quote:* Bitchfight!!
Aguilera says Spears isn't a "proper" artist
Christina Aguilera has accused Britney Spears of not being a "proper" artist.UH-OH. Let's hope Britney Spears has some tissues ready because when she hears what her pop rival Christina Aguilera has to say about her, she's bound to blub.
Britney, who broke down last week after she was quizzed on a chat show about breaking up with ex Justin Timberlake, will be knocked sideways by Christina's savage attack.
In an interview in American magazine Blender, Christina, 22, accuses Britney of kissing Madonna at the recent MTV awards in America because she isn't a "proper" artist and needed a gimmick to keep fans interested.
"These people aren't artists, they're just performers - fake and superficial, like the entire event," she fumed.
And Christina even suggested Britney mimed her way through her act.
"Who knows what happened, exactly. She was supposed to sing but somewhere along the line... I don't know. Maybe some money changed hands under the table? I'd much rather just wash my hands of the whole nonsense," she added.
But is there a whiff of sour grapes? She rounded on MTV for their coverage, moaning "I'm very disappointed. Just look at the way they handled the kiss I had with Madonna. They didn't even screen my kiss properly - they cut away instead for a Justin Timberlake reaction shot. How predictable and how pathetic."
She said she had suggested she kiss Britney, 21, before Madonna was booked to appear - but Spears refused and insisted on snogging Madonna, 45, instead. "I was up for it but she wasn't," she said.
Nu Britney zo vaak in het nieuws is, heeft Aguilera toch ook wel wat publiciteit nodig.
Nou hopen dat Britney reageert en ze het uitvechten in een zwembadje met met een paar honder liter vla
quote:en: muts...dom...goedkoop
Op maandag 17 november 2003 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
pot...ketel...zwart
quote:Copie...niet leuk...zaai
Op maandag 17 november 2003 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
pot...ketel...zwart
quote:Brit wil het goedmaken
Britney wil vrede met haar rivales
Popdiva Britney Spears wil de geschillen bijleggen die zij heeft met haar hitlijstrivales Avril Lavigne, Gwen Stefani en Christina Aguilera, omdat vrouwen het nu eenmaal voor elkaar op dienen te nemen.
Britney zegt dat ze er genoeg van heeft om via de media robbertjes uit te vechten met haar vrouwelijke collega's, en heeft enkele complimenten uitgesproken aan het adres van haar rivales."Ik heb absoluut geen spijt van de dingen die ik in het verleden heb gedaan. De Avril Lavignes... Al die meisjes hebben hun eigen ding en manier van doen. Maar aan het eind van de rit, zijn we allemaal gelijk. En weet je, als ik Avril op tv zie, of Gwen Stefani, of Christina Aguilera, dan neem ik dingen van ze over. Niet dat ik hun imiteer, maar ik laat me door hen inspireren", aldus Britney.
Britney heeft overigens van Playboy een aanbod gekregen om naakt voor het blad te poseren. Om hoeveel het aanbod gaat is niet bekend, maar naar verluidt gaat het om ten minste tien miljoen dollar.
Het is nog maar de vraag of Britney op het aanbod ingaat, want recentelijk betuigde ze spijt vanwege een gewaagde fotoreportage voor Esquire Magazine. Maar aan de andere kant, vlak daarna verscheen er in het Britse Q magazine wederom een pikante reportage, dus...
Snotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |