maar hk 200 dollaar is 20 euro vandaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:32 schreef versteegrob het volgende:
ik ook niet maar 200 Euro wel.
Victoria Peak!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:23 schreef Tallz het volgende:
Nog mooie tips voor een nuttige volle dag? Dingen die we echt moeten zien of die absoluut niet de moeite waard zijn?
ik ging altijd met west-rail richting kowloon vanuit NT, altijd rustig omdat het relatief prijzig is... maar in Nederlandse termen was het een schijntje, en ik was er lekker snel, ik was binnen een half uurtje ofzo al in Central vanuit Yuen Longquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef staticdata het volgende:
probleem in nl is dat de ov te duur is. doe het zo als in HK dan neemt iedereen het OV. kost je hooguit enkele euro's per dag en dat is nog veel.
Waarom niet met het minibusje? Die gaat veel sneller en direct naar bestemming.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:56 schreef hejho het volgende:
probeer niet als westerling in minibusjes te komen
hoewel je nu met de octopus kan betalen moet je zeggen waar je wilt uitstappen.
dus gewoon grote bus,metro
ook leuk in in tsimshatsui met de ferry naar wan chai te gaan
goedkoop en leuk om 1 keertje te doen
Als je weet waar je moet zijn, kan het geen kwaad... Gewoon keihard stop roepenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:56 schreef hejho het volgende:
probeer niet als westerling in minibusjes te komen
hoewel je nu met de octopus kan betalen moet je zeggen waar je wilt uitstappen.
dus gewoon grote bus,metro
ook leuk in in tsimshatsui met de ferry naar wan chai te gaan
goedkoop en leuk om 1 keertje te doen
Ik heb er afgelopen november voor 240 euro een ipod video 30GB gekocht. Maar ik moest wel heel goed zoeken. Ga naar computer street in Kowloon, daar heb je onwijs veel winkels en trek een dag uit als je echt het allergoedkoopste wilt. Kleine electronica zoals oordopjes (sony mxquote:Op zondag 18 juni 2006 00:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
En is de pc hardware ook goedkoper dan in NL? Had daar jaaaaaren geleden niet echt het idee dat dat zo was.
zo'n 3 1/2 uurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef Dizzee het volgende:
hoelang is het vliegen van singapore naar hong hong ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |