quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 08:18 schreef hassanjassan het volgende:
Ik heb het lijstje dan maar effe aangepast.....
[..]DAT schiet al op.....en als we het allemaal bij fotoloog laten komen, is dat ook nog eens een voordeeltje erbij....(volgens mij weetie niet waar die aan begonnen is...straks heeftie 40 van die scanners in huis
) ...wel een voordeeltje datie een toko heeft...kan ik het geld dan gewoon makkelijk naartoe storten.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 08:19 schreef hassanjassan het volgende:
ja die dvdspeler is perfect...aleen jammer dat het display zo fel schijnt....![]()
Daar moet je wel een redelijke honkbalknuppel voor hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:54 schreef Lionheaad het volgende:
wat advieseren jullie in de prijsklassen 150-200 euro????
(iemand was zo vriendelijk zijn auto tegen de mijne te parkeren.....![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daar moet je wel een redelijke honkbalknuppel voor hebben![]()
Al een idee wat dat apparaat kostquote:
Bij konijnenberg kost het ding ¤344, en met Engelse manual ¤315.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Al een idee wat dat apparaat kost
Volgens mij hen je een enge droom gehad, want bij mij www.koopdigitaal.nl istie nog steeds 495 euri !!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij konijnenberg kost het ding ¤344, en met Engelse manual ¤315.
Niet zo erg duur dus.
dawg heeft het over een andere scanner. Niet over DE scannerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:30 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Volgens mij hen je een enge droom gehad, want bij mij www.koopdigitaal.nl istie nog steeds 495 euri !!
jammer voor ons... grrrr !!
Ja zekers...ik staar me al 2 maanden blind aan dat ding van epson welteverstaan...wanner schiet het nou es op met die leverbaarheid en prijsdalingen !!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:42 schreef kwaakeend het volgende:
@ dawg: misschien handig om even een apart topic te openen? Wordt beetje verwarrend (en iedereen hier leest niet zo nauwkeurig.. ivm-negingen)
@bagwan: UPDATE pleaseEnne.. wil jij niet in het lijstje?
oooh....sowwy.... -> @ epsonquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
dawg heeft het over een andere scanner. Niet over DE scanner [afbeelding] ga ik weer
Zeg, dit is martelingquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:49 schreef bagwan het volgende:
....
In het lijstje? Waarom niet. Maar met een beetje mazzel heb ik hem echt heel snel bij mij thuis
Dan lijk je bijna een uitzonderingquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:17 schreef bagwan het volgende:
Ik ben ook zo'n iemand die digitaal gegaan is. Heb alleen niet mijn 6x6 de deur uit gedaan. Ben blij als ik de scanner heb, kan ik weer meer 6x6 gaan gebruiken. Jumz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |