quote:nah ja, als je die zou kopen voor 458 eur bij xoldes...prifeteren wij dan ook nog een beetje ??
Op donderdag 5 februari 2004 22:00 schreef fotoloog het volgende:[..]
Tuurlijk wel,ik ben in weze handelaar,dus als ik 10 van die dingen bestel is het gewoon voor de handel!
[Dit bericht is gewijzigd door hassanjassan op 05-02-2004 23:00]
quote:19.0%
Op donderdag 5 februari 2004 22:43 schreef hassanjassan het volgende:[..]
nah ja, als je die zou kopen voor 458 eur bij xoldes...prifeteren wij dan ook nog een beetje ??
[Dit bericht is gewijzigd door fotoloog op 05-02-2004 23:15]
quote:yep
Op donderdag 5 februari 2004 23:11 schreef kwaakeend het volgende:
Dus dat maakt een voordeel van ca. 74 euro
quote:ok dan zitten we dus al op 384 euri....klinkt al erg interessant....want ik vind zo rond de 400 euri al een hele mooie prijs die ik zou willen betalen....350: zeker weten
Op donderdag 5 februari 2004 23:11 schreef kwaakeend het volgende:
Dus dat maakt een voordeel van ca. 74 euro
quote:Sorry, kwaakeend teveel achter een computer
Op donderdag 5 februari 2004 23:16 schreef fotoloog het volgende:[..]
yep
Maar deze ontwikkeling, incl. eventjes wachten met aanschaf en rondshoppen levert wel:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4688
Maar goed, prijs maakt ook veel goed
De shops uit pricewatch zien er niet geweldig uit, Adata gaat nog onder Xoldes zitten en heeft nog slechtere feedback .
Even wachten tot ie wat breder verkrijgbaar is, dan hebben de goeien hem ook wel
quote:Dat die gasten niet snappen dat ze hierdoor onwijs veel klandizie verliezen.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
Gewoon een tikkie geduld hebben.
De shops uit pricewatch zien er niet geweldig uit, Adata gaat nog onder Xoldes zitten en heeft nog slechtere feedback
.
Even wachten tot ie wat breder verkrijgbaar is, dan hebben de goeien hem ook wel
Ik denk wel dat ik, als ik niet het initiatief op fok kende, bij adata of xoldes gekocht had, maar gelukkig ben ik verstandig en wacht af.
al is het soms errug moeilijk
quote:Ach ja, het is moeilijk om je geduld te bewaren,ik heb nu een Epson 1250 staan snorren,en dat gaat prima!,maar ik kan ook niet wachten op de Batch-scan optie van de 4870 Life is so mean!
Op vrijdag 6 februari 2004 23:53 schreef hassanjassan het volgende:[..]
Dat die gasten niet snappen dat ze hierdoor onwijs veel klandizie verliezen.
Ik denk wel dat ik, als ik niet het initiatief op fok kende, bij adata of xoldes gekocht had, maar gelukkig ben ik verstandig en wacht af.
al is het soms errug moeilijk
quote:ja man....msischien moeten we een praatgroep oprichten: "Hulpgroep - Ik kan niet wachten op de epson 4870"
Op vrijdag 6 februari 2004 23:59 schreef fotoloog het volgende:[..]
Ach ja, het is moeilijk om je geduld te bewaren,ik heb nu een Epson 1250 staan snorren,en dat gaat prima!,maar ik kan ook niet wachten op de Batch-scan optie van de 4870 Life is so mean!
Mijn hassie staat al weken te trappelen om weer aan de slag te kunnen. ....grr....
quote:Mijn C330 is alweer een paar weken standby
Op zaterdag 7 februari 2004 10:18 schreef hassanjassan het volgende:[..]
ja man....msischien moeten we een praatgroep oprichten: "Hulpgroep - Ik kan niet wachten op de epson 4870"
Mijn hassie staat al weken te trappelen om weer aan de slag te kunnen. ....grr....
quote:* kwaakeend snapt de problemen niet: zonder foto's niks te scannen..
Op zaterdag 7 februari 2004 10:18 schreef hassanjassan het volgende:[..]
* kwaakeend is al op weg naar buiten .... voorbereidingen treffen voor 4870, heet dat
quote:* naar buiten kijkt
Op zaterdag 7 februari 2004 11:02 schreef kwaakeend het volgende:[..]
* kwaakeend snapt de problemen niet: zonder foto's niks te scannen..
![]()
![]()
* kwaakeend is al op weg naar buiten
.... voorbereidingen treffen voor 4870, heet dat
Prima kwaakeend, maar gooi wel af en toe je zoekerkap ff leeg pijpestelen is het woord niet
quote:* kwaakeend woont in Delft, beetje grauw, maar WEL droog
Op zaterdag 7 februari 2004 11:13 schreef Ouwesok het volgende:[..]
* naar buiten kijkt
![]()
![]()
Prima kwaakeend, maar gooi wel af en toe je zoekerkap ff leeg pijpestelen is het woord niet
Opbeurmodus: Ouwesok, ga maar vast je jas aantrekken, komt helemaal goed
quote:Hier regio Haarlem, al een halfuur droog. Wel flink stormachtig maar dat mag de pret niet drukken.
Op zaterdag 7 februari 2004 11:27 schreef kwaakeend het volgende:[..]
* kwaakeend woont in Delft, beetje grauw, maar WEL droog
(rest v Nederland volgt dus hopelijk ook..)Opbeurmodus: Ouwesok, ga maar vast je jas aantrekken, komt helemaal goed
quote:Nou, nee....ging oorspronkelijk over een scanner, zelfs de lucht kwijlt er al van
Op zaterdag 7 februari 2004 11:49 schreef fotoloog het volgende:
Is dit het Pelleboer topique ?
Meteen aanschaffen:
<nog leeg>
Twee maanden wachten / prijs met kop eraf (6x):
HassanJassan
OuweSok
Kwaakeend
Fotoloog
Lionheaad
NiekV (zie DPZ http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=4612)
Status onbekend:
Boozerooney
Xilantof
The-O
PS: heb soortgelijk lijstje op DPZ gezet.. zie link hierboven..
http://forum.fotoapparatuur.net/viewtopic.php?t=2401&idReplies=4
Quote: "The Epson 3200 scan did not have the sharpness of the Flextight scan, but it still put in an excellent performance. The Epson 4870 has better sharpness and better shadow detail. Considering the Flextight scanner costs approx. £4000, and the Epson 4870 has a RRP of £349, there isn't £3651 worth of difference between the two."
quote:Ik heb zelf de HP Scanjet 3970 echt een perfect ding, alleen de software is kut
Op maandag 17 november 2003 11:46 schreef Xilantof het volgende:
ik ga meelezen, mag dat?
ik wil namelijk ook nog iets aanschaffen.
of een gewone scanner, of een negatieven scanner.kan iemand voornadelen noemen? (en pro's en con's t.o.v. gewoon vs. negatief)
echt een aanradertje hoor...
quote:Is dat ECHT zo of baal je alleen maar onwijs dat je een ***-scanner hebt gekocht....
Op woensdag 11 februari 2004 12:22 schreef -Blaze- het volgende:[..]
Ik heb zelf de HP Scanjet 3970 echt een perfect ding, alleen de software is kut
De foto's worden echt mooi en je kan er ook dia's en negatieven mee scannenecht een aanradertje hoor...
Je moet ook vooral zeggen dat de HP een aanrader is in een epson 4870 verheerlijkings topic....da's bijna schelden in de kerk, if you know what I mean
Nah ja op twiekers staatie 't goedkoopst voor voor ¤ 131, dus zo'n buil heb je je waarschijnlijk niet gevallen, maar tis toch ¤ 131 verder weg van de 4870.
Ik blijf nog wel eventjes op mijn zuurverdiende eurootjes zitten en dan dat ding kopen....al wordt het wel steeds moelijker naarmate ik die review lees....ik moet effe een teiltje pakken voor al het kwijl (gaat niet goed samen met computers en mijn negatieven... hehehehe
quote:Net even doorgelezen, wat een griezelig mooi ding is het
Op woensdag 11 februari 2004 12:18 schreef boozeroony het volgende:
Zie http://www.photo-i.co.uk/ voor de 'interactive review'. Inmiddels is Vincent OIiver toe aan het scannen van negatieven - en dat gaat als een zonnetje.
Conclusie van deze review is trouwens wel dat je er om het uiterste eruit te halen het nodige aan tooling moet inzetten. Gelukkig wordt dat erbij geleverd en heb ik zelf ook nog wel het nodige aan programma'tjes achter de hand .
Dit worden een paar lange maanden
quote:hehehe LOL
Op woensdag 11 februari 2004 14:28 schreef hassanjassan het volgende:[..]
Is dat ECHT zo of baal je alleen maar onwijs dat je een ***-scanner hebt gekocht....
(en kan die 3970 ook 5"x4" negatieven scannen, heeftie ook Digital ICE en vooral heeftie een optische densiteit (Dmax) van 3,8 (!!)
Je moet ook vooral zeggen dat de HP een aanrader is in een epson 4870 verheerlijkings topic....da's bijna schelden in de kerk, if you know what I mean
Nah ja op twiekers staatie 't goedkoopst voor voor ¤ 131, dus zo'n buil heb je je waarschijnlijk niet gevallen, maar tis toch ¤ 131 verder weg van de 4870.
Ik blijf nog wel eventjes op mijn zuurverdiende eurootjes zitten en dan dat ding kopen....al wordt het wel steeds moelijker naarmate ik die review lees....ik moet effe een teiltje pakken voor al het kwijl
(gaat niet goed samen met computers en mijn negatieven... hehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |