De Bling-bling neemt een steeds belangrijkere rol in in het leven...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:08 schreef Basp1 het volgende:
Als evolutie nu echt silm was liet ie domme mensen uitsterven , dan hadden we hier tenminste niet weer een nutteloze topickick gehad.
En komt u zlef eens met argument waarom iederen dan "pikzwart haar, een flinke neus en donkere kraalogen"zou krijgen.
Je bedoelt zeker multiraciaal? Je kinderen worden echt niet minder roodharig van een cultuurquote:
Multiraciaal, ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:17 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker multiraciaal? Je kinderen worden echt niet minder roodharig van een cultuur
Ach, die vind je al genoeg in bijvoorbeeld het Midden-Oosten. Waarom gun je die anderen (blond, rood, bruin) ook niet een plekje op deze aardkloot?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, omdat het betekent dat de zwarte haren, de kraaloogjes en de grote neuzen dús in aantal toenemen.
Dat u zich zelfs al bezondigd aan dialecten welke voor de staat der nederlanden vreemd zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:16 schreef sjun het volgende:
[..]
De Bling-bling neemt een steeds belangrijkere rol in in het leven...
Dan wordt het tijd voor een her(be)leving van de jaren '40.quote:
Dus we moeten het gewoon maar toestaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:13 schreef Anyanka het volgende:
Ik val toch niet op blond
En wij maken sowieso niet meer mee dat het hele "blanke" ras uitsterft.
Ik geloof dat blonde, blauwogige, blanke jongemannen weinig te vrezen hadden. Behalve dan, natuurlijk, als ze links of gemutileerd waren.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:30 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een her(be)leving van de jaren '40.
Dan kunnen we jou mooi eens wat bijleren.![]()
Daarom slaat mijn opmerking ook op jouw soort, niet de mijne.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik geloof dat blonde, blauwogige, blanke jongemannen weinig te vrezen hadden. Behalve dan, natuurlijk, als ze links en gemutileerd waren.
Míjn soort?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:32 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
Daarom slaat mijn opmerking ook op jouw soort, niet de mijne.
Wat een **** is u, vind je dit nog normale opmerkingen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:30 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een her(be)leving van de jaren '40.
Dan kunnen we jou mooi eens wat bijleren.![]()
Onverstaanbaar. Maar kerel, ik geen zin om een dergelijk tijdrovend spelletje met je te spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |