abonnement Unibet Coolblue
pi_14697794
Wie heeft een leuke idee daarvoor. Het is namelijk zo. Mijn schoonouders zijn in december 25 jaar getrouwd..En nu wilde ik eigenlijk met iets leuks of origineels komen....
Weekendje weg krijgen ze namelijk al aangeboden...dus die valt al af.
Wie heeft er leuke ideeen??
Ik hoor het graag.
  maandag 17 november 2003 @ 13:37:30 #2
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_14697920
Een keihard maar ook poeslief plus/min lijstje Over hoe hun kinderen over ze denken en vrienden enz.. enz..
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_14697929
moet het origineel zijn of alleen leuk?

In dat laatste geval is het misschien een idee om hele mooie foto's te laten maken van de kinderen en aangang, en die foto's in te lijsten.

Mijn ouders waren er toen iig heel erg blij mee... en het staat zo leuk op de gang.

  maandag 17 november 2003 @ 13:38:10 #4
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_14697942
Maak een lijst met foto's van jezelf en je broers/zussen of maak een collage van 25 jaar huwelijk.
Verras ze met een ontbijt.
Hang overal dingen op met "25 jaar getrouwd Wahoei".

dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
  maandag 17 november 2003 @ 13:38:35 #5
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_14697952
25 kratten bier.
met een brief er bij dat al het bier op moet zijn voor dat het feest over is.
dan wordt het nog gezellig ook.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_14698032
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:37 schreef ByteMe het volgende:
Een keihard maar ook poeslief plus/min lijstje Over hoe hun kinderen over ze denken en vrienden enz.. enz..
Ze willen geen voordrachten...dus die valt helaas af...
pi_14698043
Een waardebon voor een nieuw kleinkind. Of beter nog, een echofoto van hun nieuwe kleinkind.
pi_14698062
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:37 schreef schwa78 het volgende:
moet het origineel zijn of alleen leuk?

In dat laatste geval is het misschien een idee om hele mooie foto's te laten maken van de kinderen en aangang, en die foto's in te lijsten.

Mijn ouders waren er toen iig heel erg blij mee... en het staat zo leuk op de gang.


Dat hebben we laatst al gedaan...dus die optie valt ook helaas af...
pi_14698072
Zo'n gezamelijke foto is altijd leuk. Mijn oma was er op haar verjaardag iig blij mee. Denk ik.
pi_14698122
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
25 kratten bier.
met een brief er bij dat al het bier op moet zijn voor dat het feest over is.
dan wordt het nog gezellig ook.
Voor een feest is al gezorgd...dus ook voor bier......Want ja, hoe kan dat ook anders...je hebt het over pilske
pi_14698197
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:41 schreef oheng het volgende:
Een waardebon voor een nieuw kleinkind. Of beter nog, een echofoto van hun nieuwe kleinkind.
We houden het voorlopig bij veel oefenen
pi_14698719
Ballonvaart doet het meestal wel goed
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_14699182
quote:
Op maandag 17 november 2003 14:04 schreef GWD het volgende:
Ballonvaart doet het meestal wel goed
Weet je wat het kost??? Je hebt toch wel gelezen dat het voor schoonouders is hahaha
Maarre eentje ervan heeft hoogte vrees...:r
  maandag 17 november 2003 @ 14:20:37 #14
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_14699285
Hey dit probleem heb ik ook

Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd. Kheb al 1 cadeau: 2 kaartjes voor Boudewijn de Groot volgend jaar.

Maar nu wil ik nog iets geven....maar wat

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 17 november 2003 @ 14:28:51 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_14699619
ik weet niet hoeveel geld je wilt uitgeven, maar het zou leuk zijn misshcien als je een boom maakt met dit geld. Dus ga naar een bank en wissel het gewenste bedrag om in kleingeld, koop een komkommer, of meerdere komkommers als het om een groot bedrag gaat, en maak met een mes gleufjes in de komkommer. Hier stop je al het kleingeld in. dan krijg je dus een soort geldboom. Zo kun je dus ook een geldbomenbos maken. Stop de komkommers in een bloempot gevuld met aarde, en ze blijven nog staan ook!:) wel veel werk, maar wel leuk...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_14699677
toeval, mijn ouders waren zaterdag 25 jaar getrouwd, we hebben toen een schilderij voor ze gekocht ( de kinderen gezamelijk)
pi_14700408
quote:
Op maandag 17 november 2003 14:28 schreef AKnynke het volgende:
ik weet niet hoeveel geld je wilt uitgeven, maar het zou leuk zijn misshcien als je een boom maakt met dit geld. Dus ga naar een bank en wissel het gewenste bedrag om in kleingeld, koop een komkommer, of meerdere komkommers als het om een groot bedrag gaat, en maak met een mes gleufjes in de komkommer. Hier stop je al het kleingeld in. dan krijg je dus een soort geldboom. Zo kun je dus ook een geldbomenbos maken. Stop de komkommers in een bloempot gevuld met aarde, en ze blijven nog staan ook!:) wel veel werk, maar wel leuk...
Ja ik heb zelf al aan het volgende zitten denken.
Een hele grote ijzeren ring maken, met daar heeel veel enveloppen. (dus je krijgt zo'n ring met ebveloppen die die verkopers van loterijen op de kermis ook altijd hebben).
In iedere enevloppe een spreuk die van toepassing is op hun. En dan in iedere enveloppe een variatie van klein en groot geld....want ja in de uitnodigen stond namelijk als kadotip een enveloppe...dus krijgen ze denk ik ook enveloppe hahaha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')