quote:Nee. Ik heb eens opgelet tijdens het lurken
Op maandag 24 november 2003 10:29 schreef Anosmie het volgende:[..]
Djeez.. heb je last van mierenneukeritus.. ofzo?
Mijn peuken! Wat doe je?! Ik heb zaterdag het halve huis omgekeerd.. Joh..
Ja. Ik kon er ook niks aan doen. Je was al weg en ze lagen daar op de grond zeg maar.
Wat krijg je een droge bek van die peuken
quote:Het is een bier-consumerend-stimuli.
Op maandag 24 november 2003 10:42 schreef Knut het volgende:
Wat krijg je een droge bek van die peuken
quote:Ja, en om met het vliegtuig mee te mogen moet je een rood boekje laten zien, maar ze hebben het niet voor niets een "paspoort" genoemd. Maar goed, van mijn part noem je het een 'stoptrein', er hangt een bord boven met "Geldautomaat".
Op maandag 24 november 2003 10:15 schreef HeatWave het volgende:
En om je geld te krijgen moet je je PIN in voeren, dus ook pinautomaten.Crap dus.... as usual
.
quote:Cool.
Op maandag 24 november 2003 11:00 schreef Dirk het volgende:[..]
Ja, en om met het vliegtuig mee te mogen moet je een rood boekje laten zien, maar ze hebben het niet voor niets een "paspoort" genoemd. Maar goed, van mijn part noem je het een 'stoptrein', er hangt een bord boven met "Geldautomaat".
.
quote:Met een ticket en een identiteitskaart kom je ook een eind.
Op maandag 24 november 2003 11:00 schreef Dirk het volgende:
Ja, en om met het vliegtuig mee te mogen moet je een rood boekje laten zien, maar ze hebben het niet voor niets een "paspoort" genoemd. Maar goed, van mijn part noem je het een 'stoptrein', er hangt een bord boven met "Geldautomaat"..
En die dingen in de winkel heten "betaalautomaten". Als we nu toch slakken aan het zouten zijn..
quote:Ik sta toch 100000% aan jouw kant
Op maandag 24 november 2003 11:05 schreef Anosmie het volgende:[..]
Met een ticket en een identiteitskaart kom je ook een eind.
.
Vliegenderwijs. Bedoel ik.En die dingen in de winkel heten "betaalautomaten". Als we nu toch slakken aan het zouten zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |