overal haaien-plaatjes zaai je natuurlijk nogal wat verwarring. Is dit nou een pagina van een developer of van een haaien-fan? Probeer een beetje meer aan te sluiten bij je doelgroep. Ook dingen als 'welkom op mijn pagina' zijn nogal verwarrend. Wat wíl je nou eigenlijk....

Ook mis ik eigenlijk een menu en daarmee ook pagina's. Wie ben je, wat maak je, waarom, hoe, contact, portfolio enzo. Nu staat portfolio gewoon los op de frontpage geplaatst in een iframe.

Je source is ook een mess en klopt van geen kanten. Als je zegt dat een pagina HTML 4.01 trans is, dan moet hij ook wel door de validator heen komen (wat hij nu níet doet). Op de frontpage 10 fouten, maar ook 10 andere fouten op je portfolio-iframe.

Overigens heb je een aantal CU2-site ( ! ) in je portfolio staan....

Ik wil niet lullig zijn, maar je bent in 1 (2 kan ook) jaar eigenlijk niks opgeschoten. Je hebt nog steeds geen idee hoe een pagina eruit moet zien en wat een behoorlijke indeling is. Daarnaast kan je je niet inleven in potentiële opdrachtgevers die geen CU2-site in je portfolio willen zien staan en marketing is ook niet echt je beste vak. Ook je source is een grote rotzooi en geen php of asp te bekennen.

Dit is eigenlijk dezelfde conclusie als toen, als ik het zo eens bekijk. Ik vind je een aardige jongen, maar het idee van vormgever kan je beter laten varen op deze manier

pi_14819821
alle IFrames hebben ook dezelfde naam, dus enige interactiviteiten tussen Pagina/Iframes kunnen niet eens plaatsvinden.
Verder snap ik zowiezo al niet waarom je IFrames gebruikt.
Ik krijg (net als elTino) de indruk dat je net zo lang dingen bij elkaar harkt tot ieder afzonderlijk dingetje er wel aardig uitziet, op die manier krijg je niet een geheel.

Again: dit is echt niet om je af te zeiken, maar ik kan er gewoon niet veel positiefs over zeggen. Als webdesign bedrijfje heb ik gewoon weinig vertrouwen in je. Je hebt er de vaardigheden niet voor.

vrijdag 21 november 2003 @ 16:11:14 #111
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14820158
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:35 schreef The_Gunman het volgende:

ziet er wel gelikt uit, ik gebruik ook die fontypes in mn testsite www.watbenje.nl/ntce/new
font: Base02
  vrijdag 21 november 2003 @ 16:13:16 #112
2738 Knut
Loyal Dog
pi_14820228
Zou men mijn "nieuwe" weblog eventueel even kunnen keuren ?

Inhoudelijk nog niet helemaal 100% maar ik geloof dat ik toch wel bij de afronding in de buurt begin te komen.

edit : Link erbij

http://www.loyaldog.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 21-11-2003 16:14]

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 21 november 2003 @ 16:13:43 #113
14806 CrashOne
100% compliant
pi_14820249
Tevens zijn tabellen niet bedoelt voor layout, hiervoor gebruik je css.
pi_14820441
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 16:13 schreef Knut het volgende:
Zou men mijn "nieuwe" weblog eventueel even kunnen keuren ?

Inhoudelijk nog niet helemaal 100% maar ik geloof dat ik toch wel bij de afronding in de buurt begin te komen.

edit : Link erbij

Heel erg vervelende lay-out, echt onleesbaar gewoon. Heb letterlijk 6 seconden gekeken naar je site en toen snel weggeklikt. Je zou de kaders rond de posts beter als rechte lijnen kunnen neerzetten, ipv die stippellijn...
  vrijdag 21 november 2003 @ 16:34:39 #115
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14820891
www.watbenje.nl/ntce/new
ja... de site is nu helemaal af (layout dan).
Heb er nog een preloader ingeknalt met een musicplayertje
en wil graag weten wat jullie van het eindresultaat vinden.
Gemaakt met: Kladblok (tabel met editor).
Images: Fireworks MX.
Menu: Kladblok.
MusicPlayer: met simpel een iframe (als iemand iets beters heeft, GRAAG!).
Stijl: Grungy en Pixel.
Voor: www.ntce.tk

graag jullie meningen over layout.
graag opbouwende kritiek voor zover nodig!

pi_14821070
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 16:34 schreef STFU het volgende:
www.watbenje.nl/ntce/new
ik vind het een zwart blok met tabbladen. Ik kan er niet heel veel meer van maken zonder content. Zet er desnoods wat data van www.lipsum.com in.
1 opmerking: je tabbladen zijn ook in het zwarte gedeelte nog klikbaar, dat lijkt me niet nodig.
pi_14821157
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 16:13 schreef Knut het volgende:
Ik vind je tekst te dicht langs de borders lopen (zowel links,boven als onder).
Ik zou de titels van de logitems in een groter lettertype en bold maken. Ze vallen nu niet echt op.
De stippellijntjes maken het geheel nogal onrustig.
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:08:21 #118
14806 CrashOne
100% compliant
pi_14821869
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 16:34 schreef STFU het volgende:
[..]
Loading, please wait...
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:11:23 #119
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_14821973
Ik heb een mysql-loos filesysteem gemaakt.
Dit systeem haalt alle files uit mapjes op de server en zet ze op volgorde van type onder elkaar.
Ook kan er gesorteerd worden op type.
Ik heb er ook pictogrammen bij gemaakt en de filesize laten showen.
Er zit een info-functie in die info over de file geeft dat je weer hebt geschreven bij de upload pagina.
Die uploadpagina kan natuurlijk gewoon uploaden maar schrijft ook de file weg naar het mapje van de extensie.
Andere extensies worden geweigerd.
Er is ook een admin pagina waar je de downloadcounters kan resetten en ook een luistertip kan aanwijzen. Hier kan ook een bestand worden verwijderd.
Nou kun je natuurlijk niks uploaden als gast (of de admin pagina zien) maar dit geeft je een impressie.

Het design is ook van mijn hand, inclusief het leuke matrix menu dingetje.

Dus als jullie es willen kijken, www.cerror.tk .

En als iemand dit keer wel es ff zou willen melden?

Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_14822410
@cerror.tk

Ik vind het geheel nogal grijs en het matrix menu dingetje vind ik maar onhandig eigenlijk, als je met je muis over het menu gaat kun je niet meer zien waar je op klikt.
Als je op het Cerror logo klikt opent er trouwens nog een cerror.tk in een nieuw window
Je guestbook vind ik trouwens niet mooi, het oogt rommelig. Zorg dat naam en datum/tijd netjes onder elkaar zijn uitgelijnd, dat scheelt echt een hoop.

Verder vind ik er niet zoveel van eigenlijk. 't is allemaal netjes verzorgt daar niet van. Maar ik mis wat.

pi_14822423
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 17:08 schreef CrashOne het volgende:

[..]

Loading, please wait...

Ik wacht nog steeds CrashOne...
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:32:32 #122
14806 CrashOne
100% compliant
pi_14822542
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 17:27 schreef sop het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds CrashOne...

Ik ook

vrijdag 21 november 2003 @ 17:36:15 #123
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14822615
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 17:32 schreef CrashOne het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik ook

wat voor verbinding heb je? en welke browser?
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:37:46 #124
14806 CrashOne
100% compliant
pi_14822648
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 17:36 schreef STFU het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op vrijdag 21 november 2003 17:32 schreef CrashOne het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik ook <hr></blockquote>wat voor verbinding heb je? en welke browser?

Tiscali 2Mbit met Mozilla 1.5
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:45:28 #125
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14822816
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 17:37 schreef CrashOne het volgende:

[..]

Tiscali 2Mbit met Mozilla 1.5

hmmmzzz.... opmerkelijk!
ik neem aan dat je hem al gerefreshed hebt? zo ja dan moet ik mn preloader aanpassen.
of eruit trappen!
wat zeggen jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')