abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14732902
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:15 schreef UncleJim het volgende:

[Geblaat, maar de vormgeving rondom de flash is geript en de flash zal ook niet helemaal zelf zijn bedacht]

[..]

Je zou eens op mijn Cu2 kunnen kijken, www.cu2.nl/MartijnLiessel. Voor school heb ik laatst www.kunstmatigeintelligentie.tk gemaakt, maar dat is ook in een paar lessen in elkaar geflanst. Bedankt voor je reactie!

Ik dacht dat je originele ideeën zo had en was benieuwd naar meer eye-candy....

(een CU2 opgeven als site is btw not-done)

dinsdag 18 november 2003 @ 16:26:45 #27
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_14732964
Mijn link dan ook maar even
Zowel als in mijn signature, http://www.scholieren-online.nl .
Ik heb hem al door een leraar ICT design laten keuren op school, en hij vond hem er strak en netjes uitzien. Nu graag jullie meningen
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_14735103
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 16:26 schreef ICTservice het volgende:
http://www.scholieren-online.nl .
Ik geloof dat je alleen een header en een linker menutje zelf hebt gemaakt.
De rest:
Statistieken door webmasternick (WebmasterCity)
School en Vrijetijd Powered by RW::Download v2.0.3 lite - © 2003 RW::Scripts
Overige Diensten: die zijn niet van jou, zo stel je ze wel voor.
Forum door Invision Board

Wat wilde je nu laten checken?! je header en je linker menu (de rest is niet volgens de regels van dit topic).

dinsdag 18 november 2003 @ 18:03:58 #29
51384 Renoud
Renoud Harmsen
pi_14735176
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:00 schreef sop het volgende:

[..]

De rest:

Wat wilde je nu laten checken?! je header en je linker menu (de rest is niet volgens de regels van dit topic).

webmasternick WMCity

ik sluit mij trouwens hier bij aan..

dinsdag 18 november 2003 @ 18:42:44 #30
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14736176
Tinoweb, you tip it, we rip it.

Tino snap het wel
Dude komt onze LR preview hier ook?

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_14738630
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:42 schreef Sjoewe het volgende:
Tinoweb, you tip it, we rip it.

Tino snap het wel
Dude komt onze LR preview hier ook?

Ssssssssssst. Donker verleden

Maar ik wacht nog even op de nieuwe previews met betere kleuren...

dinsdag 18 november 2003 @ 20:54:53 #32
14806 CrashOne
100% compliant
pi_14739871
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:18 schreef UncleJim het volgende:
Ik verander mijn site trouwens eens in de paar weken bijna helemaal, dus nu heb ik idd www.casparclaasen.com gebruikt, maar dat heb ik pas gedaan nadat ik 'm op sitechecks geplaatst heb. Alleen de achtergrond is trouwens van die site.
En het memu heb je van http://www.flashfocus.nl/ShowDetail.asp?NewsId=3580

Lekkere site zeg.....

dinsdag 18 november 2003 @ 21:04:51 #33
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_14740178
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:00 schreef sop het volgende:

[..]

De rest:

De opzet etc. Ik ben zelf niet goed in scripten, maar wilde een scholierensite oprichten. Ik kan hem met die tools goed beheren etc. Iemand die een werkstuk zoekt kijkt echt niet waar de scripts vandaan komen.
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
  dinsdag 18 november 2003 @ 21:27:23 #34
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14740856
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 20:54 schreef CrashOne het volgende:

[..]

En het memu heb je van http://www.flashfocus.nl/ShowDetail.asp?NewsId=3580

Lekkere site zeg.....

jah klopt die kwam me al zo bekend voor.... stond vroeger altijd op www.flashfreaks.nl nu www.flashfocus.nl.
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_14741292
www.chickenman.nl/new
is een portfolio site van me, ik ben er mee bezig, moet alleen nog inhoud enzo erin zetten.
zeg ff wat jullie er van vinden aub
pi_14741588
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:41 schreef ChickenMan het volgende:
www.chickenman.nl/new
is een portfolio site van me, ik ben er mee bezig, moet alleen nog inhoud enzo erin zetten.
zeg ff wat jullie er van vinden aub
Ik zou em wat ruimte geven aan de bovenkant, vind em nu zo 'omhooggedrukt', en ik zou de rondingen ronder laten verlopen, of hoekiger, maar niet zo halverwege ertussenin, en als laatste denk ik dat waar je text staat het wel lichter kan (lichter dan je knoppen)

Verder vind ik em best cool!

pi_14744328
Zo. Nu mag ik een keer

Omdat ik de laatste tijd steeds meer van fotografie ga houden, heb ik maar eens wat foto's online gezet in een leuk jasje natuurlijk. Het doel van de website is mijn foto's te delen, want ze zijn namelijk allemaal in hoge resolutie beschikbaar. Bovendien houden wij thuis erg van reizen dus wat is nou mooier dan in Praag of waar dan ook mooi foto's te schieten.

Mijn site is dus een beetje bedoeld voor iedereen en als een soort homepage. De site is gemaakt in PHP, PS en HomeSite.

Hij is HTML 4.01 Transistional en ook de CSS klopt als een bus. Verder is ie niet gejat van andere sites en alles is zelf geschreven etc. etc. etc. (om alvast mensen voor te zijn die ik heb afgezeken )

Wat ik graag zou willen weten is hoe men de vormgeving vind en of het lekker en snel navigeert. Wat zijn overigens nog onmisbare features bij deze site? Sjoewe merkte al browse-knoppen als volgende en vorige foto op. De muziek gaat het ook nog doen maar moet ik nog eventjes iets op vinden dat hij niet de hele tijd opnieuw gaat spelen (de muziek) bij het refreshen van een foto.

Ik hoor het allemaal graag

Natuurlijk niet de link vergeten:

http://www.curabell.nl/projects/tinoweb

dinsdag 18 november 2003 @ 23:45:24 #38
14806 CrashOne
100% compliant
pi_14745136
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:18 schreef ELTino het volgende:
Zo. Nu mag ik een keer

Omdat ik de laatste tijd steeds meer van fotografie ga houden, heb ik maar eens wat foto's online gezet in een leuk jasje natuurlijk. Het doel van de website is mijn foto's te delen, want ze zijn namelijk allemaal in hoge resolutie beschikbaar. Bovendien houden wij thuis erg van reizen dus wat is nou mooier dan in Praag of waar dan ook mooi foto's te schieten.

Mijn site is dus een beetje bedoeld voor iedereen en als een soort homepage. De site is gemaakt in PHP, PS en HomeSite.

Hij is HTML 4.01 Transistional en ook de CSS klopt als een bus. Verder is ie niet gejat van andere sites en alles is zelf geschreven etc. etc. etc. (om alvast mensen voor te zijn die ik heb afgezeken )

Wat ik graag zou willen weten is hoe men de vormgeving vind en of het lekker en snel navigeert. Wat zijn overigens nog onmisbare features bij deze site? Sjoewe merkte al browse-knoppen als volgende en vorige foto op. De muziek gaat het ook nog doen maar moet ik nog eventjes iets op vinden dat hij niet de hele tijd opnieuw gaat spelen (de muziek) bij het refreshen van een foto.

Nor een beetje leeg, maar voor wat er nu te beoordelen valt:
De stijl is wel mooi/netjes alleen een beetje te clean en leeg naar mijn idee.
Tevens kan je alle tabellen ook weg laten de complete layout in css doen curabell.nl maak je netter gebruik van css, dus je kan het in ieder geval wel (natuurlijk ook even de eerste tekst )

Denk je geen ruimte problemen te krijgen als je meer lokatie's en foto's toe gaat voegen?

woensdag 19 november 2003 @ 00:17:58 #39
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14745998
quote:
Zo. Nu mag ik een keer

ik neem aan dat je flash gaat gebruiken in je site?
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  woensdag 19 november 2003 @ 00:29:17 #40
14806 CrashOne
100% compliant
pi_14746235
quote:
Op woensdag 19 november 2003 00:17 schreef STFU het volgende:

[..]

ik neem aan dat je flash gaat gebruiken in je site?

quote:
Ik denk het dus niet
pi_14746737
quote:
Zo. Nu mag ik een keer

doe even je plaatjes een vaste grootte of anders preload, vet irritant dat die complete site 20 verschillende vormen aanneemt tijdens het laden

komt ook omdat ik geen temporary files opsla en dus elke keer weer het moet zien

pi_14747177
grrr. Je hoeft toch niet de gehele post te quoten
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:04 schreef ICTservice het volgende:Iemand die een werkstuk zoekt kijkt echt niet waar de scripts vandaan komen.
Nee, maar dat is ook niet mijn punt. Je hebt erg weinig zelf aan deze site gedaan. Dit topic is bedoeld voor mensen die ZELF een pagina hebben gemaakt en niet voor mensen die een site bij elkaar hebben geraapt.
pi_14748242
quote:
Op woensdag 19 november 2003 00:55 schreef ErikN het volgende:

[..]

doe even je plaatjes een vaste grootte of anders preload, vet irritant dat die complete site 20 verschillende vormen aanneemt tijdens het laden

komt ook omdat ik geen temporary files opsla en dus elke keer weer het moet zien

Heb nu een preloader erin gezet. Werkt ie nu wel goed? Het vervormen komt doordat de spacer iedere keer een andere grootte aan moet nemen.

Maar dit probleem heb je altijd bij veel refreshende pagina's. Sommige mensen hebben de cache en temporary files wel aan staan en anderen niet. Met een preloader is het meestal wel verholpen toch?

woensdag 19 november 2003 @ 09:23:26 #44
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14749405
quote:
Op woensdag 19 november 2003 00:29 schreef CrashOne het volgende:

[..]

[..]

Ik denk het dus niet

hoe wou hij anders die musicplayer realiseren?
  woensdag 19 november 2003 @ 09:27:25 #45
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_14749486
Ik heb een mysql-loos filesysteem gemaakt.
Dit systeem haalt alle files uit mapjes op de server en zet ze op volgorde van type onder elkaar.
Ook kan er gesorteerd worden op type.
Ik heb er ook pictogrammen bij gemaakt en de filesize laten showen.
Er zit een info-functie in die info over de file geeft dat je weer hebt geschreven bij de upload pagina.
Die uploadpagina kan natuurlijk gewoon uploaden maar schrijft ook de file weg naar het mapje van de extensie.
Andere extensies worden geweigerd.
Er is ook een admin pagina waar je de downloadcounters kan resetten en ook een luistertip kan aanwijzen. Hier kan ook een bestand worden verwijderd.

Nou kun je natuurlijk niks uploaden als gast (of de admin pagina zien) maar dit geeft je een impressie.

Het design is ook van mijn hand, inclusief het leuke matrix menu dingetje.

Dus als jullie es willen kijken, www.cerror.tk .
En mail de eventuele vragen!

Thanks alvast!

Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  woensdag 19 november 2003 @ 09:28:18 #46
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_14749511
hoe bouw je eigenlijk een content preloader voor HTML sites? en images?

ik weet dat deze site ook een preloader gebruikt!

woensdag 19 november 2003 @ 09:36:31 #47
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_14749705
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:28 schreef STFU het volgende:
hoe bouw je eigenlijk een content preloader voor HTML sites? en images?

ik weet dat deze site ook een preloader gebruikt!

Misschien hier es kijken : hier dus...
pi_14750039
Een manier is:
Zet je hele pagina in een DIV. Zet de style daar op "visibility:hidden"
Zet eroverheen een DIV met een preload dingetje.

Vervolgens maak je een javascript event body_onload
En maak je de innerHTML van het preloaddingetje leeg en zet je de visibility van je eigenlijke pagina (die div dus) weer aan.

woensdag 19 november 2003 @ 09:57:53 #49
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_14750087
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:54 schreef sop het volgende:
Een manier is:
Zet je hele pagina in een DIV. Zet de style daar op "visibility:hidden"
Zet eroverheen een DIV met een preload dingetje.

Vervolgens maak je een javascript event body_onload
En maak je de innerHTML van het preloaddingetje leeg en zet je de visibility van je eigenlijke pagina (die div dus) weer aan.

Maar DIV zuigt....
pi_14750198
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:23 schreef STFU het volgende:

[..]

hoe wou hij anders die musicplayer realiseren?

Gewoon een leuke mdi op de achtergrond die je niet meer kan uitkrijgen

Ik heb het al wel gemaakt inc. de loops, alleen bij het laden van iedere pagina start hij het geluid opnieuw. Ik kan het met frames doen alleen die háát ik. Of alle content in een iframe doen en de muziek apart maar dan moet ik weer met iframe's gaan werken terwijl ik da tliever niet doe. Is er een andere mogelijkheid?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')