quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:57 schreef cerror het volgende:[..]
Maar DIV zuigt....
quote:Pas op je woorden jongeman
Op woensdag 19 november 2003 09:57 schreef cerror het volgende:[..]
Maar DIV zuigt....
quote:Dit is een goede manier voor een preloader zonder flash te gebruiken. Ik ga die eens proberen! Best originele oplossing
Op woensdag 19 november 2003 09:54 schreef sop het volgende:
Een manier is:
Zet je hele pagina in een DIV. Zet de style daar op "visibility:hidden"
Zet eroverheen een DIV met een preload dingetje.Vervolgens maak je een javascript event body_onload
En maak je de innerHTML van het preloaddingetje leeg en zet je de visibility van je eigenlijke pagina (die div dus) weer aan.
quote:ik ben daar ook naar op zoek!
Op woensdag 19 november 2003 10:05 schreef ELTino het volgende:[..]
Gewoon een leuke mdi op de achtergrond die je niet meer kan uitkrijgen
Ik heb het al wel gemaakt inc. de loops, alleen bij het laden van iedere pagina start hij het geluid opnieuw. Ik kan het met frames doen alleen die háát ik. Of alle content in een iframe doen en de muziek apart maar dan moet ik weer met iframe's gaan werken terwijl ik da tliever niet doe. Is er een andere mogelijkheid?
quote:maar zie inderdaad als enige oplossing een inline-frame van 1x1 px.
Op woensdag 19 november 2003 10:12 schreef STFU het volgende:[..]
ik ben daar ook naar op zoek!
ik kan alleen brakke scripjes vinden.
code:<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Begin
function loadImages() {
if (document.getElementById) { // DOM3 = IE5, NS6
document.getElementById('hidepage').style.visibility = 'hidden';
}
else {
if (document.layers) { // Netscape 4
document.hidepage.visibility = 'hidden';
}
else { // IE 4
document.all.hidepage.style.visibility = 'hidden';
}
}
}
// End -->
</script>
</head><body OnLoad="loadImages()">
<!-- PRELOADER -->
<div id="hidepage"
style="position: absolute;
left:0px;
top:0px;
background-color: #253E6C;
layer-background-color: #253E6C;
height: 100%;
width: 100%;"><table height="100%" width="100%" align="center">
<tr><td valign="middle" align="center">
Page loading ... Please wait
</td></tr></table></div>
quote:De preloader zelf heb ik al zoals je kan zien in mijn source. Je kan gewoon het scriptje gebruiken dat je online vind. Alleen een echte preloader is natuurlijk altijd lastig in de zin van om echt een progress-bar te laten zien zonder flash te gebruiken...
Op woensdag 19 november 2003 10:17 schreef STFU het volgende:[..]
maar zie inderdaad als enige oplossing een inline-frame van 1x1 px.
quote:kga thuis effe uitgebreid checken, vanavond meer
Op dinsdag 18 november 2003 23:18 schreef ELTino het volgende:
Zo. Nu mag ik een keer
Psychologen Praktijk van Den Helder. ![]()
Is het mooier als ik die witte randen tussen de tables weghaal? Dus met cellspacing = 0 enzo?
quote:Ik zie de witte randen amper door de lichte kleur van de tabel. Ook die tabbladen zijn amper zichtbaar.
Op woensdag 19 november 2003 15:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
www.ppdh.nl
quote:Hm, zal er eens naar kijken. Bedankt voor je respons.
Op woensdag 19 november 2003 15:24 schreef sop het volgende:[..]
Ik zie de witte randen amper door de lichte kleur van de tabel. Ook die tabbladen zijn amper zichtbaar.
de knoppen (bijvoorbeeld: "Hulpverleningsaanbod") hebben weer een andere achtergrondkleur. En die past er eigenlijk niet echt bij, hoewel die er wel op lijkt (ook heel licht), maar het stoort.
In je plaatje (dat gedeeltelijk transparant lijkt te moeten zijn) zie je ook veel verschil in de achtergrondkleur van het plaatje zelf en de achtergrondkleur van de tabel.
Daarom krijg ik er een beetje een knullige indruk van.
quote:het is mooier als je hem op "0" zet ja, maak meer gebruik van graphics en speel wat met contrast of wat donkere tinten!
Op woensdag 19 november 2003 15:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
www.ppdh.nlPsychologen Praktijk van Den Helder.
Is het mooier als ik die witte randen tussen de tables weghaal? Dus met cellspacing = 0 enzo?
en zet je frame border op "0" frameborder="0" dat voorkomt die grijze rand in je IFRAME.
Kom eens kijken als je wil http://schuilplaats.mine.nu:15000
reacties kun je via de site geven.
Als er beveiligings lekken zijn wil ik die heel graag weten!!
Alvast bedankt voor de moeite!
quote:in de openingspost van dit topic staat toch duidelijk dat er alleen eigengemaakte site mogen worden gepost
Op woensdag 19 november 2003 17:33 schreef Anthraxx het volgende:
Om sites te checken hebben we een topic lopen in het Digital forum: Site Checks deel 22 - aub GEEN spam!Deze gaat op slot omdat het niet hier thuishoort. De openingspost kun je in het bovenstaande topic kwijt.
quote:Is dat zo? Want ik kan er niks over vinden in mijn dot.tk profiel/domain list
Op maandag 17 november 2003 18:36 schreef UncleJim het volgende:
Regels:
- Zorg ervoor dat er geen (reclame)popups bij je site openen. De dot.tk banner is bijvoorbeeld gewoon uit te zetten in je registratie.
Wie is er dan verantwoordelijk voor dat de site is, zoals ie nu is??? Als je die site op je server butst stelt het nog geen klote voor hoor. Ik wil ook weten of er beveiligings gaten zijn die ik moet weten vandaar.
Je moet niet kijken hoor. Ik vraag het je alleen maar! En ik werd naar dit topic verwezen. Dus heb je nog meer te zeiken? Dan ga maar naar de klaagbaak.
quote:hier valt phpnuke dus ook onder, de fout ligt niet bij jou. maar vooral bij de desbetrefende mod
Op maandag 17 november 2003 18:36 schreef UncleJim het volgende:
Regels:
- Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
- Hoe lang ben je er mee bezig geweest
- Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
- Waarmee heb je je site gemaakt
- Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
- Alleen eigen gemaakte sites kunnen hier worden aangeboden
- Het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum, zoals phpBB, IkonBoard heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.
- Zorg ervoor dat er geen (reclame)popups bij je site openen. De dot.tk banner is bijvoorbeeld gewoon uit te zetten in je registratie.
- Het wordt zeer op prijs gesteld als men voor/na het plaatsen van een site, ook zelf de moeite neemt om een site te reviewen.
quote:Natuurlijk ook wel gedeeltelijk bij hem omdat hij eerst de regels moet lezen...
Op woensdag 19 november 2003 18:06 schreef masuyo het volgende:[..]
hier valt phpnuke dus ook onder, de fout ligt niet bij jou. maar vooral bij de desbetrefende mod
quote:Zucht. Ja. Even een screenie (kan volgende keer in de openingspost worden opgenomen als linkje)
Op woensdag 19 november 2003 17:47 schreef Digibeet het volgende:[..]
Is dat zo? Want ik kan er niks over vinden in mijn dot.tk profiel/domain list
quote:Ben je nou zo dom of doe je maar zo?
Op woensdag 19 november 2003 19:21 schreef FlyingFox het volgende:
Waar kan ik de .tk banner uitzetten?
Maaar.. als je hem uitklikt kan je geen great dot tk polo shirt winnen hoor...
quote:Are you kidding me or what?
Op woensdag 19 november 2003 19:21 schreef FlyingFox het volgende:
Waar kan ik de .tk banner uitzetten?
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:24 schreef Renoud het volgende:[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar zo?
lees even de post boven je..
quote:*proest!
Op woensdag 19 november 2003 19:25 schreef ELTino het volgende:
Are you kidding me or what?
Excuus!
quote:Shit, ik dacht dat je die griet in dat shirt kon winnen :/
Op woensdag 19 november 2003 19:24 schreef Renoud het volgende:[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar zo?
lees even de post boven je..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |