quote:maar op welke text let jij dan? op wat links naast "FullBloodVersion" staat of wat in de footer en in het midden staat?
Op donderdag 20 november 2003 22:11 schreef sebX het volgende:[..]
Het fontis op 1024 inderdaad onleesbaar
hij laat wel snel (heb hier 1 mbit adsl planet)
quote:ik denk dat ze deze tekst bedoelen:
Op donderdag 20 november 2003 22:43 schreef STFU het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wat problemen mee bij 1600*1200
quote:hmmmzzzzz..... dat is juist de bedoeling dat die niet leesbaar is, das juist de stijl die ik wel cool vindt, beetje grungy en pixel!
Op vrijdag 21 november 2003 08:58 schreef sop het volgende:[..]
ik denk dat ze deze tekst bedoelen:
Daar heb ik ook wat problemen mee bij 1600*1200
staan nog wel wat taal foutjes in!
wat vinden jullie van het uiterlijk?
Het gaat niet over de hele website zelf, maar over een nieuw item; het moblog. Mensen kunnen (nadat ze zich hebben opgegeven) vanaf een mobiele telefoon met camera en e-mail functie een berichtje sturen naar moblog@watnou.com die automatisch geplaatst wordt.
De mailbox leest iedere 10 minuten uit.
Ik wil graag weten of de tool zo compleet is, of dat jullie misschien denken dat er nog extra opties bij moeten komen.
Ohja, dit is de url naar het feitelijke moblog en hier staat nog wat meer info.
Oude topic:
quote:
Hey ieders,
Ik heb net mijn nieuwe muziek websiteje af mischien dat julie um is kunnen chekken. Er zit ook een forum bij dus geintreseerde bij deze .
Het is een website van mij een een vriend van mij. Onze bedoeling is om op regionaal niveau feesten te gaan organiseren . Julie hier als muziek kenners ( slijm) zou ik graag horen dus roept u maar.
quote:Ik zou die nieuws-scroller een tandje of 2 langzamer zetten en is het niet wat vreemd om als je lokaal feesten organiseert je website engels is?
Op vrijdag 21 november 2003 14:00 schreef RDC het volgende:
Naar aanleiding van Seborinks slotje hier gooi ik hem nog is hier.. Wat vinden jullie van tnt-music.com ?
quote:ontzettend jammer van je Forum. Het past niet bij de site.
Op vrijdag 21 november 2003 14:00 schreef RDC het volgende:
tnt-music.com
quote:Verder is het een rustige sobere (=positief) site, met eenvoudige navigatie.
2003-11-21 13:36:01 MAGZINE ACCUSES EMINEM OF RACISMNEW YORK (AP) -- The Source magazine has Eminem on the defensive over a decade-old song that calls black girls "dumb" and depicts them as gold diggers.
In the latest chapter of the Source's campaign against Eminem, Source principals David Mays and Raymond Scott held a press conference to play the recording. It features Eminem, who is white, saying things like: "Black girls are dumb, and white girls are good chicks."Eminem accepting a Grammy at the Grammy Awards in February
There also is another brief song in which a rapper, who the Source says is Eminem, uses the n-word.
The tape was provided to the magazine by "three white hip-hop fans from Detroit who were peers of Eminem in the early '90s, at the time of the recording," the Source said in a press release Tuesday.
Eminem acknowledged that he made the song deriding black women. He said in a statement it was "something I made out of anger, stupidity and frustration when I was a teenager."
"I'd just broken up with my girlfriend, who was African-American, and I reacted like the angry, stupid kid I was. I hope people will take it for the foolishness that it was, not for what somebody is trying to make it into today."
Regarding the n-word, Eminem's publicist, Dennis Dennehy, told The Associated Press on Thursday: "We haven't heard the first tape and can't confirm whether it's him."
Keurig gedaan.
-edit-
Nog over je nieuwsberichten: maak onderscheid in foto's die bij het verhaal horen en foto's die er niet direct bijhoren.
Ik zou in bovenstaand nieuwsbericht de foto van eminem er rechtsboven in plaatsen.
En pas als er foto's geplaatst worden van Eminem die in de boeien wordt geslagen over deze zaak de foto in de tekst plaatsen.
quote:Leuk dat je het weer eens probeert!
Op vrijdag 21 november 2003 13:35 schreef The_Gunman het volgende:
http://www.freewebs.com/mvbdesign/staan nog wel wat taal foutjes in!
Lang geleden niet waar, dat je iets van je hebt laten horen. Ik weet nog hoe je 1 a 2 jaar geleden gigantisch werd afgezeken met mvbdesign (terecht) en hoop dat het nu allemaal wat is verbeterd...
Ik begrijp het al gelijk niet. Het heet mvbdesign maar haaien?
Met kreten als 'we cross every sea' en 'sharks' en overal haaien-plaatjes zaai je natuurlijk nogal wat verwarring. Is dit nou een pagina van een developer of van een haaien-fan? Probeer een beetje meer aan te sluiten bij je doelgroep. Ook dingen als 'welkom op mijn pagina' zijn nogal verwarrend. Wat wíl je nou eigenlijk....
Ook mis ik eigenlijk een menu en daarmee ook pagina's. Wie ben je, wat maak je, waarom, hoe, contact, portfolio enzo. Nu staat portfolio gewoon los op de frontpage geplaatst in een iframe.
Je source is ook een mess en klopt van geen kanten. Als je zegt dat een pagina HTML 4.01 trans is, dan moet hij ook wel door de validator heen komen (wat hij nu níet doet). Op de frontpage 10 fouten, maar ook 10 andere fouten op je portfolio-iframe.
Overigens heb je een aantal CU2-site ( ! ) in je portfolio staan....
Ik wil niet lullig zijn, maar je bent in 1 (2 kan ook) jaar eigenlijk niks opgeschoten. Je hebt nog steeds geen idee hoe een pagina eruit moet zien en wat een behoorlijke indeling is. Daarnaast kan je je niet inleven in potentiële opdrachtgevers die geen CU2-site in je portfolio willen zien staan en marketing is ook niet echt je beste vak. Ook je source is een grote rotzooi en geen php of asp te bekennen.
Dit is eigenlijk dezelfde conclusie als toen, als ik het zo eens bekijk. Ik vind je een aardige jongen, maar het idee van vormgever kan je beter laten varen op deze manier
Again: dit is echt niet om je af te zeiken, maar ik kan er gewoon niet veel positiefs over zeggen. Als webdesign bedrijfje heb ik gewoon weinig vertrouwen in je. Je hebt er de vaardigheden niet voor.
quote:ziet er wel gelikt uit, ik gebruik ook die fontypes in mn testsite www.watbenje.nl/ntce/new
Op vrijdag 21 november 2003 13:35 schreef The_Gunman het volgende:
http://www.freewebs.com/mvbdesign/staan nog wel wat taal foutjes in!
Inhoudelijk nog niet helemaal 100% maar ik geloof dat ik toch wel bij de afronding in de buurt begin te komen.
edit : Link erbij
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 21-11-2003 16:14]
quote:Heel erg vervelende lay-out, echt onleesbaar gewoon. Heb letterlijk 6 seconden gekeken naar je site en toen snel weggeklikt. Je zou de kaders rond de posts beter als rechte lijnen kunnen neerzetten, ipv die stippellijn...
Op vrijdag 21 november 2003 16:13 schreef Knut het volgende:
Zou men mijn "nieuwe" weblog eventueel even kunnen keuren ?Inhoudelijk nog niet helemaal 100% maar ik geloof dat ik toch wel bij de afronding in de buurt begin te komen.
edit : Link erbij
graag jullie meningen over layout.
graag opbouwende kritiek voor zover nodig!
quote:ik vind het een zwart blok met tabbladen. Ik kan er niet heel veel meer van maken zonder content. Zet er desnoods wat data van www.lipsum.com in.
Op vrijdag 21 november 2003 16:34 schreef STFU het volgende:
www.watbenje.nl/ntce/new
quote:Ik vind je tekst te dicht langs de borders lopen (zowel links,boven als onder).
Op vrijdag 21 november 2003 16:13 schreef Knut het volgende:
http://www.loyaldog.nl
Het design is ook van mijn hand, inclusief het leuke matrix menu dingetje.
Dus als jullie es willen kijken, www.cerror.tk .
En als iemand dit keer wel es ff zou willen melden?
Ik vind het geheel nogal grijs en het matrix menu dingetje vind ik maar onhandig eigenlijk, als je met je muis over het menu gaat kun je niet meer zien waar je op klikt.
Als je op het Cerror logo klikt opent er trouwens nog een cerror.tk in een nieuw window
Je guestbook vind ik trouwens niet mooi, het oogt rommelig. Zorg dat naam en datum/tijd netjes onder elkaar zijn uitgelijnd, dat scheelt echt een hoop.
Verder vind ik er niet zoveel van eigenlijk. 't is allemaal netjes verzorgt daar niet van. Maar ik mis wat.
quote:Ik wacht nog steeds CrashOne...
Op vrijdag 21 november 2003 17:08 schreef CrashOne het volgende:[..]
Loading, please wait...
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 17:27 schreef sop het volgende:[..]
Ik wacht nog steeds CrashOne...
Ik ook
quote:wat voor verbinding heb je? en welke browser?
Op vrijdag 21 november 2003 17:32 schreef CrashOne het volgende:[..]
Ik ook
quote:Tiscali 2Mbit met Mozilla 1.5
Op vrijdag 21 november 2003 17:36 schreef STFU het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op vrijdag 21 november 2003 17:32 schreef CrashOne het volgende:[..]
Ik ook
<hr></blockquote>wat voor verbinding heb je? en welke browser?
quote:hmmmzzz.... opmerkelijk!
Op vrijdag 21 november 2003 17:37 schreef CrashOne het volgende:[..]
Tiscali 2Mbit met Mozilla 1.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |