Ik ben meer dan 30 keer in Hongkong geweest maar ik ben nog nooit op Victoria Peak geweestquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:33 schreef DancePlaza het volgende:
jammer dat het zo mistig was op de peak anders hadden we mooie plaatjes van het uitzicht over hongkong heen.

het hotel.. uhuh..quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:01 schreef Bora-Bora het volgende:
Gaaf! Bedankt voor je berichtje!
Wij zitten er juist over te piekeren om er ook naartoe te gaan met een lastminute tripje!
Mag ik je vragen in wat voor hotel je hebt gezeten (en wat je ervan vond: hotel/situatie)?

Volgens mij wel... wij zaten in een 3 sterren hotel en dat was best goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 04:29 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik vroeg me al een tijdje af: het aantal sterren dat een Hong Kongs hotel bezit, komt dat enigszins overeen met onze normen??

Vaak zelfs boven Nederlandse normen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 04:29 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik vroeg me al een tijdje af: het aantal sterren dat een Hong Kongs hotel bezit, komt dat enigszins overeen met onze normen??

Ik wil het eigenlijk wel gaan doen in meiquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben meer dan 30 keer in Hongkong geweest maar ik ben nog nooit op Victoria Peak geweest

Mooi, dan heb ik dus ook nog tijd over voor andere dingen... suggesties?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef cheukert het volgende:
Ben je een klein uurtje mee zoet

Hoe lang? Hong Kong kan je wel een paar dagen rondsjokken, anders dagtrip naar Macau, of Shenzhen, of een van die ander Chinese steden net over de grens.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:29 schreef Sjeen het volgende:
Mooi, dan heb ik dus ook nog tijd over voor andere dingen... suggesties?

niet als je de wandeling maakt van victoria peak naar de andere kant van het eiland. zie je een keer wat groenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef cheukert het volgende:
Ben je een klein uurtje mee zoet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |