Thanks.
met een voorwielaangedreven auto:
handrem trekken, gas geven en koppeling in een keer laten komen zeg maar. anderes lukt het niet
quote:Koppeling niet nodig??
Op maandag 17 november 2003 16:30 schreef ShaoliN het volgende:
Handrem, volgas, handrem los.
Ik geef gewoon vol gas, koppeling los en spinnen maar!! Handrem erbij dan blijf ik ook daadwerkelijk redelijk stilstaan, als de handrem het kan houden tenminste!
[Dit bericht is gewijzigd door fastar op 17-11-2003 16:33]
quote:Dat lijkt me logisch anders slaat hij redelijk af.
Op maandag 17 november 2003 16:32 schreef fastar het volgende:[..]
Koppeling niet nodig??
Ik geef gewoon vol gas, koppeling los en spinnen maar!! Handrem erbij dan blijf ik ook daadwerkelijk redelijk stilstaan, als de handrem het kan houden tenminste!
quote:en dan blijf je stil staan zonder dat de wielen in beweging komen
Op maandag 17 november 2003 16:30 schreef ShaoliN het volgende:
Handrem, volgas, handrem los.
quote:toevoeging:
Op maandag 17 november 2003 16:32 schreef Kaalhei het volgende:
koppeling in - versnelling in 1 - max. toerental - koppeling naar boven laten springen.
Daarna nieuwe banden (of nieuwe koppelingsplaten
quote:Huis van de buren kan ook, kijk alleen uit voor de voordeur, die is meestal wat zwak
Op maandag 17 november 2003 16:38 schreef Inorbit het volgende:
zet je auto tegen een degelijke betonnen wand en geef vol gas, klaar is kees![]()
Ik trap af:
Extra aandachtspunten, idd handrem derop, (ETC uitzetten als je die hebt) blok goed warm, je koppeling en aandrijflijn krijgt toch wel optater, bv olie deronder voor extra resultaat, of bv 2 man bij deurstijlen.
En als je bijvoorbeeld, zoals ik, een achterwiel aangedreven BMW hebt met voldoende vermogen dan kan het door gewoon genoeg gas te geven.
quote:heel langzaam?? enige wat dan gaat roken zijn de koppelingsplaten!!
Op maandag 17 november 2003 16:48 schreef ook_gek het volgende:
plank gas en heel langzaam je koppeling laten opkomen doet het ook goed hoor
gewoon gas erop en koppeling snel laten komen, niet laten schieten dan verneuk je alles. PS mensen die zeggen dat t niet lukt met een cheape auto: ik heb een trabant van 1964 daar lukt het mee!! zonder probleem!
quote:Dan rijd je weg...
Op maandag 17 november 2003 16:48 schreef ook_gek het volgende:
plank gas en heel langzaam je koppeling laten opkomen doet het ook goed hoor
- donut bij achterwielaandrijving kan op meerdere manieren.
- 1 gewoon stilstaan stuur volledig in sturen naar links of rechts koppeling in, gas dr op en koppeling naar boven laten komen.
- 2 rijdend met 30 ofzo insturen handrem aantrekken, en terwijl je begint te glijden koppeling in, gas dr op toeren maken en koppeling op laten schieten. (deze is moeilijker maar oefening baart kunst, en hij ziet er nog cooler uit ook)
bij voorwielaandrijving handrem dr op koppeling in, gas geven, koppeling op laten komen.. als je genoeg toeren maakt tijdens je burn out kan je em ook in de II gooien, voor wat extra rookontwikkeling
ook leuk:
bij voorwielaandrijving:
- donuts in de achteruit. selecteer je achteruit, stuur volledig in, koppeling in, gas dr op en koppeling uit nu ga je rondjes tollen in de achteruit
- tray sliden:
rijd naar een willekeurig restaurant met een grote M op een lange paal.
leen daar een paar dienbladen. zet de achterwielen van je bolide op de dienbladen die je geleend hebt. handremmetje dr op. en het burnout verhaal voor voorwielaandrijving volgen. deze keer gewoon een beetje gaan sturen en zo en je achterkant glijdt alle kanten op.
let op hierbij heb je zeer veel ruimte nodig, en een ongeluk zit natuurlijk in een klein hoekje. ook slijten dienbladen sneller als je lief is. dus op het gegeven moment merk je wel als je door je dienblaadje heen bent
- Tip zet de recirculatiestand op de verwarming voordat je begint aan. anders komt alle rook zo via de roosters je interiuer binnen, en dat stinkt wat...
ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade´s
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 17-11-2003 16:59]
quote:met mijn vorige auto ( achterwiel aangedreven Fordje met 2 liter motor
Op maandag 17 november 2003 16:48 schreef Kogando het volgende:
En als je bijvoorbeeld, zoals ik, een achterwiel aangedreven BMW hebt met voldoende vermogen dan kan het door gewoon genoeg gas te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |