quote:
Op maandag 17 november 2003 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:Niet als je klinkt als een dronken veldwachter uit een belegen zwart-wit televisie-serie uit de jaren vijftig.
.
Zo.. hehe, eerste dag zit erop. Is wel even wat anders dan postbode spelen, maar wel leuk! En ik heb een paar erg
collega's. Nou ja, het is allemaal prime gegaan, is erg gezellig daar, wel druk. En ik moet nog heeeeeeeel veel leren, maar dat komt allemaal goed.
Zo, hoe was jullie dag?
quote:Foto?
Op maandag 17 november 2003 19:20 schreef Vlarp het volgende:
Enik heb een paar erg
collega's.
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:20 schreef Vlarp het volgende:
*wervelkolom tegen rugleuning stut*
*diep zucht*
*boer laat*Zo.. hehe, eerste dag zit erop. Is wel even wat anders dan postbode spelen, maar wel leuk! En
ik heb een paar erg
collega's. Nou ja, het is allemaal prime gegaan, is erg gezellig daar, wel druk. En ik moet nog heeeeeeeel veel leren, maar dat komt allemaal goed.
Zo, hoe was jullie dag?
Nou we hebben eventjes een paar postjes over jou gereld
Maar wat leuk dat het goed ging!! En je verdient nog eens wat en je bent bezig! Cool! En winkelwerk is er ff inkomen, maar je leert het zo!
quote:Komt vast nog wel
Op maandag 17 november 2003 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Foto?
.
quote:gereld!??
Op maandag 17 november 2003 19:23 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou we hebben eventjes een paar postjes over jou gereld
![]()
Maar wat leuk dat het goed ging!! En je verdient nog eens wat en je bent bezig! Cool!
En winkelwerk is er ff inkomen, maar je leert het zo!
Nou, het is vooral het bestelsysteem. Is in het duits, omdat het moederbedrijf duits is. En het is zoooo ingewikkeld, maar wel te begrijpen.
quote:Jerry! Jerry! Jerry!
Op maandag 17 november 2003 19:25 schreef Vlarp het volgende:
gereld!??![]()
quote:Ja, erg goed!
Op maandag 17 november 2003 19:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Leuk dat je eerste werkdag zo beviel Vlarp
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:25 schreef Vlarp het volgende:[..]
gereld!??
Nou, het is vooral het bestelsysteem. Is in het duits, omdat het moederbedrijf duits is. En het is zoooo ingewikkeld, maar wel te begrijpen.
Je kunt jouw naam ook zo leuk in het Duits uitspreken goed om net te werken en dan directeur te worden van de hele toko!
quote:Waar ga jij werken dan?
Op maandag 17 november 2003 19:29 schreef tech het volgende:[..]
Ja, erg goed!
Hoop dat het mij over 6 weken ook zo vergaat!
quote:Oke, ik moest dus NIET nablijven. Ik werk gewoon van 09:00 t/m 18:00 en dat betekent dat ik om 8:10 de deur uit moet en pas om 18:45 thuis ben. Ik moet voorlopig op dinsdag met openbaar vervoer naar Alternate omdat Marc dan naar school moet, dan moet ik zelfs nog vroeger weg en ben ik later thuis..
Op maandag 17 november 2003 19:27 schreef XMN8R het volgende:[..]
Jerry! Jerry! Jerry!
quote:Collega's zijn erg leuk ook. Gemiddelde leeftijd is maar 23 ofzo. En erg informeel sfeertje, erg leuk. En er komen ook veel leuke klanten
Op maandag 17 november 2003 19:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Leuk dat je eerste werkdag zo beviel Vlarp
quote:Uhm.. ik werk in de winkel van Alternate
Op maandag 17 november 2003 19:30 schreef Waxxer het volgende:[..]
En dan mag jij telefonisch bijbestellen: "koetentag, ik meugte kern baibesjtellen"
Je kunt jouw naam ook zo leuk in het Duits uitspreken
goed om net te werken en dan directeur te worden van de hele toko!
![]()
quote:elluk nadeel heb ze voordeel
Op maandag 17 november 2003 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Oke, ik moest dus NIET nablijven. Ik werk gewoon van 09:00 t/m 18:00 en dat betekent dat ik om 8:10 de deur uit moet en pas om 18:45 thuis ben. Ik moet voorlopig op dinsdag met openbaar vervoer naar Alternate omdat Marc dan naar school moet, dan moet ik zelfs nog vroeger weg en ben ik later thuis..Ze gaan me misschien op vrijdagavond inplannen, dan wordt het nog later
Nou ja, dan ga ik wel gewoon vanuit m'n werk naar de Regenboog om het weekend in te luiden
quote:Nee lijkt me echt een jongenswinkel. valt me ook altijd op als ik in de Mediamarkt kom bijna alleen maar jongens
Op maandag 17 november 2003 19:32 schreef Vlarp het volgende:[..]
Meiden komen er bijna niet, dus ik ben als homo eens een keer goed in het voordeel
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:34 schreef XMN8R het volgende:[..]
elluk nadeel heb ze voordeel
noem het een vrijdagmiddag-borrel
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:30 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Waar ga jij werken dan?
quote:ow.... sorry
Op maandag 17 november 2003 tussen 19:30 en later schrijft Markie-Mark het volgende:Jahaaaaaa nu weten we het wel
![]()
![]()
quote:je enige zorg is nu nog om een leuke collega mee te krijgen naar de Regenboog
Op maandag 17 november 2003 19:35 schreef Vlarp het volgende:
quote:En echt, van het personeel zijn er een paar erg euhm.. leuk
Op maandag 17 november 2003 19:34 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nee lijkt me echt een jongenswinkel. valt me ook altijd op als ik in de Mediamarkt kom bijna alleen maar jongens
quote:ja had ik vanmiddag nog, was ik op zoek naar een cd dus ik vraag ernaar in de mediamarkt, stoot een jongen mij midden in het gesprek aan die ik van gezicht ken uit het coc
Op maandag 17 november 2003 19:34 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nee lijkt me echt een jongenswinkel. valt me ook altijd op als ik in de Mediamarkt kom bijna alleen maar jongens
quote:Zodra ze ontdekt hebben dat ik homo ben zullen ze vast wel gaan vertellen wie er nog meer homo zijn, want er moeten er gewoon meer werken.
Op maandag 17 november 2003 19:36 schreef XMN8R het volgende:[..]
je enige zorg is nu nog om een leuke collega mee te krijgen naar de Regenboog
quote:dat moet voor de eerstkomende vrijdagmiddag-borrel geregeld kunnen zijn toch..
Op maandag 17 november 2003 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Zodra ze ontdekt hebben dat ik homo ben zullen ze vast wel gaan vertellen wie er nog meer homo zijn, want er moeten er gewoon meer werken.
quote:Altergayte
Op maandag 17 november 2003 19:38 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zodra ze ontdekt hebben dat ik homo ben zullen ze vast wel gaan vertellen wie er nog meer homo zijn, want er moeten er gewoon meer werken.
Krijg je ook opeens veel aandacht, als je ergens werkt waar veel mensen zijn enzo
Had ik bij het tankstation ook, als er dan een homo kwam afrekenen en dan de hele tijd gaat staan flirten kreeg ik meteen een boei van hier tot tokio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |