quote:Nou, ik heb liever een comp die geweldig bochtenwerk verricht dan eentje die een beetje gaat rondzweven. Of een comp die niet recht op een bananenschil afrijdt.
Op dinsdag 25 november 2003 11:30 schreef madjacksss het volgende:[..]
als de comp niet zou cheaten zou het helemaal niet moeilijk zijn
ook de reden waarom altijd dezelfde 2e en 3e worden
als je het op de snes een beetje kon reed je iedereen op een rondje achterstand, lekker spannend
quote:Jij rijdt toch ook weleens over een bananenschil, de computer waarschijnlijk ook.
Op dinsdag 25 november 2003 11:41 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik heb liever een comp die geweldig bochtenwerk verricht dan eentje die een beetje gaat rondzweven. Of een comp die niet recht op een bananenschil afrijdt.
quote:Niet als er eentje midden op de baan ligt, en ik zie hem van 100 meter ver liggen
Op dinsdag 25 november 2003 11:46 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Jij rijdt toch ook weleens over een bananenschil, de computer waarschijnlijk ook.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:47 schreef Lexie het volgende:[..]
Niet als er eentje midden op de baan ligt, en ik zie hem van 100 meter ver liggen
.
quote:Ja, die bedoel ik ja
Op dinsdag 25 november 2003 10:20 schreef madjacksss het volgende:[..]
je bedoelt zeker de mirror all cup
Maar ik vraag me af, weet iemand hoe het precies zit met via het internet multiplayeren via gamespy ofzo??
quote:50 cc is een eitje ja, wacht maar tot je bij de 100 cc bent, of nog erger 150
Op dinsdag 25 november 2003 13:27 schreef mvt het volgende:
Gisteren gekocht, even een controller geleend van een vriend (mijn broer heeft allebei mijn controllers geleent voor een weekendje SSB)en spelen. Erg leuk spel, ookal haalde ik silver in de eerste cup (boekjes?? waar zijn die voor nodig??) omdat ik op de oval de drift niet gebruikte. Daarna de 50cc uitgespeeld met 40 punten per race en gaan slapen. Vanavond weerMaar ik vraag me af, weet iemand hoe het precies zit met via het internet multiplayeren via gamespy ofzo??
quote:ERG? Das leuk man!!
Op dinsdag 25 november 2003 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
50 cc is een eitje ja, wacht maar tot je bij de 100 cc bent, of nog erger 150
!
quote:Ik had met die vriend van die controler nog ff co-op 150 cc geoefent, werden steeds 3e of 4e, maar dat was onze eerste keer. Vanavond gaat die 100cc eraan
Op dinsdag 25 november 2003 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
50 cc is een eitje ja, wacht maar tot je bij de 100 cc bent, of nog erger 150
!
en op rainbowroad werd ik 5de, echt zielig
Maar voor de rest ging het wel goed.
37.06 minuten
En de 2de had 123 punten
Dus nou heb ik ook de mirrorcup
quote:Van Mariokart raak je niet uitgespeeld
Op dinsdag 25 november 2003 14:08 schreef NeoDweezil het volgende:
uitgespeeld
Ever dreamed of making a Mario Kart Movie? Well... I haven't but it is kind of a cool idea, come to think of it! Nintendo have made this possible with the creation of their Mario Kart Double Dash!! Movie Maker!
All you have to do is head over to Nintendo VIP and register your copy of Mario Kart Double Dash!! and you'll get the Movie Maker to welcome you! Already registered? Well, just log in again and the Movie Maker will be waiting in the treasures section of the site!
With the Movie Maker come sound effects, music and video footage of the game in action, all ready for you to create your own promos and send them to your friends! Get on over there!
quote:Dat is mario kart
Op dinsdag 25 november 2003 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat niet eerlijk isDat je 2,5 rondje lang eerste rijd, en er dan een bliksem komt, zodat je uit de baan vliegt, daarna word je beschoten met een schild, en uiteindelijk komt er iemand met een sterretje, zodat je als 7e eindigt
quote:Dagelijkse kost
Op dinsdag 25 november 2003 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat niet eerlijk isDat je 2,5 rondje lang eerste rijd, en er dan een bliksem komt, zodat je uit de baan vliegt, daarna word je beschoten met een schild, en uiteindelijk komt er iemand met een sterretje, zodat je als 7e eindigt
Net nog met iemand all tour cup gedaan (wel op 50 cc, omdat ie nog niet zo goed is
) En daarna nog wat losse cups gespeeld, eigenlijk alleen maar de eerste omdat Baby Park zo vet is
Of is er nog een makkelijkere manier?
quote:In het boekje staat het, bij het laatste tuuut startsignaal de knop indrukken.
Op dinsdag 25 november 2003 16:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zeg ben ik de enige hier, die alleen 9/10 keer een turbostart krijgt door vanaf het rode licht constant op de A knop te bashenOf is er nog een makkelijkere manier?
quote:* Mr.Noodle heeft niet eens in het boekje gekeken
Op dinsdag 25 november 2003 16:45 schreef Varr het volgende:[..]
In het boekje staat het, bij het laatste tuuut startsignaal de knop indrukken.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
* Mr.Noodle heeft niet eens in het boekje gekeken
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:27 schreef mvt het volgende:
(boekjes?? waar zijn die voor nodig??)
en dat lukt idd 9/10 keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |